Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Probemet med Rio er at dersom denne ryggskaden aldri blir skikkelig lega, så vil den vel gjerne bli verre og verre. Om målet er å få gjort noko med den, som kan bedre skaden på lang sikt, så kan det kanskje vere realistisk at han må vere ute nokre veker. Det er likevel greit å få det bekrefta frå sikre kilder, før vi tar heilt av. Når det er sagt så er eg usikker på om Rio i den forma han har vore i siste tida, ville vere eit bedre valg enn Evans mot Chelsea uansett, så det er vel ikkje 100% at Rio ville spelt til helga sjølv om at han hadde vore frisk. Eg håper iallefall at om han skulle ha nokon slags problemer, så får han ordna det sånn at han kan komme skikkelig tilbake.

 

Tenkte litt over noko eg las på RedCafe tidligare ang. den voldsomme kritikken endel her inne pøser ut over Nani. Her skal det glatt innrømmast at eg ikkje har fullstendig rein samvittigheit i henhold til den saken og at eg også til tider lurer på kva han gjer i klubben. Det har seg likevel slik at mykje av kritikken Nani får i dag, liknar veldig mykje på den kritikken Darren Fletcher fikk for nokre sesongar sidan. Det var veldig mange som var heilt sikre på at han aldri ville ha ei framtid i United og at det beste ville vere å få solgt han så fort som mulig. Der har det jo vist seg at litt tolmodigheit, i tillegg til at han nok har lagt ned veldig mykje arbeid sjølv, har ført til at Fletcher plutselig er kanskje den av midtbanespelarane våre som leverer oftast på eit jamnt høgt nivå. Det er kanskje noko å tenke på. Eg nevnte også ein artikkel frå RoM i ein tidligare post og for dei som samanliknar Nani si tid i klubben, mot Ronaldo så blir det svært urettferdig mot Nani. Ronaldo fekk sleppe til nesten fast i forhold til Nani på grunn av at alternativa på vingane våre ikkje var gode nok.

In Nani’s second year though he fell out of favour and was given limited opportunities. Whilst Ronaldo had the likes of Solskjaer, Fletcher (when he was crap) and Kleberson to compete with, Nani had Ronaldo (The Best Player in the World), Park, Fletcher (when he became good) and Giggs (PFA Player of the Year) to compete with.

 

I’m not Nani’s biggest fan but I can’t help but think the negative attitude towards him has been encouraged because of the comparison’s to Ronaldo, but the truth is, Nani’s raw ability when he first came was superior of Ronaldo’s, in terms of shooting and crossing in particular, but he’s never been given the same run at the team Ronaldo was. Remember when Ronaldo was not so fondly referred to as a ‘one trick pony’ in the press and by rival fans, that ‘one trick’ being the stepover. He was fairly infuriating to watch, going to ground too easily, having lame attempts on goal and not getting his crosses past the first man. But he was afforded the time to improve because of the inferior squad we had between 2003 and 2005. Nani came in at a higher level but wasn’t given that same opportunity to gain experience and improve because our squad was so much better.

 

Eg er heilt klart for å gi Nani enda litt meir tolmodigheit og er absolutt ikkje enig i at han skal selgast i januar som enkelte her inne er veldig klare for. Det blir heller ikkje så lett for Nani å overbevise om noko som helst, når han sjelden får spele i 90 minutt og aldri kan føle seg heilt trygg på det han held på med. Det er vanskelig å spele seg til sjølvtillit på den måten. At nivået på det han held på med må opp, er fullstendig klart, men han blir ikkje bedre av å sitte på benken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bra at Fletch vil spele. Håper berre ikkje dette fører til at :

1) Ein idiot taklar han i ankelen og forverrar skaden.

2) han spelar med smerte, som tar vekk konsentrasjonen, kan ikkje gå fullt inn i duellar/taklingar osv.

 

Ellers er det positivt.

 

niko: Trur nok at baset på form så vil Vida og Evans vere det beste valget til søndag og det er heilt klart at erfaring frå sånne kampar vil føre til at Evans vil vokse mykje som fotballspelar, men eg er likevel litt skeptisk til kampen. Nesten litt NightKeeper-negativ. Chelsea har til tider imponert meg skikkelig og eg likar veldig dårlig at Drogba nesten ser ut til å konsentrere seg om å spele fotball. Kollektivet dei har bygd opp er veldig sterkt og mtp at dei har hatt ganske stor stabilitet i laget, så er dei vanvittig farlige. Det er liten tvil om at vi må storspele om vi skal få noko som helst utav denne kampen.

Lenke til kommentar
Eg er heilt klart for å gi Nani enda litt meir tolmodigheit og er absolutt ikkje enig i at han skal selgast i januar som enkelte her inne er veldig klare for. Det blir heller ikkje så lett for Nani å overbevise om noko som helst, når han sjelden får spele i 90 minutt og aldri kan føle seg heilt trygg på det han held på med. Det er vanskelig å spele seg til sjølvtillit på den måten. At nivået på det han held på med må opp, er fullstendig klart, men han blir ikkje bedre av å sitte på benken.

 

Fullstendig enig!

Har vært flere ganger han har vist tendenser til godt spill, men så tas han ut, slik som mot Moskva nå. Han var MYE bedre enn Macheda og Valencia den kampen, allikevel tas han ut. Han må få mer tillitt, og spille flere 90 minuttere. Heldigvis har han vist mere positivt de siste to kampene, enn han har gjort tidligere i sesongen (utenom preseason). Jeg håper Nani får spille flere kamper og kommer i form, for jeg er en stor Nani tilhenger når han spiller slik han kan best! Selge han i Januar? FY NEI! Men han må overbevise denne sesongen, men da må han også få nok spilletid.

Lenke til kommentar

Sånt er det berre å legge av seg med ein einaste gong. Fullstendig unødvendig og uakseptabelt å oppføre seg på den måten. Reknar med at han har fått høre det frå medspelarar/SAF i ettertid. Ikkje berre at det er uakseptabel oppførsel å gjere sånt, men det går jo også ut over resten av laget.

 

mx1000: Spørs då ettersom han får gult for kranglinga etterpå, ikkje for nedsparkinga. Det gir Uefa handlingsrom om dei vil ta affære.

Lenke til kommentar
*Bilde*

Obertan som sparker ned Semberas.

 

Tror egentlig ikke det skjer noe videre da dommer ga gult kort til begge.

Det var faktisk ikke derfor han fikk gult kort. Han fikk kort i en situasjon noen minutter etter denne, så dommeren fikk ikke med seg hva som skjedde her. Kommer nok til å bli utestengt i noen CL-kamper, samt. en bot.

Lenke til kommentar

Har lite trua på at vi får sjå Obertan frå start. Kanskje på benken.

Regnar nesten med at vi får sjå ei midtbane beståande av Valencia Anderson/Carrick Fletcher og Giggs. Hadde vore gøy å sjå Obertan mot noko anna enn eit par slitne forsvar, men eg trur nok ikkje han er klar for å møte Chelsea borte. Virkar til tider litt lat heimover også og eg er redd for at sidan han manglar kamptrening, så vil ikkje han holde så lenge dersom det blir ein kamp med høgt tempo. Eg vil mykje heller sjå Obertan komme inn i andre mot litt slitne forsvarsspelarar dersom vi trenger folk som kan kjøre på offensivt.

Lenke til kommentar

Kvir meg veldig til søndag som fleire gjer, og sett vekk frå CL-kampen denne veka har Chelsea vore skremmande offensive. Stempelet Mourinho gav booring-Chelsea finn eg diverre ikkje att, og dei har bra målforskjell dei siste PL-kampane. Drogba har t.o.m. byrja å fokusere på fotballen, og ikkje alt det andre, noko som gjer han skremmande. Eg er redd Evans skal få køyrd seg i duell med han.

 

Det er ekstremt viktig at me har Fletcher tilbake til toppkampar som denne, og eg trur faktisk han kan bli den avgjerande personen. Hans evne til å rive opp spelet til motstandaren har stort sett alltid vore der, men no som han og er blitt betre offensivt er han etter mitt syn blitt den viktigaste sentrale midtbanespelaren. Fletcher :love:

 

Laget eg vil sjå på brua på søndag er

VdS

O'Shea - Evans - Vidic - Evra

Valencia - Anderson - Fletcher - Giggs

Rooney - Berbatov

 

Diverre har den forbanna krinsen eg spelar fotball i satt opp krinsfinale på søndag slik at eg må reise og vera borte heile søndag. Dårleg gjort :realmad: Får vell tråkke over på trening slik at eg kan sjå United-kampen i staden :p

 

----

 

Det Obertan gjorde mot CSKA spelaren var rein idioti, og eg vonar SAF og resten av dei rutinerte spelarane kan slipe slike unotar av han. For meg kan han godt få nokre kampar på sidalinja i CL, berre for å statuere at slik absolutt ikkje er godtatt oppførsel. Vonar han blir straffa litt av klubben og, berre for å gjera det klinkande klart for alle at slik oppførsel ikkje er godkjend i United-drakt.

Lenke til kommentar

Tror det blir mangel av av et rolig hode i midtbanen med det der og er ganske sikker på at Carrick spiller ja. Anderson blir nok å finne på banken. Ellers tror jeg det blir akkurat det samme som du skriver opp der.

 

Hadde det vært så rart om Fergie hadde startet med bare Wazza på topp? Siden Berba er litt halvskadet og pga. måten vi spilte på Anfield? Vil ikke se det men dette er jo faktisk mulig:

 

VDS

O'Shea - Vida - Evans - Evra

Valencia - Carrick - Fletcher - Anderson - (Giggs)

(Giggs)

Rooney

 

Giggs enten ute på kanten eller litt bak Rooney. Hvis vi leder og skal prøve å ro inn seieren så kunne Giggs kanskje gått "på topp" med Rooney på venstre osv. Evt. med Berba/Owen på topp mot slutten og Rooney på kanten. Negativt tenkt men må det gjøres så må det gjøres.

 

Vi må ihvertfall være utrolig sterke defensivt hvis vi skal på noen som helst måte vinne denne kampen. Ser vanskelig ut, men har alltid troa.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...