Jotun Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Trodde ikke Penishodeskader skulle føre til stopp i spillet? Ødela en fin overgang der... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 VIVA JOHN TERRY Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 FY FAEN. Lar Chelsea få angrepet, men når vi kommer på kontring så blåses det. Slutt å lat som du har vondt i hodet, Terry! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Trodde ikke Penishodeskader skulle føre til stopp i spillet? Hahaha :!: Håpløst at han venter til å blåse til Chelsea har rotet bort ballen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Latterlig at dommeren blåser når United får ballen på kontring. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Wtf, hvorfor får Lampard lov til å gjøre slik? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Strålende jobb av Lampard sier kommentatoren... Ja, lett å stoppe en mann når man bare holder godt nok i vedkommende. Lenke til kommentar
agail Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Må jo være frispark går jo kun etter man. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Jaha, jaha? Så nå er det lov å holde rundt mann ser jeg... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Fy faen som han holdt der. Latterlig. Ellers har Giggs ikke vært så god i dag. Mange dårlige pasninger. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 En god førsteomgang. Vi henger faktisk med her! Det skulle man ikke trodd når vi fikk se lagoppstillinga. Noe slurv, en del tøysete skuddforsøk og en del feilvalg, særlig av Rooney i det ene angrepet. Noen håpløse avgjørelser av dommeren. Vi ble bl.a. snytt for en gigantisk sjanse da Rooney var igjennom, som han sansynligvis ville scoret på. Fortsette å jobbe nå, så kan vi faktisk stikke av med poeng her! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Håper å se Obertan, og evt. Owen på 65 min. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 VM i feilpasninger fra både Giggs og Evra, ellers er kampen veldig spennende - men sitter med en følelse av at Chelsea er nærmere et mål. Vi er altfor upresise fremover, i tillegg har vi ikke en spiss av Drogbas kaliber. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Positiv første omgang. Langt bedre enn det jeg forventet. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Jeg er imponert over første omgang. Dette er et helt annet lag enn det som tapte mot Pool. Det er helt sikkert. Midtbanen vår kjemper som noen helter, og ødelegger mye av spillet til Chelsea. Herlig å ha tilbake Fletcher. Kanskje vår viktigste spiller i slike kamper. Men Ando og Carrick har også gjort det meget bra ved å være noen innpåslitne jævler som ødelegger mye for Chelsea. Så langt synes jeg vi er litt bedre enn Chelsea. Det hadde vært så konge med seier i dag, og det ser ikke umulig ut. Og, ja. Det er surt at vi blir snytt for straffe. Endret 8. november 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Positivt overrasket over at forsvaret har vært såpass solid i 1. omgang, vi lar ikke Chelsea komme igjennom med mye ihvertfall.. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Brown har vært konge idag. Drogba: Jeg vrir meg i smerte. Han faller jo bare noen lukter på han. Terrys albue på Valencia, fy faen. Jeg hater Chelsea. La oss ta 3 poeng i dag, det hadde vært så ufattelig deilig. Rooney, Evra, Carrick, Giggs, Valencia - skjerpings! Snakkes etter kampen. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Er veldig fornøyd med omgangen, ble positivt overrasket. Trist med feilvalgene i sluttfasen her, men vi må bare fortsette å peise på. Vi har ikke dårlig tid, så kan hende det er Chelsea som blir stresset etterhvert. Rooney snytt for gigasjanse Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Trodde ikke Penishodeskader skulle føre til stopp i spillet? Uansett, vi henger greit med. Vi skaper ikke allverden offensivt, men det syns jeg heller ikke Chelsea har gjort. Vi kunne ha ledet både med ett og to mål, om Rooney hadde a) hatt litt bedre overblikk og b) ikke blitt feilaktig avvinket offside. Jeg må forøvrig si det at.. er det en norm som sier at kommentatoren skal være enig med kamplederen? Jeg har faktisk ikke tenkt særlig mye over det før i dag, først cupfinalen (det der var noen helt drøye påstander) og så iallefall to situasjoner her. Har virkelig Fredheim så lite oppi der at til tross for at man klart kan se hvert femte (?) meter i gresset og fremdeles klarer påstå at det er en hårfin offside? Jeg tror fremdeles Chelsea vinner, sålangt har vi knapt vært utfordret på andreballene. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Vi har vel egentlig blitt snytt for straffe også. Jævla John Terry altså, han kommer unna med alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå