Giallorossi Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Blanc er en veldig karismatisk person, og det er ikke akkurat sjokkerende at en Fransk trener gjør en slik vending og setter spillerne i bås. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Blanc har vel sagt at Obertan har potensialet, men at han trenger nokon som kan hjelpe han med den mentale biten. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Blanc har vel sagt at Obertan har potensialet, men at han trenger nokon som kan hjelpe han med den mentale biten. Han er et av de store talentene i Fransk fotball, hvorfor fikk han ikke tillit under Blanc? Han hadde ikke tro på gutten, enkelt og greit, og med tiden satt han gutten i bås, som altfor mange franske trenere gjør... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vel, ifølge Ferguson har jo den ryggskaden han har blitt behandlet for hos United hemmet ham de siste par årene. Så la oss håpe han har rett, Obertan var jo meget positiv i går. Ja, han gjorde mange slurvefeil, men det er vel tillatt å være pissnervøs i sin første PL-kamp for United i en alder av 20 år? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vel, ifølge Ferguson har jo den ryggskaden han har blitt behandlet for hos United hemmet ham de siste par årene. Så la oss håpe han har rett, Obertan var jo meget positiv i går. Ja, han gjorde mange slurvefeil, men det er vel tillatt å være pissnervøs i sin første PL-kamp for United i en alder av 20 år? Er nok det, selv om 17-åringen Macheda som avgjorde mot Villa ikke var det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jepp, men jeg tør nesten påstå at Obertan har en lysere fremtid her enn Macheda. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Macheda har hvertfall vært vissen i de opptrednene eg har sett den siste tiden. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Han har blitt litt "vassere", ja. Han gjør det bra under Solskjær, men jeg syns at Welbeck utmerker seg litt mer. Det er bare den arrogansen hans til tider som er litt drøy, men samtidig så har han stor selvtillit og mye potensiale. Forhåpentligvis får vi se mye mer av Obertan i tiden framover. Som sagt, så syns jeg han viser godt med potensiale og bare han får mer kamptrening og blir varmere i trøya så kan han nok fort gi Nani stor konkurranse. Neste kamp er da mot CSKA Moskva. Blir spennende å se hvem som spiller i den kampen, for det kan gi en liten pekepinn på hvem som starter mot de ekle blå på søndag, selv om det er en bra pause mellom disse to kampene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tipper det blir et reservepreget lag mot CSKA. Det meste er jo gjort i gruppespillet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tipper det blir et reservepreget lag mot CSKA. Det meste er jo gjort i gruppespillet. Reservepreget blir det nok ikke, men hadde vært greit med Rafael, Fabio, Evans, Obertan, osv. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ja, det mest interessante blir vel å se forsvaret. Jeg må si jeg ikke er trygg på Brown-Evans som midtstopperpar mot et lag som Chelsea. Samtidig er det bedre enn å ha Rio utpå der for tiden, for formen hans har dessverre vært elendig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Evans/Vidic funket fett mot Chelsea på OT, så kan gjerne tenke meg å se dem igjen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Rart vi har så gode resultater med så mange elendige spillere. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tipper det blir et reservepreget lag mot CSKA. Det meste er jo gjort i gruppespillet. Har vi ikke en løpende rekord på noe og tjue kamper uten tap på hjemmebane i CL da? Vil nødig miste den. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har en Chelsea kamp som er noen viktigere en CSKA hjemme, uansett tror jeg unggutta klarer brasene mot CSKA... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ofrer den gjerne mot et godt resultat på brua. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Han har blitt litt "vassere", ja. Han gjør det bra under Solskjær, men jeg syns at Welbeck utmerker seg litt mer. Det er bare den arrogansen hans til tider som er litt drøy, men samtidig så har han stor selvtillit og mye potensiale. Jeg tror faktisk vissen var ordet Jotun mente å bruke(?), for det er nettopp det han har vært, vissen. Macheda har hverken vært bedre enn Welbeck eller King på reservelaget og det er et under for meg hver gang han blir prioritert over disse. Welbeck er herlig arrogant, Macheda har primadonna-nykker. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Se filmen hos Youtube Obertan er i allefall ganske OK i engelsk Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Obertan fikk jo bare spillt ett par kamper før han plutselig får sin PL debut, det blir det nerver av. Macheda hadde jo spillt mye lengre og var antageligvis sulten som faen på å bevise isteden for nervøs. Endret 1. november 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Anbefaler dere som har Viasat Fotball til å slå på nå. Går et program som heter "Rooney, 5 years at United". For en herlig fyr han er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå