Sir LuckyNr7 Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har en forferdelig vond følelse nå, dette kan bli styggt/stygge sifre, men for all del, det er lov å håpe Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Dere får ha lykke til. Gleder meg også fryktelig til kampen. Måtte det beste laget vinne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Hva faen? Berbatov er den vi trenger mest idag. Lykke til. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Ja, Berbatov ute blir tungen på vektskålen. Da blir det hvertfall neppe seier. Kanskje 0-0 hvis united er veldig heldige. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Ville heller hatt Owen's fotballhode fra start og spillt 4-4-2, føler det hadde fungert bedre.. :/ Slik at vi kunne ha blitt bombadert av Chelsea bakover? Er ikke noe stor fan av 4-5-1 selv, men har ikke så mange andre valg (med Berba ute) i verdens verste bortekamp. Kanskje det å overrasket og spillt 4-4-2 med ett offansivt lag kunne vært det beste forsvaret i denne kampen? Vi ser jo hvor mye United pisser i boksa når de blir angrepet hardt på Old Trafford til tider.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 VDS O'Shea Brown Evans Evra Valencia Fletcher Carrick Anderson Giggs Rooney Blir nok 4-5-1 og ikke 4-3-3 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Hvor faen er Berbatov?! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Lykke til. Måtte det beste laget vinne. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Dette blir så forbanna spennde kamp, håper på poeng denne kampen. Chelsa har jo ikke så veldig mangen jokere på benken akkuratt da, vi har jo Scholes og Owen. Men, Evans skal få mer enn nok og bryne seg mot Drogba i hvertfall. Kom igjen nå UNITED!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Hva er den røde blomst saken alle har på dressjakkene sine? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Flere jokere en dere vil nå jeg si da, Joe cole, malouda og kalou. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Hva er den røde blomst saken alle har på dressjakkene sine? http://www.poppy.org.uk/ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Hva er den røde blomst saken alle har på dressjakkene sine? Jeg stusser også over det, ser det overalt på tv. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Hva er den røde blomst saken alle har på dressjakkene sine? Remembrance Day! For å minne de falne soldater i kriger opp igjennom årene. Endret 8. november 2009 av Manx Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Hva er den røde blomst saken alle har på dressjakkene sine? http://www.poppy.org.uk/ Thank you Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 City spilte med det på drakta i går, Chelsea gjør det i dag også gitt. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Da poster jeg et smil før kampen, på grunn av at jeg har en følelse på at det kommer til å bli mye stygge ord vekslet her inne iløpet av de neste timene.. Endret 8. november 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har en DÅRLIG følelse i dag... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har en god følelse når det gjelder Brown i dag, fortsatt uggen etter i natt selv så jeg er veldig glad for at det ikke er jeg som skal spille mot Drogba i sitt livs form. Drogba kommer utvilsomt til å skape hodebry for oss. Berbatov var kanskje den spilleren sammen med Giggs vi trengte mest offensivt i dag, så det blir interessant å se om vi klarer å kombinere pasningsspillet i siste tredjedel av banen. Personlig er jeg glad for at Joe Cole ikke starter mot oss, de har ingen bredde i startoppstillingen. Ufattelig skuffet over at Nani ikke er i troppen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå