Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men så ga Nani nesten vekk en stor sjanse/frispark i god posisjon der ut av ingenting. Og det var frispark, tror jeg.

Scholes har vært herlig på taklinger i kveld. :)

Fletcher har vært grusom på pasningene ja, men har har vært ute 2-3 uker så det tar litt tid å få det til å funke igjen.

Valencia MÅ lære å bruke venstrefoten, seriøst.

Macheda irriterer meg, noen dumme touch, dårlige løp og bruker ikke styrke (evt. har ikke så mye av det) nok for å være spiss.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Dzagoev er klasse, jeg sa det når vi trakk CSKA at Dzagoev er stor, og han er virkelig stor. Klassemål mot oss. Så langt har Nani vært herlig og Owen begredelig.

Om Owen har vært dårlig, har Valencia sugd baller. Han har mislykkes med alt, og gjorde også feil så russerne fikk ballen rett før scoringa.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Dzagoev er klasse, jeg sa det når vi trakk CSKA at Dzagoev er stor, og han er virkelig stor. Klassemål mot oss. Så langt har Nani vært herlig og Owen begredelig.

Tror mye av grunnen til at Owen spiller dårlig er Macheda. Ser ikke ut som det er noe samspill dem to i mellom i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Om Owen har vært dårlig, har Valencia sugd baller. Han har mislykkes med alt, og gjorde også feil så russerne fikk ballen rett før scoringa.

Enig. Greit nok at Owen bommet på et par grove men har hatt et par herlige løp og har vært aktiv. Valencia irriterer meg grenseløst, veldig irriterende å se på. Nani var god i begynnelsen men nå passer CSKA på han godt.

Valencia må være den mest enfotede spilleren vi har hatt i United på tiår.

No fuckin doubt.

Mer enn Gary Neville for faen.

GET IN OWEN! :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

ONSIDE! :)

Det er det som er bra med Owen. Kommer seg ALLTID i posisjonene, seriøst. Derfor det er vanskelig å si han er "begredelig" osv for meg. Går på gode løp og skaffer oss sjanser hele tiden. Bør ta mer men tar som regel alltid en av 2-3 ihvertfall. Av og til 1 av 1 som mot City, hehe.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...