Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville heller hatt Owen's fotballhode fra start og spillt 4-4-2, føler det hadde fungert bedre.. :/

Slik at vi kunne ha blitt bombadert av Chelsea bakover? Er ikke noe stor fan av 4-5-1 selv, men har ikke så mange andre valg (med Berba ute) i verdens verste bortekamp.

Kanskje det å overrasket og spillt 4-4-2 med ett offansivt lag kunne vært det beste forsvaret i denne kampen? Vi ser jo hvor mye United pisser i boksa når de blir angrepet hardt på Old Trafford til tider..

Lenke til kommentar

Dette blir så forbanna spennde kamp, håper på poeng denne kampen. Chelsa har jo ikke så veldig mangen jokere på benken akkuratt da, vi har jo Scholes og Owen. Men, Evans skal få mer enn nok og bryne seg mot Drogba i hvertfall. Kom igjen nå UNITED!!

Lenke til kommentar

Jeg har en god følelse når det gjelder Brown i dag, fortsatt uggen etter i natt selv så jeg er veldig glad for at det ikke er jeg som skal spille mot Drogba i sitt livs form. Drogba kommer utvilsomt til å skape hodebry for oss. Berbatov var kanskje den spilleren sammen med Giggs vi trengte mest offensivt i dag, så det blir interessant å se om vi klarer å kombinere pasningsspillet i siste tredjedel av banen. Personlig er jeg glad for at Joe Cole ikke starter mot oss, de har ingen bredde i startoppstillingen. Ufattelig skuffet over at Nani ikke er i troppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...