Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gammel diskusjon men den er aktuell da. Jeg hadde veldig stor tro på Kuszczak, men har ombestemt meg litt. Jeg tror Foster kan bli en knallbra keeper om vi lar han få stå. Vi må tåle noen tabber her og der slik at han får sjangsen til å skaffe seg erfaring.

 

Dog jeg liker Kuszczak sin innstilling til klubben. Han har valgt å bli selv om han ikke får så mye spilletid. Han er en knallgod andrekeeper.

 

En annen ting som bør være med er at Ben Amos har imponert meg de gangene jeg har sett han. Vi har en mulighet der også.

 

Jeg hadde nok likt at vi gir Foster sjangsen, men jeg tror vi kommer til å handle. Fergie har ikke så mye tålmodighet som meg :)

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett så er verken PIG eller Foster gode nok til å erstatte VdS. Ikke per dags dato ihvertfall.

Enig, og for å være helt ærlig tror jeg egentlig ikke noen av de noen gang vil komme opp på det nivået.

 

Både han og Foster har mye bra inne, men så lite som Kuszczak får spille (Foster ble jo gang på gang valgt foran Tomasz da VdS var skadet) så spørs det om vi ikke burde selge han.

Vi må selge en av de hvis vi kjøper en ny keeper ihvertfall. Men det spørs om PIG eller Foster er spesielt lystne på å være andrevalg bak en unge klassekeeper.

 

Jeg kan tenke meg å se Akinfeev vokte buret for oss i framtiden, men han er ikke den eneste.

Jeg ser mer potensiale i han enn i Foster og PIG, men aller helst skulle jeg ønske at vi kjøpte Lloris eller Adler. Begge er minst like gode på PIG og Fosters sterke sider, hvis vi ser vekk fra Fosters distribusjon, som er reaksjonsredninger på strek. Samtidig gjør de langt færre åpenbare feil, og de er begge milevis foran når det gjelder å plukke baller i feltet. Begge disse keeperne er unge, og begge keeperne er allerede gode nok for United.

 

Akinfeev har jeg ikke sett like mye av, men ut i fra det begrensede jeg har sett virker det ikke som han er fullt like stabil til å plukke vanskelige baller i feltet som Adler og Lloris.

Lenke til kommentar

*Jeg ser mer potensiale i han enn i Foster og PIG, men aller helst skulle jeg ønske at vi kjøpte Lloris eller Adler. Begge er minst like gode på PIG og Fosters sterke sider, hvis vi ser vekk fra Fosters distribusjon, som er reaksjonsredninger på strek. Samtidig gjør de langt færre åpenbare feil, og de er begge milevis foran når det gjelder å plukke baller i feltet. Begge disse keeperne er unge, og begge keeperne er allerede gode nok for United.

 

Store ord

Lenke til kommentar
*Jeg ser mer potensiale i han enn i Foster og PIG, men aller helst skulle jeg ønske at vi kjøpte Lloris eller Adler. Begge er minst like gode på PIG og Fosters sterke sider, hvis vi ser vekk fra Fosters distribusjon, som er reaksjonsredninger på strek. Samtidig gjør de langt færre åpenbare feil, og de er begge milevis foran når det gjelder å plukke baller i feltet. Begge disse keeperne er unge, og begge keeperne er allerede gode nok for United.

 

Store ord

Ja, det er derfor jeg håper at vi henter en av disse. Dersom min mening var at de var marginalt bedre enn de alternativene vi allerede har i klubben (bortsett fra VDS, selvsagt) kunne det vært det samme.

Lenke til kommentar

Uff, gruer meg til Søndag. Chelsea på brua, det blir raskt stygge tall. Skulle ønske vi hadde Keane, han kunne begrense tapene hvertfall. Uansett er det største våpenet vårt mot Chelsea Berba, han var STOR i 3-0 kampen ifjor. Første kampen jeg virkelig ble forelsket i han, alle bevegelsene var perfekte å skapte alene mange av angrepene.

 

Men jeg frykter det verste. Har hatt en råtten følelse etter at Liverpool lurte oss inn i sin destruktive forsvarsfelle.

 

edit: http://united.no/united/nyheter/kommentare...a_hvor_vi_staar

 

Denne mannen skremmer meg. Her konstaterer han bare det opplagte. Men hver gang jeg har rantet om et eller annet til kompiser så kommer det faen en artikkel fra denne mannen som sier stort sett akkurat det samme som jeg har messet om. Bør jeg sjekke huset for avlyttning?

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Det er lov å være tilbakeholdne eller pessimistiske. Statistikken tilsier at det blir uavgjort/tap i morgen, MEN bortsett fra Ronaldo og Rio (og Tevez da), så er vi like mannsterke som i fjor. Evans og Vidic regjerte mye sammen i fjor da vi gikk alle de kampene uten baklengs, og de har vist seg meget dyktige sammen. Så jeg er ikke så bekymret for forsvaret, så lenge Vidic leverer sitt beste.

 

Jeg håper (og tror) også at Andersson får spille i morgen. Han er god til å sette driv framover og det er ofte bra tempo med han. Dog kan han bli mer effektiv og mer involvert i det offensive, men Ando har begynt å gløde en del.

 

Som nevnt tidligere, så er jeg mest spent på formasjonen vi stiller i. Rooney kommer neppe til å spille på kanten, rett og slett fordi han har sagt at han ikke liker seg der og SAF har også gjort dette til en praksis denne sesongen. Det ser absolutt ikke dårlig ut, vi er tross alt tittelforsvarere i selveste PL. Nå er riktignok ikke formen vår helt det beste, og jeg har inntrykk av at de aller fleste av oss er enige i at det blir sjeldnere mellom hver gang laget er i maksformen. En del kritiserer også laget for å være dårligere på maksform enn noen av de andre storlagene, men dette er en annen diskusjon. Det er ihvertfall ikke tvil om spillerne må levere sitt aller beste for at vi skal ta hjem 3 poeng.

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

Vi bruker å spille bra mot Chelsea da. Vi har mye bedre resultater mot Chelsea enn Liverpool den siste tiden.

 

Etter min mening så er det ikke realistisk at vi skal klare å konkurere mot Chelsea siden de har ubegrenset med penger, men de har rotet det til for seg selv med alle managerbyttene, sammen med at Fergie har overgått seg selv de siste sesongene.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

På hjemmebane ja, men ikke på Stamford Bridge. En av de verste bortebanene i verden, jeg hater å spille der. I fjor mistet vi to poeng der som følge av udugelighet, forrige sesong før så mistet vi poeng der som følge av et idiotisk straffespark.

 

At vi taper er det ingen som helst tvil om - skal vi ha noen som helst sjanse på et skarve poeng Fletcher og Giggs spille.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Jepp, men det var skuffende at vi ga bort poeng på den måten. Mtp. situasjonen vi var i da, så var det ganske surt å spille uavgjort.

 

I morgen tar jeg uavgjort. Drittbane å spille på, har ikke vunnet der siden 03. Viktig at Vida, Giggs og Fletcher blir klare. Kunne egentlig ha tenkt meg Park i en slik kamp, men han er visst skadet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...