Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Utrolig, rett å slett utrolig. At Chelsea har klart å fått så mange idioter i en stall er imponerende i seg selv. Dommeren går faktisk på Drogba's spesielle ballett triks med armene i været og ut med brystet. Bra at Evans sparket brystet hans litt innover til slutt..

 

Forventet tap, men det er godt å bli påminnet hvor mange idioter det faktisk er på Chelsea, slik at man er sjeleglad for at man ikke er supporter for de drittlaget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husk både Liverpool og Chelski skal møte oss på Old Trafford. Det er veldig lenge siden vi har vunnet på brua. I fjor etter 12 kamper lå vi 7 poeng bak Pool og Chelski.

Greit nok det, men dette er så ufortjent at det ikke går ann. Husk også at vi ikke har en Ronaldo som kan baile oss, så dette var triste greier.

Lenke til kommentar

Det er så jævlig bra at vi nok en gang snubler etter dommertabber... At på til to tabber på samme mål! Ikke var det frispark itillegg var det offiside. Hvor greier ikke FA å stable de beste dommerene til de største kampene!? :realmad:

 

:wallbash:

 

Når det er sagt så er jeg egentlig imponert over hva vi greide i forhold til å ha blant annet Rio, Vidic og Berbatov ute.

Lenke til kommentar
Det er så jævlig bra at vi nok en gang snubler etter dommertabber... At på til to tabber på samme mål! Ikke var det frispark itillegg var det offiside. Hvor greier ikke FA å stable de beste dommerene til de største kampene!? :realmad:

Svaret er enkelt og greit: Det finnes ikke mange gode dommere i England.

Lenke til kommentar

Her tildeler dommeren Chelsea seieren desverre. Denne offsiden er nok soleklar, man ser at VDS drøyer å slenge seg fordi han vil se hvorvidt Drogba er borte i ballen, og da burde det telles som påvirking av spillet, og dermed et feilaktig idømt mål.

 

Når det gjelder kampen forøvrig syns jeg SAF treffer med taktikken i dag, bare synd at dommeren ødelegger for oss. For i dag viser laget god innsats hele kampen igjennom. Brown og Evans fungerer helt flott, og jeg tror faktisk det er beste duoen vi kunne stilt med i dag. :)

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Husk både Liverpool og Chelski skal møte oss på Old Trafford. Det er veldig lenge siden vi har vunnet på brua. I fjor etter 12 kamper lå vi 7 poeng bak Pool og Chelski.

Greit nok det, men dette er så ufortjent at det ikke går ann. Husk også at vi ikke har en Ronaldo som kan baile oss, så dette var triste greier.

Vet det er ufjortjent, vet at vi mangler en Ronaldo. Så klart dette var tungt, men jeg tror vi kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Det er så jævlig bra at vi nok en gang snubler etter dommertabber... At på til to tabber på samme mål! Ikke var det frispark itillegg var det offiside. Hvor greier ikke FA å stable de beste dommerene til de største kampene!? :realmad:

Svaret er enkelt og greit: Det finnes ikke mange gode dommere i England.

Å sette opp Marriner til Liverpool- kampen var jo håpløst. En av de minst rutinerte dommerene som dømmer i Premier League. Atkinson er jo stabil og jevn i prestasjonene men ikke blant de beste. Greit at de ikke har så mange gode, men da får de disponere disse til storkampene! Hvor er det blitt av Webb?

Lenke til kommentar

Syntes fotballen skal ta tidtakningssystemet fra håndball og hockey, stoppe tiden når ballen ikke er i spill... Kampen skulle endt uavgjort visst fotball hadde vært rettferdig, men det er den ikke... Som noen sier her ligger vi bedre ann enn i fjor, og det er vel på våren vi bruker å være best (?)

Lenke til kommentar

Hva er det med dommerstanden i England, å da spesielt linjemennene. Han tør ikke dømme straffe i første og gir Chelsea et soleklart offsidemål. Uff.

 

Vi spiller bedre enn Chelsea, men vi har null offensivt med kun Rooney som våpen. Fletcher og Carrick gjør ting de ikke kan (skyte), Valencia er fortsatt en gåte for meg. Ja jeg blir rett og slett frustrert over den mannen idag. Går på feil løp gang på gang. Rooney og Giggs må gjøre alt alene. At Berba var ute var nok det som utgjorde forskjellen idag. Surt, men vi matchet dem hvertfall. Å de viser seg som det usympatiske møkkalaget de er som vanlig. Etterslengere og kyniske sperringer. Det verste var jo når lampard liksom skulle unnskylde en etterslenger på Fletcher med å springe i han og sperre han. Jeg vil spy.

 

Evans gjør det eneste rette, tar igjen like kynisk. Rutinen slo oss når Chelsea tok ledelsen. Vi hadde ingenting, våre våpen fra benken var Obertan og Owen. Det er for tynt nå. Men vi kan hvertfall si at vi spilte godt, midtbanen var strålende helt frem til 16, foran mål er det absolutt for dårlige. Jeg drømte om skuddfoten til Keane, Scholes ja omså Gibson mange ganger idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...