Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fryktelig dårlig førsteomgang og halvparten av andre. Heldigvis endret det seg med byttene og Obertan må ha gjort det beste innhoppet jeg har sett på lenge (Utenom det gule kortet gjorde han ikke en eneste ting feil, hvertfall ikke som jeg så. Uansett, rekorden er intakt og vi er videre. :)

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Makan til en drittkamp. Møkkadommer, uheldig med absolutt alt, likevel greier vi uavgjort. Herlig kjempet. :)

 

Drittforsvar. Vi skal ikke greie å slippe inn tre mål på HJEMMEBANE mot CSKA. Skuffende.

 

Banens beste er helt klart Neville. Gir alt han har, rett og slett FANTASTISK. Også herlig å se Scholes. :love:

Lenke til kommentar

Vi ER videre Raste.

 

Btw, INGEN kunne heade ballen inn. Men Scholes? TOP FUCKING CORNER GET IN YOU FUCKING RED DEVIL GINGER LEGEND FUCKING LEGEND!

 

AAAAH OG FY FAEEEN SOM VI FORTJENTE DEN DEFLECTION. FUCK OFF REF, vi er faen meg United, INGENTING kan stoppe oss.

 

FORTJEEEENT. FY FAEN som jeg feiret det deflected målet, REKORDEN ER INTAKT. AAAAAAAAAAH FAEN SÅ DEILIG.

Wazza, Obertan og Evra var alle DØDSviktige. Spesielt Evra følte jeg, ga oss god kontroll med ballen på venstre.

 

Ikke minst NEV, what a man. Skadet HELE tiden men klarer å slå så mange KVALITETSinnlegg.

 

ONE UNITED. Manchester United will never die.

 

STOLT. Scholes ga så mye at han ikke kunne GÅ på slutten en gang. Scholes er faen meg den største legenden for meg. In my heart forever Paul. Jobber så utrolig hardt og vil vinne like mye som for 10 år siden. På slutten når Gary Nev hadde den "sjansen" og den ikke ble mål, skulle sett Scholes, SÅ skuffa. Haha. Man. Nev, Scholes, Giggs. Vi er faen meg heldige som har sånne legender som fortsatt spiller i klubben.

 

Og Fletch, poor fucking guy. Først Emirates kort som ikke lot han spille i finalen også et gult kort her i dag når han gjør ingenting gale i begge kampene.

 

AAAAAAAAH :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Men det har heldigvis ingenting å si Geir. Rekorden er intakt, vi har kvalifisert (etter 4 kamper!) og sitter på 1. plass med en hjemmekamp mot Besiktas igjen og. Tar 1. plass lett nå, og alt er greit. Også fikk vi se hvor syk kaptein Nev er med å sette standard til hele laget om hvor mye de skal ville vinne. Selv i en kamp som ikke er SÅ dødsviktig. Bare se Nev på 1-1 målet og, så utrolig lyst å vinne. HERLIG, er faen meg stolt i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...