Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En god førsteomgang. Vi henger faktisk med her! Det skulle man ikke trodd når vi fikk se lagoppstillinga. Noe slurv, en del tøysete skuddforsøk og en del feilvalg, særlig av Rooney i det ene angrepet. Noen håpløse avgjørelser av dommeren. Vi ble bl.a. snytt for en gigantisk sjanse da Rooney var igjennom, som han sansynligvis ville scoret på. Fortsette å jobbe nå, så kan vi faktisk stikke av med poeng her!

Lenke til kommentar

Jeg er imponert over første omgang. Dette er et helt annet lag enn det som tapte mot Pool. Det er helt sikkert. Midtbanen vår kjemper som noen helter, og ødelegger mye av spillet til Chelsea. Herlig å ha tilbake Fletcher. Kanskje vår viktigste spiller i slike kamper. Men Ando og Carrick har også gjort det meget bra ved å være noen innpåslitne jævler som ødelegger mye for Chelsea. Så langt synes jeg vi er litt bedre enn Chelsea. Det hadde vært så konge med seier i dag, og det ser ikke umulig ut.

 

 

Og, ja. Det er surt at vi blir snytt for straffe.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Trodde ikke Penishodeskader skulle føre til stopp i spillet?

 

:wee:

 

Uansett, vi henger greit med. Vi skaper ikke allverden offensivt, men det syns jeg heller ikke Chelsea har gjort. Vi kunne ha ledet både med ett og to mål, om Rooney hadde a) hatt litt bedre overblikk og b) ikke blitt feilaktig avvinket offside. Jeg må forøvrig si det at.. er det en norm som sier at kommentatoren skal være enig med kamplederen? Jeg har faktisk ikke tenkt særlig mye over det før i dag, først cupfinalen (det der var noen helt drøye påstander) og så iallefall to situasjoner her. Har virkelig Fredheim så lite oppi der at til tross for at man klart kan se hvert femte (?) meter i gresset og fremdeles klarer påstå at det er en hårfin offside? :ermm:

 

Jeg tror fremdeles Chelsea vinner, sålangt har vi knapt vært utfordret på andreballene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...