Sir LuckyNr7 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Michael OWEN!!!!!!!!! ENDELIG!!!! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Owen spiller da ikke dårlig. Kommet til mange sjangser Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Valencia må være den mest enfotede spilleren vi har hatt i United på tiår. Haha, enig. Derfor ble Owen kjøpt inn, lukter alltid! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 HERREJESUS!?!?!?!?!?!?! HVA FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Dette var jo gøy! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Dzagoev er klasse, jeg sa det når vi trakk CSKA at Dzagoev er stor, og han er virkelig stor. Klassemål mot oss. Så langt har Nani vært herlig og Owen begredelig. Tror mye av grunnen til at Owen spiller dårlig er Macheda. Ser ikke ut som det er noe samspill dem to i mellom i det hele tatt. Det og. Tåler bare ikke å se på Macheda, har ikke noe spesielt i seg. Ikke så rask, ikke så sterk, ikke så smart. Tok ikke sjansen hans eller. SÅ mange feilpasninger og i viktige posisjoner. WAZZA Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er helt utrolig, utrolig passive vi er i forsvar. Macheda mot Rooney i 2omg, Macheda og Owen har ikke samspillet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) HERREGUD MACHEDA KAN DU MØTE BALLEN DER? Seriøst. Hvorfor må Nani alltid prøve å gi frispark til mostanderne gang på gang? Fabio sliter helt sykt på venstresiden nå. Endret 3. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Forsvarsspillere i så høy klasse skal IKKE stoppe å spille før fløyta går! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 HERREGUD MACHEDA KAN DU MØTE BALLEN DER? Seriøst. Hvorfor må Nani alltid prøve å gi frispark til mostanderne gang på gang? Fabio sliter helt slikt på venstresiden nå. Haha, ro deg ned Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) En av de verste 35 min jeg har sett av en ving i Utd i hele livet mitt. Verre enn Nani på sitt verste. (Valencia altså). Og Macheda, haha. Sorry Kiko, men seriøst. Endret 3. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kan ikke akkurat si at Valencia har imponert så veldi hittil heller Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er vel best å la Rooney hvile til helga vel? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Valencia er forferdelig å se på. Han bør få seg en hårføner på maks i pausen. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg syns egentlig hele laget ser ut som et rot Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er vel best å la Rooney hvile til helga vel? Nja, Er jo nesten 5-6 dager til kampen mot Chelsea. Og 30+ min hadde vært greit å spille nå siden han ikke har vært så utrolig fantastisk i det siste. Ett mål i kveld hadde vært herlig å få med seg for selvtilliten. Faen, synd Weees. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er macheda fortsatt på banen? :!: Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er macheda fortsatt på banen? :!: Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå