Multekrem Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Portsmouth er vel en typisk kamp hvor Fergie tidligere har latt Kuszsak prøve seg, tenker ellers at Nightkeeper sin lagopstilling er spennende... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Nani hadde jo et utrolig bra skudd mot Reading. Det var da Ronaldo flikket ballen videre fra en 25-30 meter og Nani hamret til med venstrefoten. Ballen suste like utenfor krysset. Han har også hatt noen fine mål i pre-season kampene så at gutten kan skyte, det er det ingen som helst tvil om. Jeg gleder meg til å se Anderson spille i Premier League, men det hender kanskje ikke med det første. Han gjorde ikke så mye av seg da han spilte sammen med de andre United-talentene. Husker ikke helt hvem det var de spilte mot. Det var i alle fall hans første kamp og han spilte 1. omgang. Men andre kamp derimot, mot et av de skotske lagene? Glentoran, tror jeg. Nani og Anderson herjet i den kampen. Da jeg så første kamp med Anderson ble jeg litt skeptisk, men etter å ha sett den kampen mot Glentoran er jeg ikke i tvil. Det oser kvalitet av både Nani og Anderson. Vi har utrolig mye å se fram til. Nani er jo to år eldre enn Anderson og har muligens imponert mer på treningene. Men vi får sikkert se mye av Anderson etter hvert. Jeg tror ikke Kuszczak får stå i morgendagens kamp. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg tror ikke Kuszczak får stå i morgendagens kamp. 9277611[/snapback] Ikkje eg heller. Av ka grunn skal VDS benkes? Pompey er ikkje noko gale lag. VDS er ein rutinert matchvinner. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg tror vi stiller temmelig likt med Tevez i stedet for Rooney. Synest ingen av spillerene gjorde det spesielt dårlig. Håper Silvestre blir satt ut og Evra blir satt ned i forsvaret. Vi kan sette Nani på kanten. Eller kanskje Anderson. Hadde vert morro å sett litt til Hargreaves også. PS! Vi tapte 2-1 mot Pompey borte i fjor etter redusering av O'Shea helt på slutten tror jeg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 PS! Vi tapte 2-1 mot Pompey borte i fjor etter redusering av O'Shea helt på slutten tror jeg 9277840[/snapback] Stemmer det, var der Ferdinan og van der Sar brukte brevdue for å kommunisere Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Vant vi ikke mot Pompey en gang i fjor da? Da Ronaldo scoret nydelige målet på frispark? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Rio var uheldig ja. Vi slo vel Pompey i fa-cupen? Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ahh ja damn... husker den kampen der Rio og VDS dreit seg regelrett ut ja... tenkte med engang at nå ser seriemesterskapet heller mørkt ut.. om jeg ikke husker feil så vant jo chelsea sin kamp. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Solskjær og Saha er med i troppen! Manchester United: Van der Sar, Kuszczak, Brown, Simpson, Ferdinand, Vidic, Silvestre, Pique, Evra, O'Shea, Fletcher, Carrick, Scholes, Hargreaves, Nani, Giggs, Ronaldo, Tevez, Saha, Solskjaer. Utrolig gode nyheter. Jeg tror maks en av de blir tatt ut til den endelige troppen, men uansett, positive nyheter! Spissparet i morgen blir nok Giggs og Tevez, selv om jeg helst skulle sett Saha og Tevez på topp. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Bare de ikke blir putta inpå for tidlig nå. Men det er veldig bra. Saha Tevez hadde vert morro. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Noen som har noen nye videoer av United/Ronaldo som har blitt laget etter sesongen? Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) YOUTUBE Endret 14. august 2007 av MacBoy Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 At de faktisk er med i troppen er jo gode nyheter, det betyr jo at vi kanskje får se en av dem mot City. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 YOUTUBE 9279846[/snapback] Kødder du? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 YOUTUBE 9279846[/snapback] Kødder du? 9279971[/snapback] øh? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) YOUTUBE 9279846[/snapback] Kødder du? 9279971[/snapback] øh? 9280575[/snapback] ehm? han mener at han ba om direkte link til en video, ikke en link til en hjemmside han allerede vet om. Fordi han ikke orker eller har tid til å søke fordi søkeord har så store omfang. Skjønner? EDIT: litt vanskelig tekst zaltmann Endret 14. august 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Skal TV Norge faktisk sende kamper hver helg?? Eller er det kun enkelte kamper? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det er vel bare eit par kampar, sånn som dei og har hatt tidlegare år. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 så tvnorge sender bolton kampen pga D.B. spiller der? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Blir ikke helt vant til å se Phil Neville som kaptein for Everton, det er bare noe galt med hele bildet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå