Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søndag, 17.00. En herlig tidspunkt for en toppkamp, min personlige favoritt. Blir Scotsman, gleder meg.

Også må jeg bare si; LISSANDROOOOOOOOOOO! Reddet kvelden for min del, var så nede etter målet til Babel. Spesielt fordi AKKURAT det samme skjedde som mot Utd bare at det skulle vært to gule etter 80 min til Agger her. Fy faen, så dere den? Han hadde gult fra før av og drar en spiss ned bakfra som er på vei mot mål (ikke alene, derfor gult). Også får han ingenting, patetisk.

Men nå som det ble 1-1, så gikk det greit og frustrasjonen ble mindre. Men uansett, at Agger ikke fikk rødt det er så utrolig latterlig. GOGO Fiorentina mot Lyon som er allerede videre, herlig! Da er det INGENTING Pool kan gjøre, hvis Viola klarer å vinne den kampen på hjemmebane. It's too perfect... og derfor kan det gå galt.

Btw, etter Rubin 0-0 Barca og Inter som snudde 1-0 til 1-2 på de 4 siste min i kveld (hadde de tapt 1-0, så hadde Inter vært bunnlaget i gruppen med 3p. Med de to målene som snudde kampen, er de nå på første (!) plass i gruppen med 6p, haha.); så er scenarioen slik: klarer Inter å vinne på Camp Nou (why not? Rubin klarte det, og 0-0 på hjemmebane mot Barca) og Rubin å slå Kiev på hjemmebane i Russland, så er Barca UTE av CL! Kan bli sykt, men akkurat det skjer nok ikke. Liverpool, derimot, tror jeg faktisk det er for sent for nå; tror Violo tar 3p mot Lyon! :D Herlig CL-uke!

Liverpool går så sikkert videre til gruppespillet, de var i en lignende situasjon i fjor (eller var det i forfjor...), og kom seg greit videre, det samme skjer i år.

Ikke lenge til de putter nå. Torres og Bønna. 2-0. Book it. De vinner, ingen tvil om det.

Nice one! :D

Lenke til kommentar
Søndag, 17.00. En herlig tidspunkt for en toppkamp, min personlige favoritt. Blir Scotsman, gleder meg.

Også må jeg bare si; LISSANDROOOOOOOOOOO! Reddet kvelden for min del, var så nede etter målet til Babel. Spesielt fordi AKKURAT det samme skjedde som mot Utd bare at det skulle vært to gule etter 80 min til Agger her. Fy faen, så dere den? Han hadde gult fra før av og drar en spiss ned bakfra som er på vei mot mål (ikke alene, derfor gult). Også får han ingenting, patetisk.

Men nå som det ble 1-1, så gikk det greit og frustrasjonen ble mindre. Men uansett, at Agger ikke fikk rødt det er så utrolig latterlig. GOGO Fiorentina mot Lyon som er allerede videre, herlig! Da er det INGENTING Pool kan gjøre, hvis Viola klarer å vinne den kampen på hjemmebane. It's too perfect... og derfor kan det gå galt.

Btw, etter Rubin 0-0 Barca og Inter som snudde 1-0 til 1-2 på de 4 siste min i kveld (hadde de tapt 1-0, så hadde Inter vært bunnlaget i gruppen med 3p. Med de to målene som snudde kampen, er de nå på første (!) plass i gruppen med 6p, haha.); så er scenarioen slik: klarer Inter å vinne på Camp Nou (why not? Rubin klarte det, og 0-0 på hjemmebane mot Barca) og Rubin å slå Kiev på hjemmebane i Russland, så er Barca UTE av CL! Kan bli sykt, men akkurat det skjer nok ikke. Liverpool, derimot, tror jeg faktisk det er for sent for nå; tror Violo tar 3p mot Lyon! :D Herlig CL-uke!

Liverpool går så sikkert videre til gruppespillet, de var i en lignende situasjon i fjor (eller var det i forfjor...), og kom seg greit videre, det samme skjer i år.

Ikke lenge til de putter nå. Torres og Bønna. 2-0. Book it. De vinner, ingen tvil om det.

Nice one! :D

Kiev er vel i Ukraina, ikke i Russland.

Barcelona og 'pool ute i gruppespillet hadde vært dritfett. Det er vel nummer 1 og 2 på seedinglista til Uefa også?

Lenke til kommentar

Altså, Rubin, som skal spille på hjemmebane i Russland, må slå Kiev. Hehe, vet Kiev er i Ukraina. ;)

Jepp, tror det er sånn at de er på 1. og 2. i seedingslista! Men vedder på at en av de ryker i gruppespillet, ikke begge. Og jeg tror som sagt at det blir Pool som ryker i år, føler det bare på meg. :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Atletico er ute, Liverpool balanserer på line og lag som Barca, Real Madrid og Bayern kan ryke. Looking good. Både Arsenal og Chelsea ser sterke ut i år da, selv om gruppa til Arsenal uansett bør være rein skruing. Deilig å hatt Rubin og Unirea Urziceni med videre i utslagsrundene, haha.

Om kampen på søndag ber jeg til guder om at dette blir laget.

VDS

Oshea Vidic Evans Evra

Valencia Fletcher Anderson Giggs

Roon Berba

Da særlig at Giggs, Roon, Fletch og Berbatov spiller. Savner Giggs! Tror uansett vi går på en smell på brua. En skikkelig en, men håper på det beste. 3-0 uten Evra-skade hadde vært deilig :)

Lenke til kommentar

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...l?ATTR=Football

Jeg vet dette er Arsenalrelatert, men jeg så noen linka til The Sun ratings etter CSKA matchen, og det var noen like latterlige ratings der! Jeg skjønner ærlig talt ikke om de ser kampene eller om de kaster terning om hvem som skal få bli Star Man.

Alle burde boikotte den "avisen", ikke bare LFC-fans. Makan til sløsing av trær.

Lenke til kommentar
Seriøst? På en søndag? Det suger faktisk helt jævlig ja, er en rimelig stor kamp. Hadde sikkert prøvd å skifte på det eller call in sick eller noe.

Hehehe... Er ikke fullt så lett å bare ta eg sykedag midt i en offshoretur... ;)

Sykt irriterende... Hadde den begynt 1830 hadde eg fått med meg det meste liksome.

Lenke til kommentar

Sånn er det med den jobben :) Overlever nok! Gjort det før ;)

Men sånn ellers gleder og gruer eg meg til kampen. Chelsea kan få et svært forsprang med den formen de er i om de skulle vinne. Når det er sagt så tror eg de tar PL i år uansett. Men hadde jo vært gøy å beholdt litt spenning :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...