Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chelsea kan matche sitt beste lag i morgen, ingen skader og en Essien i slag. United har et skrantende forsvar, en midtbane som kun fungerer ved et lykketreff. Å vinger som knapt kan kalles stabile. Det er kun VDS og spissene som kan påstås å ha vært stabile hittil denne sesongen.

 

Likevel er Fletcher tilbake, noe som er en guds lykke. Det alene tror jeg kan tippe favøren slik at vi hvertfall vil spille fotball i morgen. Å ikke være så ufattelig elendige som vi var mot Liverpool. I tillegg er forsvaret til Chelsea også alt annet enn tett, men midtbanen. Uff, den frykter jeg. Det er virkelig et monster av en sentral midtbane, Essien i seg selv vil ta knekken på Carrick om han spiller. Fletcher og Anderson bør utgjøre midtbanen i morgen. Nani og Giggs på vingene. Prøver å se lyst på dette.

Lenke til kommentar
Noen som har glemt vår kamp mot Burnley da?

1. Vi spilte ikke på hjemmebane. Burnley er knallsterke på Turf Moor.

2. City er knallsterke på CoMS, spesielt etter å ha kjøpt så mange gode spillere i sommer.

3. Vi ledet ikke 3-2, for så å slippe inn mål noen minutter før slutt.

4. Burnleys dyreste spiller: £3 millioner (Steven Fletcher). Citys dyreste spiller: £32.5 (Robinho).

Lenke til kommentar
Likevel er Fletcher tilbake, noe som er en guds lykke. Det alene tror jeg kan tippe favøren slik at vi hvertfall vil spille fotball i morgen. Å ikke være så ufattelig elendige som vi var mot Liverpool. I tillegg er forsvaret til Chelsea også alt annet enn tett, men midtbanen. Uff, den frykter jeg. Det er virkelig et monster av en sentral midtbane, Essien i seg selv vil ta knekken på Carrick om han spiller. Fletcher og Anderson bør utgjøre midtbanen i morgen. Nani og Giggs på vingene. Prøver å se lyst på dette.

Utelate Valencia til fordel for Nani? Valencia har scoret flere mål i det siste, og er en større trussel enn Nani.

 

Såg det nå. Var ikke oppdatert den eg såg på liverpool.no.

 

De har kanskje slutta å oppdatere den :D

De vet at de bare kommer til å falle nedover, så det beste er å la være. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...