Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, ifølge Ferguson har jo den ryggskaden han har blitt behandlet for hos United hemmet ham de siste par årene. Så la oss håpe han har rett, Obertan var jo meget positiv i går. Ja, han gjorde mange slurvefeil, men det er vel tillatt å være pissnervøs i sin første PL-kamp for United i en alder av 20 år?

Lenke til kommentar
Vel, ifølge Ferguson har jo den ryggskaden han har blitt behandlet for hos United hemmet ham de siste par årene. Så la oss håpe han har rett, Obertan var jo meget positiv i går. Ja, han gjorde mange slurvefeil, men det er vel tillatt å være pissnervøs i sin første PL-kamp for United i en alder av 20 år?

Er nok det, selv om 17-åringen Macheda som avgjorde mot Villa ikke var det. :D

Lenke til kommentar

Han har blitt litt "vassere", ja. Han gjør det bra under Solskjær, men jeg syns at Welbeck utmerker seg litt mer. Det er bare den arrogansen hans til tider som er litt drøy, men samtidig så har han stor selvtillit og mye potensiale.

 

Forhåpentligvis får vi se mye mer av Obertan i tiden framover. Som sagt, så syns jeg han viser godt med potensiale og bare han får mer kamptrening og blir varmere i trøya så kan han nok fort gi Nani stor konkurranse.

 

Neste kamp er da mot CSKA Moskva. Blir spennende å se hvem som spiller i den kampen, for det kan gi en liten pekepinn på hvem som starter mot de ekle blå på søndag, selv om det er en bra pause mellom disse to kampene.

Lenke til kommentar
Han har blitt litt "vassere", ja. Han gjør det bra under Solskjær, men jeg syns at Welbeck utmerker seg litt mer. Det er bare den arrogansen hans til tider som er litt drøy, men samtidig så har han stor selvtillit og mye potensiale.

 

Jeg tror faktisk vissen var ordet Jotun mente å bruke(?), for det er nettopp det han har vært, vissen. Macheda har hverken vært bedre enn Welbeck eller King på reservelaget og det er et under for meg hver gang han blir prioritert over disse. Welbeck er herlig arrogant, Macheda har primadonna-nykker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...