tc47 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Så jævlig synd Welbeck er ute. Var veldig god mot Barnsley og hadde fortjent å starte i kveld. Jaja, Fergie ser noe i Macheda, I guess. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er macheda fortsatt på banen? :!: Ja håper du skjønte den? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er macheda fortsatt på banen? :!: Ja håper du skjønte den? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Alltid alene av Macheda. Greit nok å skyte, men det er ren fakta nå. Var ikke et dårlig skudd da, at least. AAAH bra skudd Scholesy, synd. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Aah, guud. Bra trøkk på slutten av omgangen iallefall. Endret 3. november 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Man hører når scholes skyter, Da smeller det i hanskene til keeper Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Dårlig av det sentrale forsvaret, men ellers synest jeg vi har spilt bra. Stor bevegelse og vi skaper mye. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Ganske jævlig dårlig i forsvar ihvertfall. Hva med å kjøre Evra som venstreving og Nani som høyre eller noe sånt? Eller Anderson inn for Valencia og spille på venstre også Nani over på høyre. Wazza inn så snart som mulig for Macheda, selv om han faktisk kom seg litt på slutten der. Endret 3. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Selfølgelig er det noe i Macheda TC, det er det ingen tvil om. Han har mye på plass selv om han har endel igjen. Kjappe vendinger, og god teknisk. Valencia har irritert meg grenseløst i dag. Er også flere som har irritert meg, men ingen så mye som Valencia. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Macheda har da hevet seg mye i dagens kamp synes jeg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jaja, men jeg syns han har vært i såpass dårlig form i det siste. Men greit nok, Welbeck er skadet og Wazza er "trøtt". Får leve med han i kveld. Men vi skal ikke tape denne rekorden på hjemmebanen i CL osv i kveld, ikke mot CSKA. Skjerpings gutta. Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Synes Valencia har vært helt ok, men Nani derimot, begynner jeg å miste tålmodigheten med. Mange touch på ballen kan være bra iblant, men da må han bruke dem korrekt. Blir ihvertfall aldri en "ny Ronaldo", og ville like å sett han bli byttet ut i pausen. Ellers fungerer det greit. Noen feil bakover, men ellers har det sett greit ut. Uheldig at vi ligger under. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vil tro Rooney kommer inn, dog jeg ønsker at han ikke gjør det. Chelsea er veldig mye viktigere enn noe som skjer i dag Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 "ny Ronaldo" Kan du komme med et eksempel på en slik "ny" ditt eller datt som har slått til? Sånne som Ronaldo er det bare en av hver 20-30 år Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) For meg så har Valencia vært dårligere enn Nani, tro det eller ei. Nå vil jeg ha fullt kjør av gutta i 2.omg, så vi ikke driter oss ut med rekorden mot CSKA Moskva noe som jeg ikke vil. Dette kan fort snu og jeg er faktisk ganske positiv. Endret 3. november 2009 av Raste Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Valencia har vært langt dårligere enn Nani, ja. Må bare gi full gass i andre omgang ja, og et par bytter etterhvert. Ihvertfall Anderson, kanskje Wazza hvis det går greit for Fergie. ' COME ON YOU DEVILS Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Derfor Fabio osv er for unge å spille i CL. Nei vent, Macheda. Haha. Tragedie. Macheda sin mann ja, sjokk. SJOKK- Endret 3. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Faen... #E&%"&!"!&%"(/!&%"!(/&%#/!&/()(! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå