Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sjeldent tippeligatrenere får komme seg ut i en stor liga igjen. Solskjær har en gullmulighet i United der han kan få erfaring for å se ta over et mye større lag enn RBK evt. rykke opp i rangstigen i United. Jeg ser det absolutt ikke helt uaktuelt at Solskjær blir assistentmanager 5 år frem i tid.

Lenke til kommentar

Om du syns Valencia kunne vist litt meir følelsar når han scorar for klubben, så kanskje du bør følge med neste han scorar.

Fra ManUtd.com

"You might not be able to tell from my face but I promise I’m celebrating inside," he says. "I’m trying to work on a celebration. I’ve been listening to a lot of music at home so maybe when I score again you’ll see a littledance."

Veldig spent på kva lag vi stiller med i kveld. Det hadde vore veldig greit å fått 12 poeng og vere klare for vidare spel, men vi har ein god del skader og det kan tenkast at det derfor er eit ganske reserveprega lag som blir sendt utpå. Får dessverre berre med meg andre omgang i dag, men håper sjølvsagt på at vi skal klare å rive til oss tre poeng heime. Det ville vere veldig synd med eit tap med tanke på vår veldig gode heimestatistikk i Europa.

"The Reds will be without Rio Ferdinand, Nemanja Vidic, Ji-sung Park and Ryan Giggs, while Dimitar Berbatov is a doubt. It's unclear if Wayne Rooney will be involved following the birth of his first child on Monday." Det kan altså bety at vi stiller uten både Rooney og Berbatov, som saman med Owen er dei einaste spissane i den preliminere troppen. Reknar med at Macheda og kanskje ein annan frå reservelaget vil bli tatt med i troppen, dersom Roon og/eller Berba ikkje kan spele. Welbeck er vel fortsatt ute.

Fletcher har vel fått beskjed om å starte sentralt på midten, så det er vel ei muligheit for han og Scholes sentralt på midten. Tippar at Obertan er med på benken og kan få eit nytt innhopp i dag. Han kjem neppe til å starte kampen, og eg trur nok det blir Valencia og Nani på kvar sin kant frå start. Nani spelte godt sist mot CSKA, og eg meinar at han bør få sjansen til å prøve å vise seg fram, noko han heilt klart også må begynne å gjere med jamnare frekvens om han skal ha ei framtid i klubben.

Lenke til kommentar
Må jo uansett være mer givende å jobbe med United-reservene? De beste spillerne der er jo langt foran det man finner i tippeligaen.

Sant, men så får han lede et lag i noe som faktisk betyr noe.

Angående Sunny som assistent så ville det overraske meg om ikke han får mere erfaring.

Lenke til kommentar

Tatt fra innlegget mitt på United-forumet:

Kuz

De Laet/Neville

Brown

Evans

Evra

Valencia

Fletcher

Anderson

Obertan/Nani

Owen

Berbatov/Welbeck/Macheda/Obertan?"

Jeg er enig i dette laget. Det er flott hvis Obertan får sjansen til å spille seg varmere i trøya, og i en slik kamp som dette så er det viktig at de unge og lovende får sjansen. Jeg har stor tro på at dette laget (med noen endringer muligens) tar seier mot et CSKA Moskva som opplever turbulente tider for tiden.

Owen tror jeg neppe får starte mot Chelsea, uansett om han gjør det bra i kveld eller ikke. Brown og Evans får bare fortsette å stoppe sammen, for i "tider som nå" så trenger vi de virkelig, men jeg håper at Vidic er klar til helgens kamp. Ellers tror jeg også at O'Shea får spille, men det kan fort bli Gaz eller De Laet også (selv om jeg tviler på sistnevnte).

Greit å sikre oss i denne kampen tho. Jeg håper bare at Berbatov kan spille. I så fall så er det en sikker vinner. Nani tror jeg også får starte, men jeg håper mest på Obertan. Evt. kan sistnevnte komme inn i 2. omgang. Greit å la begge spille egentlig, så får vi se sånn ca hvor ståa ligger.

-Glory, glory Man United!

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...