Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nani hadde jo et utrolig bra skudd mot Reading. Det var da Ronaldo flikket ballen videre fra en 25-30 meter og Nani hamret til med venstrefoten. Ballen suste like utenfor krysset. Han har også hatt noen fine mål i pre-season kampene så at gutten kan skyte, det er det ingen som helst tvil om.

 

Jeg gleder meg til å se Anderson spille i Premier League, men det hender kanskje ikke med det første. Han gjorde ikke så mye av seg da han spilte sammen med de andre United-talentene. Husker ikke helt hvem det var de spilte mot. Det var i alle fall hans første kamp og han spilte 1. omgang. Men andre kamp derimot, mot et av de skotske lagene? Glentoran, tror jeg. Nani og Anderson herjet i den kampen.

 

Da jeg så første kamp med Anderson ble jeg litt skeptisk, men etter å ha sett den kampen mot Glentoran er jeg ikke i tvil. Det oser kvalitet av både Nani og Anderson. Vi har utrolig mye å se fram til. :cool:

 

Nani er jo to år eldre enn Anderson og har muligens imponert mer på treningene. Men vi får sikkert se mye av Anderson etter hvert.

 

Jeg tror ikke Kuszczak får stå i morgendagens kamp.

Lenke til kommentar

Jeg tror vi stiller temmelig likt med Tevez i stedet for Rooney. Synest ingen av spillerene gjorde det spesielt dårlig. Håper Silvestre blir satt ut og Evra blir satt ned i forsvaret. Vi kan sette Nani på kanten. Eller kanskje Anderson.

 

Hadde vert morro å sett litt til Hargreaves også.

 

PS! Vi tapte 2-1 mot Pompey borte i fjor etter redusering av O'Shea helt på slutten tror jeg

Lenke til kommentar

Solskjær og Saha er med i troppen! :dribble:

 

Manchester United: Van der Sar, Kuszczak, Brown, Simpson, Ferdinand, Vidic, Silvestre, Pique, Evra, O'Shea, Fletcher, Carrick, Scholes, Hargreaves, Nani, Giggs, Ronaldo, Tevez, Saha, Solskjaer.

 

 

Utrolig gode nyheter. Jeg tror maks en av de blir tatt ut til den endelige troppen, men uansett, positive nyheter! Spissparet i morgen blir nok Giggs og Tevez, selv om jeg helst skulle sett Saha og Tevez på topp. :yes:

Lenke til kommentar
YOUTUBE

9279846[/snapback]

 

Kødder du?

9279971[/snapback]

 

øh? :ermm:

9280575[/snapback]

ehm? han mener at han ba om direkte link til en video, ikke en link til en hjemmside han allerede vet om. Fordi han ikke orker eller har tid til å søke fordi søkeord har så store omfang. Skjønner? :)

 

EDIT: litt vanskelig tekst :blush:

 

zaltmann

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...