Kiman™ Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Avisene The Sun og The Independent skriver at Rooney vil være borte i minst to måneder, mens Daily Express mener det kan ta opptil tre måneder før stjernespissen er tilbake. Hmm, virker som det er i hvert fall minst to måneder da. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Det er så forbanna typisk at Rooney ble skadet nå, han har vært forbanna bra i pre-season, og dette hadde blitt hans beste sesong, så får han et forbanna brudd og må vente i minst 2 mnd før han kan spille igjen. Dette betyr nok at Rooney ikke får den drømmesesongen jeg med flere hadde spådd. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Til og med jeg hadde troen på Rooney. Hadde jo satset penger på at han ble ligaens toppscorer i år, nå kan jeg vel bare glemme det. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 i fjord fekk han jo 3 kampa karantene og mista nesten heile seriestarten.. og i år blir han skada HELVETE HELLER Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Det som er så utrolig kjedelig var at det var denne sesongen vi virkelig skulle gjøre det. Det er muligens siste sesongen på en del år vi har en så sterk tropp, og vi får ikke sjansen til gripe den muligheten nå. Hvis vi klarer oss gjennom kampene mot Portsmouth og City, da skal vi være evig glade, for da har vi nok en Tevez i form, og en Saha tilbake med Sunny som backup. Nå handler det egentlig bare å komme oss best mulig gjennom denne lille skadeperioden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Rolig, det ordner seg! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Om det bare hadde vært så lett!! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Er ikke nærvøs i hele tatt, inn kommer Tevez. Han brukte hele fjoråret på å aklimatisere seg til Engelsk fotball, så han kommer bare til å kjøre på i 110% fra første sekund. City kommer til å få kjørt seg, det er jeg overbevist om... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Er ikke nærvøs i hele tatt, inn kommer Tevez. Han brukte hele fjoråret på å aklimatisere seg til Engelsk fotball, så han kommer bare til å kjøre på i 110% fra første sekund. City kommer til å få kjørt seg, det er jeg overbevist om... 9270596[/snapback] For å ikke snakke om Portsmouth! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Når er Portsmouth kampen? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Når er Portsmouth kampen? 9270626[/snapback] På onsdag klokken 20:45 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Hvis vi gjør jobben er vi a-poeng med Chelsea ved slutten av uka. Det føler jeg meg ganske sikker på ettersom de møter Reading borte og Liverpool. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Tar jeg rett når jeg mener at den kampen er på Canal+ Mix eller? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Tar jeg rett når jeg mener at den kampen er på Canal+ Mix eller? 9270680[/snapback] Er rett det ja. Gleder meg til kampen mot City. Den vises på TVN så da kan jeg også se kampen! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Er ikke nærvøs i hele tatt, inn kommer Tevez. Han brukte hele fjoråret på å aklimatisere seg til Engelsk fotball, så han kommer bare til å kjøre på i 110% fra første sekund. City kommer til å få kjørt seg, det er jeg overbevist om... 9270596[/snapback] For å ikke snakke om Portsmouth! 9270617[/snapback] Bare bytt ut City med Portsmouth, det var det jeg tenkte på... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Taper vi mot City blir det ett helvette resten av sesongen, eneste kampen i mitt hode som MÅ vinnes. (hele fam. er city-fans med meg som eneste united-fan). Har allerede fått høre: ''Nåh, hvem er beste i byen?'' flere hundre ganger. Hvis vi gjør jobben er vi a-poeng med Chelsea ved slutten av uka. Det føler jeg meg ganske sikker på ettersom de møter Reading borte og Liverpool. Chelsea klarer kanskje ett poeng mot Reading, men tror de går på en stor smell mot Liverpool, så da BURDE vi være 3 poeng foran. Tror Tevez kommer inn og utmerker seg med en gang nå. Putter nok mot Portsmouth. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Har allerede fått høre: ''Nåh, hvem er beste i byen?'' flere hundre ganger. 9270979[/snapback] Er det i det hele tatt noe å diskutere? :!: Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Har allerede fått høre: ''Nåh, hvem er beste i byen?'' flere hundre ganger. 9270979[/snapback] Er det i det hele tatt noe å diskutere? :!: 9270991[/snapback] De går etter tabellen :/ Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Har allerede fått høre: ''Nåh, hvem er beste i byen?'' flere hundre ganger. 9270979[/snapback] Er det i det hele tatt noe å diskutere? :!: 9270991[/snapback] De går etter tabellen :/ 9271015[/snapback] Det er jo bare teit. Særlig etter at bare en runde av serien er spilt. Men la de leve i skyene. De kommer fort ned igjen. Allerede på søndag. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Har allerede fått høre: ''Nåh, hvem er beste i byen?'' flere hundre ganger. 9270979[/snapback] Er det i det hele tatt noe å diskutere? :!: 9270991[/snapback] De går etter tabellen :/ 9271015[/snapback] Det er jo bare teit. Særlig etter at bare en runde av serien er spilt. Men la de leve i skyene. De kommer fort ned igjen. Allerede på søndag. 9271028[/snapback] Heilt enig der Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Du kan nok sitte og glise på Søndag da United er rått innstilt på å vinne. Endret 13. august 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå