Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville heller hatt Owen's fotballhode fra start og spillt 4-4-2, føler det hadde fungert bedre.. :/

Slik at vi kunne ha blitt bombadert av Chelsea bakover? Er ikke noe stor fan av 4-5-1 selv, men har ikke så mange andre valg (med Berba ute) i verdens verste bortekamp.

 

Kanskje det å overrasket og spillt 4-4-2 med ett offansivt lag kunne vært det beste forsvaret i denne kampen? Vi ser jo hvor mye United pisser i boksa når de blir angrepet hardt på Old Trafford til tider..

Lenke til kommentar

Jeg har en god følelse når det gjelder Brown i dag, fortsatt uggen etter i natt selv så jeg er veldig glad for at det ikke er jeg som skal spille mot Drogba i sitt livs form. Drogba kommer utvilsomt til å skape hodebry for oss. Berbatov var kanskje den spilleren sammen med Giggs vi trengte mest offensivt i dag, så det blir interessant å se om vi klarer å kombinere pasningsspillet i siste tredjedel av banen. Personlig er jeg glad for at Joe Cole ikke starter mot oss, de har ingen bredde i startoppstillingen. Ufattelig skuffet over at Nani ikke er i troppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...