NightKeeper Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Ingen som helst tro på Diouf, kan ikke fatte at vi brukte 40 millioner på en middels god spiss som herjer med norske amatørforsvar i TL. For å sette det i perspektiv; Diouf klarte ikke engang å score flere mål enn Peter Kovacs i NORSK TIPPELIGA... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Ingen som helst tro på Diouf, kan ikke fatte at vi brukte 40 millioner på en middels god spiss som herjer med norske amatørforsvar i TL. For å sette det i perspektiv; Diouf klarte ikke engang å score flere mål enn Peter Kovacs i NORSK TIPPELIGA... Enig, og det at det også kan ødelegge sjansene for Welbeck og Macheda gjør det enda mere irriterende. Lurer på hva SAF drakk før han kjøpte Diouf. Det hele er et stort spørsmålstegn for meg. Forøvrig så lurer jeg også på hva du drakk NightKeeper når du greide å bestille 30 cheeseburgere på Mc'Donalds? Endret 8. november 2009 av Raste Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 ja, er det noe SAF ikke kan så er det å kjøpe spisser som blomstrer når de kommer til United.. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Joda, det kan virke litt sånn. Men det er ikke første gangen det har blitt gjort slike kjøp for å si det sånn. Noen ganger går det skikkelig bra, andre ganger går det rett vest og da er det bare å selge. Dette kan slå ut begge veier. Men SAF har for vane å se ting vi andre ikke har en sjans til å se. Tror uansett ikke at Diouf kommer til å være så mye i veien for Macheda eller Welbeck. Disse er unge, og har derfor mye igjen å gå på før de kan snakke om rutine og etablering, men samtidig har disse to prestert på et høyere nivå enn det Diouf har. King er også en potensiell kandidat, og jeg vil si at nivået han er på er på et omtrent like høyt nivå som TL. Men det blir litt mange som skal krige om spissplass, ja. (Dette har også vært diskutert mye på United-forumet). Endret 8. november 2009 av Goldshoten Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Forøvrig så lurer jeg også på hva du drakk NightKeeper når du greide å bestille 30 cheeseburgere på Mc'Donalds? En god del øl, tequila, rom, vodka, B52. Par bekjente som har vært på bartenderskole i det store utlandet, så det smalt i går. Nå skal det sies at ikke alle tredve burgerne var til meg, hehe. Men uttrykket til asiaten bak kassa var priceless... Er jeg klein? Ja. Gleder jeg meg til kamp? JA. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Ja la oss råtne på rot, la oss være tilfredse. Jeg er sjeleglad det ikke er slike holdninger United er bygd opp av. Som supporter synes jeg Limbeck har fine holdninger. Det er forskjell på å være tilskuer og aktør. Som lag må united hele tiden ta seg i nakken og tenke kritisk, og selvsagt gjør SAF og co. dette. Hadde de ikke gjort dette ville laget råtnet på rot, som du sier. Laget råtner imidlertid ikke grunnet mangel på kritisk tenkning blant fans. Endret 8. november 2009 av Geir M Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Huff. Puste. Jeg har også en god følelse som Limbeck, men jeg liker det. Taper vi kommer jeg helt seriøst til å bli helt knust i dag, helt knust. Forventer mega innsats av guttene i dag. COME ON THE DEVILS. Vi skal faen meg gi alt i dag, og jeg vil faen meg se en seier på brua for en gangs skyld. Men tar uavgjort og, så lenge vi ikke blir fucked av dommeren i prossessen. Speaking of which, dommeren er Martin Atkinson. Bedre enn Howard Webb/Steve Bennett egentlig. Fornøyd med det. Blir Scotsman på meg snart om en time eller noe. Skjelver her jeg sitter, hater når vi spiller på brua. Håper så jævlig Vida og Evans er syke i dag, for det trenger vi. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Ja la oss råtne på rot, la oss være tilfredse. Jeg er sjeleglad det ikke er slike holdninger United er bygd opp av. Som supporter synes jeg Limbeck har fine holdninger. Det er forskjell på å være tilskuer og aktør. Som lag må united hele tiden ta seg i nakken og tenke kritisk, og selvsagt gjør SAF og co. dette. Hadde de ikke gjort dette ville laget råtnet på rot, som du sier. Laget råtner imidlertid ikke grunnet mangel på kritisk tenkning blant fans. Hva er det med alle disse selvfølgelighetene idag? Poenget er at kritikk og negativitet ikke er det samme. Som Supporter forbeholder jeg meg retten til å rope og skrike om den minste ting som er feil. Jeg har selvfølgelig ikke mailaddressen til Sir Alex, så jeg håper virkelig han leser her. For det er kun derfor jeg diskuterer på dette forumet, for det påvirker helt sikkert dagens laguttak. Håper du ser det underliggende poenget bak ironien. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Rent objektivt sett så ser jeg det veldig vanskelig å holde nullen. Derfor er mitt tips at vi må score for å få et poeng. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Fra RC: Diouf again! His second goal in the cup final. Two to go. pretty average by his standards Haha. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Klarer dere å holde nullen mot årets Chelsea-lag i den formen de er i nå, vel... Det ville vært sykt imponerende, rett og slett. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Fra RC. Berbatov ute. Krise om det er sant. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 VDS O'Shea Brown Evans Evra Fletcher Carrick Anderson Rooney Giggs Valencia Vidic, Owen, Scholes, Fabio, Obertan, Gibson, Kusczak Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Synd uten Berba. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Dette kommer ikke til å funke. Vi ender opp med å slå langt på Rooney, som blir voldtatt i lufta av Terry/Carvalho. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Synd dette her. Ingen Vidic eller Berbatov, som om jeg ikke hadde liten nok tro fra før av. Vi blir nok skampult opp etter veggen. Cech Ivanovic Terry Carvalho Cole Essien Ballack Lampard Deco Anelka Drogba Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Blir viktig at den sentrale midtbanen er i form. Veldig viktig med Fletcher tilbake. Vidic er i hvert fall på benken, så han kan komme på hvis vi sliter. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Ville heller hatt Owen's fotballhode fra start og spillt 4-4-2, føler det hadde fungert bedre.. :/ Lenke til kommentar
GBD Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Det blir en særdeles vanskelig kamp for forsvaret vårt dette. Fryktelig synd at Vidic ikke er tilbake, for Brown er nok ikke i god nok form til å ta seg av Drogba. At vi stiller med fem på midtbanen mener jeg er det eneste riktige når forsvaret ikke er sterkere, samt at det tross alt er på Stamford Bridge. For all del, jeg mener ikke at vi skal forsvare oss til uavgjort, men jeg tror at 4-4-2 ville ført til et stygt tap. Hvis Anderson og Fletcher gjør den grove jobben defensivt, samtidig som Giggs og Valencia har dagen offensivt, har vi absolutt en mulighet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Ville heller hatt Owen's fotballhode fra start og spillt 4-4-2, føler det hadde fungert bedre.. :/ Slik at vi kunne ha blitt bombadert av Chelsea bakover? Er ikke noe stor fan av 4-5-1 selv, men har ikke så mange andre valg (med Berba ute) i verdens verste bortekamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå