Sameboe Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Hah, what did I tell you! Akinfeev er kvalitet! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Synes Nani har vært positiv hittil. Så langt har Nani vært herlig og Owen begredelig. Om Owen har vært dårlig, har Valencia sugd baller. Han har mislykkes med alt, og gjorde også feil så russerne fikk ballen rett før scoringa. Nani er en jævla Portugisisk PYSE Nani Synes Valencia har vært helt ok, men Nani derimot, begynner jeg å miste tålmodigheten med. Mange touch på ballen kan være bra iblant, men da må han bruke dem korrekt. Blir ihvertfall aldri en "ny Ronaldo", og ville like å sett han bli byttet ut i pausen. Ellers fungerer det greit. Noen feil bakover, men ellers har det sett greit ut. Uheldig at vi ligger under. Derfor Fabio osv er for unge å spille i CL. Nei vent, Macheda. Haha. Tragedie. Macheda sin mann ja, sjokk. SJOKK- Endelig, UT MED NANI Jeg kommer hjem fra pub-en med et smil rundt munnen og er superstolte av gutta på banen som kjemper mot et hardt Moskva-lag. Så tar det ca. 10 minutter med lesing her, så blir jeg bare sur. Hva er det her for en helvettes heksejakt på Nani? I første omgang var han helt klart oppe i toppen som banens beste. For hans del håper jeg han blir solgt nå, han fortjener bedre enn det her. Hadde faktisk ikke trodd at det gikk ann å være så forutinntatt på en spiller. Drit nå i hva han har gjort før, hvor dårlig han spilte i Desember i 2008 eller hvor mye kjønnshår han har på hodet. Denne kampen spiller han BRA. Uansett hva Nani gjør så er det den samme driten som kommer. "ENDELIG, UT MED NANI!". Piss. Valencia er dårligere, selv om jeg syns han er langt over det tc og Luckynr7 gir utrykk for. Han bruker litt lang tid, men han har et bra driv, legger mange innlegg, og legger opp til Neville tonnevis av ganger som dere roser sånn opp. Får en ekkel smak i munnen av mye av det som blir sagt her inne. Hverken Scholes eller Brown gjør det noe særlig godt og de får ingenting. Leste et par kampreviewer kjapt nå for å se hva allmennheten syns om saken og der var det mye enig med meg. Har ikke fått tak i noe statestikk enda, men lurer på hva dere klager sånn på, særlig med Nani og Valencia. De har en kjip jobb mot det harde, samla forsvaret til CSKA, det må dere jo se? Det er jo null tvil om at tc har noe i mot Macheda, og at Lucky har noe i mot Nani. Dere blir rett og slett litt svette i dag syns jeg. Mye sure quotes. For min del blir Brown og Owen de eneste som ikke får godkjent. Johnny Evans er fantastisk i dag. Måten han regjerer på slutten er gåsehud. Jeg er klar i min sak om at jeg vil se Evans og Vidic mot Chelsea. Macheda er også bare en stolperot fra å sikkert få snudd inntrykket totalt. Mine beste i dag blir Rooney, Obertan (gjorde ingen feil?), Evans og Evra. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Hvordan kan du gi Fabio godkjent? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Trodde jeg skrev opp Fabio og. Han var heller ikke topp i dag, selv om han hadde noen gode taklinger. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Her er forresten The Sun ratings: () Edwin van der Sar 5 Gary Neville 5 Fabio 5 Wes Brown 5 Jonny Evans 5 Darren Fletcher 6 - Booked Paul Scholes 6 Nani 6 Antonio Valencia 8 - Star Man Federico Macheda 6 - Booked Michael Owen 7 Subs: Wayne Rooney (for Nani) 7 Patrice Evra (for Fabio) 6 Gabriel Obertan (for Macheda) 5 - Booked Spot on? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) niko: Ja, jeg er jævlig stygg mot Macheda, det vet jeg, men du ser på spillemåten hans at han ikke er en spiller som kan spille i slike kamper enda. Det er nesten viktigere at han klarer en lett pasning opp/ned enn at han header inn en ball etter å ha ødelagt 10 angrep. Og det er det han gjør så ofte, dårlige touch, bruker ikke styrke for å vinne dueller (er det noen gang han vinner en duell?) og er ikke i gode posisjoner i det hele tatt for å være spiss; bare se på posisjonene Owen tok opp i dag selv om han burde puttet et par til. Og det er greit at han trenger erfaring, men vent med han til de siste to kampene da, etter vi har kvalifisert. Noen av dere sier sikkert at i dag ikke var så viktig, men hvis dere husker ca 2 år siden, da vi vant alle de 3 første kampene våres for så å plutselig tape to kamper på rad mot Celtic og København borte, også TRENGTE vi ett poeng mot Benfica. Og lå under 0-1 på OT og ga alle suppporterne hjertinnfrakt før vi klarte å snu og vinne 3-1. Det var også året etter vi røk mot akkurat Benfica i CL i 05/06, så det kunne ha vært megakrise. Det var bare frustrasjonen min under kampen og jeg beklager for at jeg sa litt for mye dritt om Macheda, spesielt siden han er så ung og greier. Men du må skjønne, at når det er pause og man gleder seg til andre omgang og satt dessverre på forumet, og tenker, "KOM IGJEN GUTTER NÅ SKAL VI FAEN MEG VINNE HER" også gir vi et dumt frispark til de. Tenker liksom, greit bare head denne ut så fortsetter vi å angripe. Også GIDDER ikke Macheda en gang prøve å markere mannen hans skikkelig. Det er man marking som skal bli gjort her, men Macheda står der og er lat og bare ser på han score. Det var da jeg skrev det innlegget du quotet, og jeg syns nesten det er "warranted". Menmen. Men Valencia var faktisk helt ute av det i dag og lette pasninger opp til Neville fra den siden hadde jo Djemba Djemba greid ganske fint han og. Nani, derimot, er jeg veldig enig med deg om. Av og til skjønner jeg hvorfor så mye dritt blir sagt om han, men i dag var det jo ikke så mye å si på han (med unntak av et par dårlige balltap også det klassiske løp tilbake for å prøve å gi frispark i farlige posisjoner - noe Valencia gjorde på 1-3 målet btw som ble frispark.) Han var jo positiv i første omgangen, og hadde jo en god assist på 1-1 målet og, nydelig hælspark. Virket veldig frisk på begynnelsen av kampen også. Enig i de siste ordene du skrev der ja. Alle 3 innbytterne var fantastiske og forandret hele offensive spillet vårt og Evans var rett og slett rå mot slutten og ga 1000% for laget. Vidic - Evans vil jeg se og, Brown er ikke match fit nok for å løpe frem og tilbake 50 ganger i en kamp mot Drogba (så noen han i dag? Beast)/Anelka og co. Gleder meg ikke til kampen på brua, kommer til å drite i buksene rett før kampen. Mye større kamp enn den på Anfield hvis dere tenker på det. Også er det jo det at vi ikke har slått de på brua på EVIGHETER, Anfield har vi jo vunnet på utrolig mye etter 2003 tror jeg det var. Beklager de stygge ordene jeg kanskje brukte om noen spillere, men det var bare sånn kampen var. Til slutt så viste United hva de er lagd av, og alle var med på det. Btw archanios: herlig skrevet om Scholes/Giggs/Nev. Så enig, så enig. Kommer til å gråte som en baby når den første, den andre og den siste legger opp. Hvis noen av de gjør det samtidig blir det enda mer gråting. Gleder meg ikke. Takk for kampen folkens! Endret 3. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Du er tilgitt, tc Er overhodet ingen fan av Macheda selv og ser både King og Welbeck foran han anyday. Blir bare denne samme driten når United ikke får det til med å legge skyld på spillere som Nani og du tildels gjorde i dag mot Macheda. The Sun forfatteren har spist flein. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jesus, bare fordi Antonio skaffer en deflected utligning i siste minuttene blir han star man etter en dårlig kamp? The Sun blir bare verre og verre hver eneste dag. Og noen av de andre ratings er jævlig morsomme og. Gary Neville 5, hahahaha. EDIT: Hehe ja, jeg skjønner. Best å ikke skrive på forumet mens vi spiller kamp. Er bare så fristende når man ser kamp hjemme med laptop ved siden av og er frustrert eller fornøyd om en eller annen spiller/detalje. Faktisk, når det var 1-3 og Fletch hadde blitt booked for filming så slo jeg av laptopen etter jeg skrev litt dritt her og ga full fokus på kampen de siste 20-25 min tror jeg det var. Det var jo derfor vi klarte 3-3 til slutt. Endret 3. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Van der Sar: Won’t be thanking his defence for their protection but might not be wholly happy with his display 6 Neville: The steady skipper provided sterling defence and decent crosses 6 Brown: Not his best effort against the tricky Necid and unable to give Reds sound base 5 Evans: Improve late on but was very unsteady in the earlier stages 5 Fabio: Was a rock against Krasic in Moscow but roles reversed in this one 5 Valencia: Kept up his goal form as he refused to get too frustrated 6 Scholes: Typical Scholes goal and would have had more but for impressive keeper Akinfeev 6 Fletcher: Good to have the Scot back and ran himself into ground attempting to get a response 6 Nani: His usual mix of mesmeric tricks and frustrating runs into brick walls 5 Macheda: A respectable effort on his Champions League debut. Two good shots and a header against post 6 Owen: A typical goal for his scrapbook but also some frustrating moments 6 Subs: Rooney (sub Nani 58) Ignited crowd 6 Evra (sub Fabio 59) Attacked well 5 Obertan (sub Macheda 82) Pegged Russians back late on 5 Hm. Faktisk ganske edruelig av MEN. Dei gir vanligvis ikkje lave karakterar til United-spelarar uansett. Ingen slakta, men heller ingen som blir rost opp i skyene. Det kan eg kanskje vere enig i. Nick frå ManUtdYouth skriver: Thought Kiko more than did himself justice, one of the few who did. Obertan looked so much more impressive this time out as well. Skulle ikkje eg legge meg i sta? tc: du er ikkje den einaste som får det tungt når våre gode gamle legger opp, men vi får heller tenke at vi er priveligerte som har fått oppleve dei gjennom så mange år i klubben. Tenk for eit tap det hadde vore om Scholes eller Giggsy hadde lagt opp rundt 30. Eller om vi hadde solgt Giggs, som det gjekk ganske store rykter om ein sesong eller to. Det er eindel gongar då eg tenker at "hm, kanskje du nærmar deg slutten no", men dei viser gang på gang at eg må stole på dei og la dei vise kva dei kan. For dei som ikkje har sett den så må eg berre anbefale Ryan Giggs - True red. Sjelden det har gått så mykje frysningar nedover ryggen som når eg så den. Fantastisk video - fantastisk mann. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Ikke glem denne dommertabben når Fletcher må stå over finalen pga. gule kort.... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Ikke glem denne dommertabben når Fletcher må stå over finalen pga. gule kort.... Første jeg tenkte ... Håper det blir trukket. 3 timers edit: Fant et bra bilde Endret 4. november 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Hvorfor quotes jeg Niko? Jeg syntes Nani var god. Endret 4. november 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Mulig eg er blind, men hvordan finner eg CL i dagbladets tabeller osv? Klikkelitt Sveiseblind faktisk. Egen for Champions League. Under C faktisk.... Bra jobbet Jotun. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Ikke glem denne dommertabben når Fletcher må stå over finalen pga. gule kort.... Gule kort blir vel sletta etter gruppespelet? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Av og til får eg følelsen av at Owen blir av noen her inne disset stort sett kun fordi han er ex-liverpool, og man da ikke er hardcore united supporter om man ikke skal "hate" han og synest han er dårlig. MEN har Owen helt der oppe med alle de andre, faktisk på den bedre siden (6), ikke den dårlige (5). Burde ikke disse se hvor utrolig dårlig Owen var i går? Han sugde jo baller og det som verre var ifølge noen her inne Såg ikke kampen, så har bare kommentarene og diverse ratings å forholde meg til. Men følelsen tilsier at noe skurrer. Han burde hvertfall ikke fått like god rating som disse som folk her inne rater til 8 og 9 hvis han var så ræv i går? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) SAF har gode forhåpningar om at Vida, Berba og Giggs blir klare til kampen på Stamford Bridge. Når vi slo chelsea heime i fjor sleit Giggs midtbana deira frå kvarandre, så han kan bli ein viktig brikke i år også. Det blir uansett veldig spennande å sjå både kva lag vi stiller med og korleis laget presterer. Det har vore veldig mykje ujamne prestasjonar i det siste og om vi skal få noko utav kampen i helga så må laget prestere mykje bedre enn i går, veldig mykje bedre enn mot Liverpool og i tillegg slutte å brenne 9av10 muligheiter. Vi får neppe enormt med målsjansar i denne kampen, så vi er avhengige av å sette meir enn vi har gjort i det siste. Reknar uansett med at det blir ein svært vanskelig kamp. Nokon som veit korleis Chelsea har vore til no i år på defansive dødballar? Var ikkje spesielt imponerande på den biten når vi møtte dei i fjor. Over til heilt andre ting, så håpar eg sinnsjukt at Ljajic får arbeidstillatelse i januar. Gledar meg virkelig til å sjå han i United-trøya, om enn berre på reserve-laget. Han bør jo heilt klart gå inn under kategorien special talent, men mangel på seniorlandskampar kan dessverre tale litt i mot i forhold til ein arb.tillatelse. Satsar likevel på at alt går i orden. For dei som er interesserte i å følge litt meir med på serberen, så kan det jo anbefalast å ta turen innom Ljajic Watch på Red Cafe her. Er virkelig spent på å sjå korleis han taklar overgangen til engelsk fotball, men samtidig så har han fleire gongar vore i Manchester for å trene med laget, så eg reknar med at han vil gli inn der ganske smertefritt. Når han i tillegg har to landsmenn på plass allereie, så bør ikkje det vere noko problem å finne seg til rette i Manchester. Scora med hovudet i sist kamp, men det er ein ting eg reagerer på i mange klipp eg ser frå serbisk fotball og det er kvaliteten på forsvarsspelet. Ser ikkje like overbevisande ut kvar gong. Endret 4. november 2009 av archanios Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Hadde aldri trodd dette før sesongen, men jeg føler vi har bedre kontroll uten Vidic og Rio. Ikke det at en stakkar Di Santo alene på topp er en bra målestokk, men drømmeparet har ikke imponert så veldig i år. Huff, må nok spise ordene mine nå. Begredelig forsvarsspill mot CSKA på hjemmebane. Håper så klart at vi stiller med Vida/Rio på brua. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Etter form så ville jeg heller valgt Evans og Vidic til søndag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Nokon som veit korleis Chelsea har vore til no i år på defansive dødballar? Var ikkje spesielt imponerande på den biten når vi møtte dei i fjor. Dårlig. Vi slapp inn en haug mot Wigan og Aston Villa. Men så vidt jeg har forstått er det omtrent det eneste gutta har trent på de siste ukene, og det har bedra seg betraktelig de siste kampene. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Sist jeg sjekket er vi ganske ræva på offensive dødballer, så tror ikke de har så mye å frykte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå