Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan nok sitte og glise på Søndag da United er rått innstilt på å vinne.

9273951[/snapback]

Dæven hvis vi ikke vinner, tør ikke tenke tanken.

9274031[/snapback]

Klart de vinner.

Tevez viser ka han er god for mot City. Putter forsåvidt 1 på onsdag og Ronaldo blåser et kanonfrispark i lengste kryss.

Håper jeg tar rett.

Tippet forsåvidt 3-1 til Newcastle i helga (odds 25), men bommet på at L'Pool slapp inn mål. Hadde 2-0 til Pool. Surt.! HAdde innkassert 10 000.

Tapte og 1000 kroner på United sin uavgjort kamp!

Lenke til kommentar

Herregud så kjedelig det var å se på at Rooney måtte forlate banen med skade. Når Rooney har vondt så vet man med en gang at det er alvorlig. :ermm: Selv om Rooney er ute i 2-3 måneder så skal vi klare oss.

 

Vi har en kjempegod spiss i Carlos Tevez som muligens klarer å erstatte Rooney, selv om det blir veldig vanskelig. Jeg har stor tro på Tevez, jeg tror han imponerer og scorer mål allerede på onsdag mot Portsmouth. Nå må bare Louis Saha og Ole Gunnar Solskjær bli kampklare. Herlig å høre at de er tilbake i trening. Håper Saha klarer å holde seg skadefri denne sesongen. Da kan han godt score minst 15 mål, og det bare i Premier League.

 

Hva synes dere om Premier League debuten til Nani forresten? Jeg likte det jeg så. Han har levert varene i pre-season kampene og det ser ut som han klarer å levere varene også i Premier League. Sinnsykt bra! :cool:

 

Jeg er spent på å se hvordan Ferguson velger å bruke Owen Hargreaves. Michael Carrick og Paul Scholes fungerer utrolig bra sammen. Skal sies at Scholes ikke hadde sin beste kamp mot Reading, men vi vet alle hva han står for uansett.

 

Hvordan tror dere laget blir seende ut mot Portsmouth?

 

Jeg vil tippe noe slik:

 

Edwin van der Sar

 

Wesley Brown - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Mikael Silvestre

 

Cristiano Ronaldo - Michael Carrick -Paul Scholes - Patrice Evra

 

Ryan Giggs - Carlos Tevez

 

Veldig likt det laget som startet mot Reading, bare Tevez istedenfor Rooney. Kan jo hende Hargreaves erstatter Scholes? Eller kanskje vi begynner med en 4-2-2-2 formasjon eller en 4-2-3-1 lignende. Enklere å få plass til Owen Hargreaves i de formasjonene, selv om det ikke er helt United å spille sånn. Kanskje vi trenger en Hargreaves på banen borte mot Portsmouth? Ikke godt å si..

 

Jeg velger å tro at Ferguson satser på Evra igjen på venstrekant. Han gjorde ingen dårlig kamp sist mot Reading. I tillegg er han utrolig løpsvillig. Hvis vi flytter Evra ned på backen er Nani et alternativ på venstrekanten.

 

Håper ikke David Nugent senker oss. :whistle:

 

Hva tror dere andre?

Lenke til kommentar
Hadde virkelig ikke tatt dette for enkelt altså, tror City kan bli veldig farlige i år.

 

Hyrlen, hvor er signaturen din? :D

9274137[/snapback]

Jeg har da aldri meldt meg med på noe slikt. Signaturen min har vært uendret nesten siden jeg logget meg inn for første gang, slik blir den.

Lenke til kommentar
Ja, 4-3-3 er slettes ingen dårlig formasjon. Da får vi i tillegg brukt Hargreaves, Carrick og Scholes på banen. Og Ronaldo, Tevez og Giggs/Nani på topp høres utrolig lovende ut. Men vi har jo prøvd 4-5-1/4-3-3 formasjonen før uten noe særlig hell.

 

Tror nok vi starter i en vanlig 4-4-2 formasjon på onsdag.  :yes:

9274390[/snapback]

 

Scholes trenger en pause, han spillte ikke så veldig godt mot Reading.

 

Håper vi beholder Heinze og at han spiller snart fast igjen, så vi får enda mindre problemer bak. (Få Vidic ut på venstre, ta bort Silvestre og putt Heinze i midten.)

 

Håper vi stiller med noe slikt: (4-1-3-1-1)

 

VDS - O'Shea, Ferdinand, Vidic, Silvestre - Hargreaves - Ronaldo, Carrick, Giggs - Anderson - Tevez. (Er ikke helt oppdatert med tanke på skader..)

 

For ett angrep det ville være. :) Synes ikke Giggs har noe å gjøre på topp, og Nani gjorde det IKKE bra nok når han spillte mot Reading.

 

Kun jeg som ikke kommer inn på united.no ?

Lenke til kommentar

Må si meg uenig med deg mange plasser Per-Stian.

 

Kan jo begynne med å spørre hvorfor du foretrekker Silvestre på venstreback fremfor en skadefri Evra? Har du noe i mot Evra? Virker sånn siden du tydeligvis foretrekker Heinze fremfor han også. :hmm: Heinze er egentlig stallfyll. Kunne godt hatt han i stallen siden han er en brukbar venstreback. Men nå som er han villig til å gå rettens vei for å spille for Liverpool, ja, da kan han bare selges. Evra er det soleklare 1. valget på venstrebacken, mye, mye bedre enn både Silvestre og Heinze.

 

Heinze, fast plass? Hallo? Han vil ikke spille for Manchester United, han vil spille for Liverpool. En fast plass på laget skal han lete lenge etter. Evra er en mye bedre venstreback og jeg ser heller Evans og Pique fremfor Heinze i midtforsvaret. Så Heinze er og blir ikke noe annet enn backup i Manchester United.

 

Scholes hadde ikke dagen mot Reading. Men å si at han trenger en pause blir vel feil? Jeg tror i alle fall vi får se han i startoppstillingen mot Portsmouth. Vi vet alle hva Scholes står for.

 

Wesley Brown gjør sakene sine greit på høyrebacken så jeg ser ingen grunn til at O'Shea skal ta over den posisjonen. Jeg synes det er helt greit at Brown fortsetter til Neville kommer tilbake. Brown er god defensivt og brukbar offensivt. Hadde han hatt innleggsfoten til Neville hadde han ikke vært så dum.

 

Anderson er god, men han har ennå langt igjen til en fast plass på laget.

 

Synes du ikke Nani var god mot Reading? Jeg likte det jeg så..

Lenke til kommentar
Må si meg uenig med deg mange plasser Per-Stian:

 

Kan jo begynne med å spørre hvorfor du foretrekker Silvestre på venstreback fremfor en skadefri Evra? Har du noe i mot Evra? Virker sånn siden du tydeligvis foretrekker Heinze fremfor han også.  :hmm: Heinze er egentlig stallfyll. Kunne godt hatt han i stallen siden han er en brukbar venstreback. Men nå som er han villig til å gå rettens vei for å spille for Liverpool, ja, da kan han bare selges. Evra er det soleklare 1. valget på venstrebacken, mye, mye bedre enn både Silvestre og Heinze.

 

Jeg syns Heinze er en bedre spiller enn Silvestre, og må innrømme jeg ikke tenkte på Evra i det hele tatt, siden han spillte venstreving mot Reading. Om Heinze er like god som Evra derimot, er jeg ikke sikker på. Så ja, Evra inntil videre iallefall.

 

Heinze, fast plass? Hallo? Han vil ikke spille for Manchester United, han vil spille for Liverpool. En fast plass på laget skal han lete lenge etter. Evra er en mye bedre venstreback og jeg ser heller Evans og Pique fremfor Heinze i midtforsvaret. Så Heinze er og blir ikke noe annet enn backup i Manchester United.

 

Nettopp på grunn av meninger som din her, han ønsker å spille førstelagsfotball, og jeg synes det er merkelig at Manchester United ikke spiller med han, da han er kåret til den 5.beste forsvarsspilleren i ligaen (om jeg ikke er helt på villspor) og iallefall jeg mener han lever opp til det. Jeg ser for meg Pique som en mann for fremtiden, Evans tror jeg faktisk aldri jeg har sett en kamp hvor han har spillt, så vet ikke.

 

Scholes hadde ikke dagen mot Reading. Men å si at han trenger en pause blir vel feil? Jeg tror i alle fall vi får se han i startoppstillingen mot Portsmouth. Vi vet alle hva Scholes står for.

 

Han virket ikke helt i form, så iallefall jeg mener han burde stå over Portsmouth for så å spille som en gud mot Manchester City på søndag. Han virket ikke helt i form, og jeg tror å spille på Hargreaves ville være det beste trekket for neste kamp.

 

Wesley Brown gjør sakene sine greit på høyrebacken så jeg ser ingen grunn til at O'Shea skal ta over den posisjonen. Jeg synes det er helt greit at Brown fortsetter til Neville kommer tilbake. Brown er god defensivt og brukbar offensivt. Hadde han hatt innleggsfoten til Neville hadde han ikke vært så dum.

 

Han har stor mangel på offensive kvaliteter, jeg tror jeg så Ferdinand springe opp gjennom høyre-sida flere ganger enn Brown mot Reading, og jeg lo litt av det, for det er morsomt å se Ferdinand i angrep. O'Shea fosser normalt gladlig opp gjennom høyresiden, og har en ikke så verst innleggsfot.

 

Anderson er god, men han har ennå langt igjen til en fast plass på laget.

 

Jeg synes Anderson er en mye bedre spiller enn Nani i utgangspunktet, og når Nani i tillegg ikke spiller spesiellt godt, ser jeg ingen grunn til hvorfor ikke gi Anderson en sjanse.

 

Synes du ikke Nani var god mot Reading? Jeg likte det jeg så..

 

Han hadde noen helt uforståelige gjennombruddspasninger og noen chipper hit og dit som ikke lagde mening i det hele tatt. Be gutten om å skyte istedet, er det ikke han som har så godt skudd?

Lenke til kommentar

Skjønner _hvertfall_ ikke hvorfor du vil ha Vidic ut på backen, Per-stian. Han viste jo ifjor at han har lite å stille opp med i løpsdueller, så det vil jo være selvmord å skulle ha han ytterst mot spillere med fart.

 

Nei, jeg håper på en 4-1-4-1 med Tevez på topp, og Hargreaves som anker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...