Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
30 millioner kroner skal jeg akseptere, men ikke pund. ;)

 

Jeg tror ikke du vil finne en eneste brasiliansk klubb som er villig til å regelrett gi bort de største talentene sine. Neymar da Silva er et fenomen av en spiller. Det er en høy sum og det er gambling, men akseptabelt? Det vil vise seg for den klubben som tør å ta sjansen. Det er forresten 30 millioner Euro, 254 millioner norske kroner.

Lenke til kommentar

Det var mest for å kunne sammenligne. Han nevnte Ronaldo som ble verdens beste spiller og som vi fikk for halvparten og da nevnte jeg Rooney som vi fikk for omtrent samme pris. Jeg sier ikke at det er en realistisk sum for oss å betale, men akkurat nå er det han som er det største talentet i brasiliansk fotball slik som Rooney var det største talentet i britisk fotball. Hvor mye tror du Arsenal skulle hatt for Jack Wilshere akkurat nå? Det hadde ikke vært billig og Jack Wilshere har langt mindre å vise til. Han er enormt god for Santos allerede som 17 åring og har utrolig mye A-lagserfaring til å være 17 år. Det at han sammenlignes med Robinho, men sies og være langt foran der Robinho var som 17 åring forteller en hel del om han.

 

EDIT: Brasil spilte 3 kamper og han scorte 1 av Brasils totalt 3 mål. Han imponerte meg. Hvorfor han er et større talent enn de andre? Han har spilt 43 kamper for Santos. 43 A-lagskamper som 17 åring på et høyere nivå enn det som vises i U17 - VM og imponert kraftig. Jeg sier på ingen måte at vi skal bruke 30 millioner euro på han. Jeg sier at det er det de visstnok skal ha for han, videre sier jeg at han er det største talentet i Brasil pdd.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Chelsea. Jeg er så sinnsykt glad Fletcher er tilbake da, tror mye kunne vært anerledes mot Liverpool om vi hadde hatt han. Å ikke to noe formsvake spillere i Carrick og Scholes.

 

Tror faktisk det er han og Giggs som vil være avgjørende for om vi kan matche det Chelsea presterer om dagen, skremmende angrepspill det de gjør om dagen. Men det som gjør meg litt glad er at det er mye rom bak backene til Chelsea siden de står så høyt. Å når Evra er kommet tilbake i storformen igjen så tror jeg det vil skape mye sjanser for oss. Men Essien må temmes på midten, det er helt klart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...