tc47 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Skjønner ikke hvordan han kunne gi gult til Fletcher der og ikke straffe. Skjønner det bare ikke det. Det var smertefullt å se på. Fuck me. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Denne dommeren har tydeligvis bestemt seg for å vise at man kan dømme mot united på old trafford og lukker øynene når united skal ha avgjørelser med seg. Slike dommere bør bli nedgradert til 3. divisjon. Slike dommere burde ikke få lov til å dømme mer, bør miste jobben Da hadde det nok ikke vært mange dommere igjen. Idiotisk innlegg. Det er idiotisk at du gidder å kritisere meg i det hele tatt, for det er KUN sannheten Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det der var jo soleklart rødt kort. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Herr Brun, i fjor i februar-mars eller noe. Man Utd 1 - 4 Pool, Fulham 2 - 0 Utd tror jeg de var. FUCK, det der bør bli mål. Håper btw Fergie ikke tar ut Owen eller noe. Macheda ut, Wazza inn, nå. Nani? Merkelig. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Endelig, UT MED NANI Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Dette her er litt smertefullt å se på at vår rekord skal ryke på OT og mot CSKA Moskva. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Herr Brun, i fjor i februar-mars eller noe. Man Utd 1 - 4 Pool, Fulham 2 - 0 Utd tror jeg de var. Jeg vet. Men det er ekstremt sjeldent. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Helvette, Nani ut. Hadde aldri trodd at jeg skulle si det, men jeg ville hatt han på banen. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det svir i øynene å se på Valencia idag, han er ikke veldi venn med ballen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ja, enig Raste. HERREGUD FOR FAEN VALENCIA. Hvorfor er han på banen fortsatt når han ikke klarer NOE i kveld? Synd for Fabio, var mye bedre enn Macheda i dag ihvertfall. Men kom an Pat, gjør noe her. Er så utrolig frustrert pga straffen, hadde forandret hele kampen. Argh. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Valencia eller Macheda burde gått ut istedet for Nani. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 dritt-stream. kampen ser spennande ut dog. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Enig Larsemao. Bra skudd Scholesy. Valencia aldri offside der, bra linjedommer. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Scholes putter snart. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 tror nok vi går på en stygg smell her, snytt for straffe, som hadde snudd kampen Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Dette irriterer meg. Liker rekorder og plettfrie statistikker.. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Enten vinner vi 4-3, eller så vinner de 1-4.. garantert! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Om vi skal vinne bør målene komme snart. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Dette var da begredelige ting å komme hjem til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå