Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så andre omgang i reprise nå. Ganske sykt at vi ikke scorte mer enn to mål. Første 80 minuttene var det ganske dødt på venstresiden, men de ti siste minuttene fikk vi se fransk kreativitet signert av Obertan og Evra. Hadde vært fantastisk om disse to greier å samarbeide like godt som Ron/Pat. :love:

Se filmen hos Youtube

Apropos Obertan, blir ikke overrasket om han får seg en fin liten ban fra CL. Man går ikke rundt og sparker motstanderen. Soleklart rødt kort om dommeren hadde sett det. Skuffende av franskmannen.

Fra et annet forum:

Would of been better if he headbutted him in the chest like zidane did. With that funny shaped head of his he would of done some serious damage.

:lol:

Lenke til kommentar

Har en del favoritter;

1 Solskjær, mye på grunn av spillertypen og personligheten

2 Evra, fordi han er avgjørende for at United skaper noe fremover for tiden. Bare vent å se, han og Obertan kommer til å bli en super-duo, litt som vi så mot CSKA

3 Paul Scholes. Han er en stor del av United, på samme måte som Giggs.

4 Beckham, av samme grunn som scholes. I tilegg var han en kjempegod spiller, som var god til det samme som jeg var god til da jeg spilte:)

Endret av Alastor
Informasjon rundt streaming av kamper er ikke tillatt. Fjernet.
Lenke til kommentar
4 Beckham, av samme grunn som scholes. I tilegg var han en kjempegod spiller, som var god til det samme som jeg var god til da jeg spilte:)

Var? Han er fortsatt fantastisk. :wee:

desverre er han ikke det.. den dagen han forlot Manchester United mistet han mye av "gnisten" sin.

Den dagen lå jeg hjemme og gråt. Han har vært et så stor forbilde for meg hele livet. Når jeg var liten satt jeg og så på 97/98 sesongen til Manchester om og om og om igjen på VHS :D Solskjær også.. huff. Når så store fotballspillere forlater oss er det trist.

Endret av jakoboz94
Lenke til kommentar

Ikke pent det Obertan gjorde, han har helt sikkert fått en liten hårføner av SAF, men for å være ærlig så driter jeg i hele episoden, ja det skulle vært rett i dusjen, men det har skjedd masse slike ting mot United spillere, jeg kan nevne 1, som jeg aldri kommer til å glemme, Michael Ball X Shitty spillern. da han trampet på Ronaldo i en kamp da Ronaldo allerede lå nede. så Obertan episoden er glemt for min del.

Lenke til kommentar
Ikke pent det Obertan gjorde, han har helt sikkert fått en liten hårføner av SAF, men for å være ærlig så driter jeg i hele episoden, ja det skulle vært rett i dusjen, men det har skjedd masse slike ting mot United spillere, jeg kan nevne 1, som jeg aldri kommer til å glemme, Michael Ball X Shitty spillern. da han trampet på Ronaldo i en kamp da Ronaldo allerede lå nede. så Obertan episoden er glemt for min del.

Jeg bryr meg heller ikke nevneverdig om episoden. Den var riktignok stygg og han burde absolutt ikke gjøre det, men dette er noe vi har verdens beste manager til å luke vekk, så det er ikke noe jeg er bekymret for.

Forøvrig syns jeg det blir galt at mange roser Obertan så høyt opp i skyene. Jeg digger spilleren selv, og som jeg skrev i tråden hans på United-forumet, så liker jeg spilleren mer og mer for hver gang han spiller. Men ikke glem at da han kom inn så var CSKA allerede presset godt tilbake og de var ganske slitne utpå der. Det er fortsatt langt igjen, men at han har et enormt potensiale, ja.

Jeg håper han får mer spilletid i mindre kamper, og ettersom vi er med i Ligacupen så vil nok det by på en del spilletid for han også.

Nå både gruer og gleder jeg meg til kampen mot Chelsea. De er i suveren form hjemme, mens vi er litt mer vaklende borte. Spillerne må gi sitt aller beste om vi skal ta 3 poeng å havne foran de. Men jeg vil også si meg fornøyd med en uavgjort med tanke på hvor vanskelige kampene på Brua er, og hvordan formen deres og vår er. Skal ihvertfall bli deilig om Vidic spiller kampen, og om Giggs og Berbatov er klare. Det ser ganske lovende ut at trioen kommer til å spille ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...