Ol'H Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Om han er tilbake i trening er det ikke for mye å forvente. Han bør spille før jul om han skal ha noe slags effekt på vår sesong. Jeg gleder meg til å se han. Om han kommer tilbake i form tror jeg Carrick virkelig må ta seg selv i nakken. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) OK, når dere snakker om denne personen så bør dere kanskje nevne "Hargreaves" og ikke bare "Owen". Litt lett å misforstå. Trodde et lite øyeblikk at Michael Owen var skadet nå... Hargreaves tilbake i full trening om 10 dager om noen ikke fikk med seg det. Endret 7. november 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Beklager på det sterkeste mx. Skulle skrive Owen H. Men H'en forsvant dessverre. Håper ikke du ble for forulempet... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hvis jeg hadde død av hjertestopp skulle jeg helt klart ha saksøkt dere. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 City blir skameid. Ligger under med 2 på CoMS. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Herlig av Burnley. Flott liten assist av tidligere United-spiller Chris Eagles. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Bwahaha! Burnley leder. EDIT: 2-2 Endret 7. november 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Vente til det har gått 90 minutter før skadefryden kommer da gutter. Sjerpings. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nå er det fritt fram! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Vente til det har gått 90 minutter før skadefryden kommer da gutter. Burnley! City står nå med fem uavgjort og et tap. Hva nå, Sparky? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Faen som jeg flirer av at Shitty også rota det bort mot Burnley. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Vel, de ligger potensielt 3 poeng bak united. Så de har da ikke gjort det så innmari dårlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Vel, de ligger potensielt 3 poeng bak united. Så de har da ikke gjort det så innmari dårlig. 5 poeng bak med like mange kamper spilt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Noen som har glemt vår kamp mot Burnley da? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Chelsea kan matche sitt beste lag i morgen, ingen skader og en Essien i slag. United har et skrantende forsvar, en midtbane som kun fungerer ved et lykketreff. Å vinger som knapt kan kalles stabile. Det er kun VDS og spissene som kan påstås å ha vært stabile hittil denne sesongen. Likevel er Fletcher tilbake, noe som er en guds lykke. Det alene tror jeg kan tippe favøren slik at vi hvertfall vil spille fotball i morgen. Å ikke være så ufattelig elendige som vi var mot Liverpool. I tillegg er forsvaret til Chelsea også alt annet enn tett, men midtbanen. Uff, den frykter jeg. Det er virkelig et monster av en sentral midtbane, Essien i seg selv vil ta knekken på Carrick om han spiller. Fletcher og Anderson bør utgjøre midtbanen i morgen. Nani og Giggs på vingene. Prøver å se lyst på dette. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Noen som har glemt vår kamp mot Burnley da? 1. Vi spilte ikke på hjemmebane. Burnley er knallsterke på Turf Moor. 2. City er knallsterke på CoMS, spesielt etter å ha kjøpt så mange gode spillere i sommer. 3. Vi ledet ikke 3-2, for så å slippe inn mål noen minutter før slutt. 4. Burnleys dyreste spiller: £3 millioner (Steven Fletcher). Citys dyreste spiller: £32.5 (Robinho). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Vel, de ligger potensielt 3 poeng bak united. Så de har da ikke gjort det så innmari dårlig. 5 poeng bak med like mange kamper spilt. Såg det nå. Var ikke oppdatert den eg såg på liverpool.no. De har kanskje slutta å oppdatere den Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Likevel er Fletcher tilbake, noe som er en guds lykke. Det alene tror jeg kan tippe favøren slik at vi hvertfall vil spille fotball i morgen. Å ikke være så ufattelig elendige som vi var mot Liverpool. I tillegg er forsvaret til Chelsea også alt annet enn tett, men midtbanen. Uff, den frykter jeg. Det er virkelig et monster av en sentral midtbane, Essien i seg selv vil ta knekken på Carrick om han spiller. Fletcher og Anderson bør utgjøre midtbanen i morgen. Nani og Giggs på vingene. Prøver å se lyst på dette. Utelate Valencia til fordel for Nani? Valencia har scoret flere mål i det siste, og er en større trussel enn Nani. Såg det nå. Var ikke oppdatert den eg såg på liverpool.no. De har kanskje slutta å oppdatere den De vet at de bare kommer til å falle nedover, så det beste er å la være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå