Jørgen Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Vi vet jo alltid at Liverpool går videre i CL, det er bare sånn livet er NK. EDIT: I SEE WHAT YOU DID THERE! Endret 4. november 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Hahaha...Så fortjent så fortjent. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Liverpool avgjør dette. Benayoun tre min på overtid. Det kommer til å skje. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Liverpool avgjør dette. Benayoun tre min på overtid. Det kommer til å skje. Not! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Takk takk takk, jeg gjør det for dere mine venner. Send gjerne en pils eller to. Takk takk. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Jeg tror vi på diskusjon må spandere en hel kasse, NK. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Da kan eg legge meg med ett smil om munnen idag også! TAKK LYON Hihihihi........ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Lyon. Kun en seier på de siste åtte kampene for Pool. Liker det. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Å de e jo flott de! sånn så ungdommane lika! Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Håhåhå! Åh, så nydelig. Nei, dette var gode saker, dere! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 De er ikke ute enda. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 De må vinne sine 2 siste, samt at fiorentina må tape eller spille uavgjort mot lyon. Det er i utgangspunktet ikke usannsynlig at skjer. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Det kan fort skje. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Typisk Liverpool at det skjer, ja. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Nå er det vel ikke helt Liverpool sitt år (men neste sesong...) så jeg ville satt penger på at de ikke greide det i år. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Nå er det vel ikke helt Liverpool sitt år (men neste sesong...) så jeg ville satt penger på at de ikke greide det i år. Tidlig enda. Ting snur. Jeg er ikke sikker på noe Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Skal vel aldri utelukke noe i fotballverden, nei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 De roter seg nok videre tenker eg, så klarer de på mirakuløst vis å komme til finalen og vinne den tenker eg. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Kun en seier på de siste åtte kampene for Pool. Liker det. Litt kjedelig, akkurat den ene seieren... Endret 4. november 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Jeg likte dette her. EPIC om de ryker ut!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå