Raste Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 For en kamp folkens, for en kamp. Her har vi blitt snytt for det meste, og vi greier faen meg å slå tilbake. Obertan viste også seg fram mye positivt syns jeg de minuttene han fikk prøvd seg. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Jaja, må vel egentlig bare være glad for det ene poenget Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Fy Faen for en frustrerende kamp. Alle guder pluss dommeren ville at vi skulle tape, men ikke faen. IKKE FAEN Og ja dommer. Takk for den! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Obertan har vært rå i den tiden han har fått idag! Obertan TAR OVER PLASSEN TIL NANI, det er jeg OVERBEVIST om, gutten er fantastisk, Fart, Dribble kunstner leser spillet helt nydelig, Nani er ikke noe å ha, seriøst, ikke gidd å diss/kritiser meg på det engang, Nani er bare ikke noe å ha Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 I kveld er jeg stolt. Vi har en ekstrem vilje Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Deilig å få poeng, så jævlig fortjent! Men burde hatt 3 idag allikevel. Gleder meg til å se Obe fremover. Og LuckyNr7: Få opp øynene. Endret 3. november 2009 av Larsemão Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Fryktelig dårlig førsteomgang og halvparten av andre. Heldigvis endret det seg med byttene og Obertan må ha gjort det beste innhoppet jeg har sett på lenge (Utenom det gule kortet gjorde han ikke en eneste ting feil, hvertfall ikke som jeg så. Uansett, rekorden er intakt og vi er videre. Endret 3. november 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 I kveld er jeg stolt. Vi har en ekstrem vilje Helt enig, er dog ikke stolt over at vi slipper inn tre mål på hjemmebane. Men det vi viste på slutten i denne kampen var helt fantastisk, og det er noe å være stolt over. Rekorden røk ikke, og vi er sannsynlig videre Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Alt gikk i mot oss. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Banens beste med god margin: Gary Neville. Lett. Fantastisk sluttspurt. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Fy faen for en syk kamp! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Makan til en drittkamp. Møkkadommer, uheldig med absolutt alt, likevel greier vi uavgjort. Herlig kjempet. Drittforsvar. Vi skal ikke greie å slippe inn tre mål på HJEMMEBANE mot CSKA. Skuffende. Banens beste er helt klart Neville. Gir alt han har, rett og slett FANTASTISK. Også herlig å se Scholes. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Vi ER videre Raste. Btw, INGEN kunne heade ballen inn. Men Scholes? TOP FUCKING CORNER GET IN YOU FUCKING RED DEVIL GINGER LEGEND FUCKING LEGEND! AAAAH OG FY FAEEEN SOM VI FORTJENTE DEN DEFLECTION. FUCK OFF REF, vi er faen meg United, INGENTING kan stoppe oss. FORTJEEEENT. FY FAEN som jeg feiret det deflected målet, REKORDEN ER INTAKT. AAAAAAAAAAH FAEN SÅ DEILIG. Wazza, Obertan og Evra var alle DØDSviktige. Spesielt Evra følte jeg, ga oss god kontroll med ballen på venstre. Ikke minst NEV, what a man. Skadet HELE tiden men klarer å slå så mange KVALITETSinnlegg. ONE UNITED. Manchester United will never die. STOLT. Scholes ga så mye at han ikke kunne GÅ på slutten en gang. Scholes er faen meg den største legenden for meg. In my heart forever Paul. Jobber så utrolig hardt og vil vinne like mye som for 10 år siden. På slutten når Gary Nev hadde den "sjansen" og den ikke ble mål, skulle sett Scholes, SÅ skuffa. Haha. Man. Nev, Scholes, Giggs. Vi er faen meg heldige som har sånne legender som fortsatt spiller i klubben. Og Fletch, poor fucking guy. Først Emirates kort som ikke lot han spille i finalen også et gult kort her i dag når han gjør ingenting gale i begge kampene. AAAAAAAAH Endret 3. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 God natt, jeg går å legger meg med et STOLT United hjerte Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 I dag vil jeg si banens beste var Neville. Fyren var utrolig god til å komme til innlegg når ikke Valencia greide det for oss, var stadig med og jeg vil si at dette er noe av det beste jeg har sett fra Neville på lang tid. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Fy faen, bare tenk om vi hadde fått straffe der. Var ganske sikker på at han blåste straffe, og gi gult kort til forsvarsspilleren. Men så gir han gult til FLETCHER??? Makan til en tulling. Håper dette var hans siste kamp i CL. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Kommer ikke over hvor mye innsats det var fra Scholes/Nev. Mer enn Fletcher liksom. Helt utrolig. What men. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Helt rå sluttspurt det her. Herregud som dette resultatet lyver. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Akinfeev var syk i dag. Tror vi hadde vunnet ganske konfertabelt uten han. Legger meg nå. STOLT av Laget. United we stand. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Men det har heldigvis ingenting å si Geir. Rekorden er intakt, vi har kvalifisert (etter 4 kamper!) og sitter på 1. plass med en hjemmekamp mot Besiktas igjen og. Tar 1. plass lett nå, og alt er greit. Også fikk vi se hvor syk kaptein Nev er med å sette standard til hele laget om hvor mye de skal ville vinne. Selv i en kamp som ikke er SÅ dødsviktig. Bare se Nev på 1-1 målet og, så utrolig lyst å vinne. HERLIG, er faen meg stolt i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå