Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er så utrolig kjedelig var at det var denne sesongen vi virkelig skulle gjøre det. Det er muligens siste sesongen på en del år vi har en så sterk tropp, og vi får ikke sjansen til gripe den muligheten nå. Hvis vi klarer oss gjennom kampene mot Portsmouth og City, da skal vi være evig glade, for da har vi nok en Tevez i form, og en Saha tilbake med Sunny som backup. Nå handler det egentlig bare å komme oss best mulig gjennom denne lille skadeperioden.

Lenke til kommentar
Er ikke nærvøs i hele tatt, inn kommer Tevez. Han brukte hele fjoråret på å aklimatisere seg til Engelsk fotball, så han kommer bare til å kjøre på i 110% fra første sekund. City kommer til å få kjørt seg, det er jeg overbevist om...

9270596[/snapback]

For å ikke snakke om Portsmouth! :)

Lenke til kommentar
Er ikke nærvøs i hele tatt, inn kommer Tevez. Han brukte hele fjoråret på å aklimatisere seg til Engelsk fotball, så han kommer bare til å kjøre på i 110% fra første sekund. City kommer til å få kjørt seg, det er jeg overbevist om...

9270596[/snapback]

For å ikke snakke om Portsmouth! :)

9270617[/snapback]

 

Bare bytt ut City med Portsmouth, det var det jeg tenkte på...

Lenke til kommentar

Taper vi mot City blir det ett helvette resten av sesongen, eneste kampen i mitt hode som MÅ vinnes. (hele fam. er city-fans med meg som eneste united-fan). Har allerede fått høre: ''Nåh, hvem er beste i byen?'' flere hundre ganger.

 

Hvis vi gjør jobben er vi a-poeng med Chelsea ved slutten av uka. Det føler jeg meg ganske sikker på ettersom de møter Reading borte og Liverpool.

 

Chelsea klarer kanskje ett poeng mot Reading, men tror de går på en stor smell mot Liverpool, så da BURDE vi være 3 poeng foran.

 

Tror Tevez kommer inn og utmerker seg med en gang nå. Putter nok mot Portsmouth.

Lenke til kommentar
Har allerede fått høre: ''Nåh, hvem er beste i byen?'' flere hundre ganger.

9270979[/snapback]

Er det i det hele tatt noe å diskutere? :!:

9270991[/snapback]

 

De går etter tabellen :/

9271015[/snapback]

 

Det er jo bare teit. Særlig etter at bare en runde av serien er spilt.

 

Men la de leve i skyene. De kommer fort ned igjen. Allerede på søndag. ;)

Lenke til kommentar
Har allerede fått høre: ''Nåh, hvem er beste i byen?'' flere hundre ganger.

9270979[/snapback]

Er det i det hele tatt noe å diskutere? :!:

9270991[/snapback]

 

De går etter tabellen :/

9271015[/snapback]

 

Det er jo bare teit. Særlig etter at bare en runde av serien er spilt.

 

Men la de leve i skyene. De kommer fort ned igjen. Allerede på søndag. ;)

9271028[/snapback]

 

Heilt enig der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...