Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som helst tro på Diouf, kan ikke fatte at vi brukte 40 millioner på en middels god spiss som herjer med norske amatørforsvar i TL.

 

For å sette det i perspektiv; Diouf klarte ikke engang å score flere mål enn Peter Kovacs i NORSK TIPPELIGA...

Enig, og det at det også kan ødelegge sjansene for Welbeck og Macheda gjør det enda mere irriterende. Lurer på hva SAF drakk før han kjøpte Diouf. Det hele er et stort spørsmålstegn for meg.

 

Forøvrig så lurer jeg også på hva du drakk NightKeeper når du greide å bestille 30 cheeseburgere på Mc'Donalds? :p

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Joda, det kan virke litt sånn. Men det er ikke første gangen det har blitt gjort slike kjøp for å si det sånn. Noen ganger går det skikkelig bra, andre ganger går det rett vest og da er det bare å selge. Dette kan slå ut begge veier. Men SAF har for vane å se ting vi andre ikke har en sjans til å se.

 

Tror uansett ikke at Diouf kommer til å være så mye i veien for Macheda eller Welbeck. Disse er unge, og har derfor mye igjen å gå på før de kan snakke om rutine og etablering, men samtidig har disse to prestert på et høyere nivå enn det Diouf har. King er også en potensiell kandidat, og jeg vil si at nivået han er på er på et omtrent like høyt nivå som TL. Men det blir litt mange som skal krige om spissplass, ja. (Dette har også vært diskutert mye på United-forumet).

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar
Forøvrig så lurer jeg også på hva du drakk NightKeeper når du greide å bestille 30 cheeseburgere på Mc'Donalds? :p

 

En god del øl, tequila, rom, vodka, B52. Par bekjente som har vært på bartenderskole i det store utlandet, så det smalt i går.

 

Nå skal det sies at ikke alle tredve burgerne var til meg, hehe. Men uttrykket til asiaten bak kassa var priceless...

 

Er jeg klein? Ja.

 

Gleder jeg meg til kamp? JA.

Lenke til kommentar
Ja la oss råtne på rot, la oss være tilfredse.

 

Jeg er sjeleglad det ikke er slike holdninger United er bygd opp av.

Som supporter synes jeg Limbeck har fine holdninger. Det er forskjell på å være tilskuer og aktør. Som lag må united hele tiden ta seg i nakken og tenke kritisk, og selvsagt gjør SAF og co. dette. Hadde de ikke gjort dette ville laget råtnet på rot, som du sier. Laget råtner imidlertid ikke grunnet mangel på kritisk tenkning blant fans.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Huff. Puste. Jeg har også en god følelse som Limbeck, men jeg liker det. Taper vi kommer jeg helt seriøst til å bli helt knust i dag, helt knust. Forventer mega innsats av guttene i dag. COME ON THE DEVILS. Vi skal faen meg gi alt i dag, og jeg vil faen meg se en seier på brua for en gangs skyld. Men tar uavgjort og, så lenge vi ikke blir fucked av dommeren i prossessen. Speaking of which, dommeren er Martin Atkinson. Bedre enn Howard Webb/Steve Bennett egentlig. Fornøyd med det.

 

Blir Scotsman på meg snart om en time eller noe. Skjelver her jeg sitter, hater når vi spiller på brua. Håper så jævlig Vida og Evans er syke i dag, for det trenger vi.

Lenke til kommentar
Ja la oss råtne på rot, la oss være tilfredse.

 

Jeg er sjeleglad det ikke er slike holdninger United er bygd opp av.

Som supporter synes jeg Limbeck har fine holdninger. Det er forskjell på å være tilskuer og aktør. Som lag må united hele tiden ta seg i nakken og tenke kritisk, og selvsagt gjør SAF og co. dette. Hadde de ikke gjort dette ville laget råtnet på rot, som du sier. Laget råtner imidlertid ikke grunnet mangel på kritisk tenkning blant fans.

Hva er det med alle disse selvfølgelighetene idag?

 

Poenget er at kritikk og negativitet ikke er det samme. Som Supporter forbeholder jeg meg retten til å rope og skrike om den minste ting som er feil. Jeg har selvfølgelig ikke mailaddressen til Sir Alex, så jeg håper virkelig han leser her. For det er kun derfor jeg diskuterer på dette forumet, for det påvirker helt sikkert dagens laguttak.

 

Håper du ser det underliggende poenget bak ironien.

Lenke til kommentar

Det blir en særdeles vanskelig kamp for forsvaret vårt dette. Fryktelig synd at Vidic ikke er tilbake, for Brown er nok ikke i god nok form til å ta seg av Drogba.

At vi stiller med fem på midtbanen mener jeg er det eneste riktige når forsvaret ikke er sterkere, samt at det tross alt er på Stamford Bridge. For all del, jeg mener ikke at vi skal forsvare oss til uavgjort, men jeg tror at 4-4-2 ville ført til et stygt tap. Hvis Anderson og Fletcher gjør den grove jobben defensivt, samtidig som Giggs og Valencia har dagen offensivt, har vi absolutt en mulighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...