Larsemão Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg synes nå de fleste hakker på han for hver bidige lille feil jeg da. Er et mindretall som faktisk har tro på han. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Scott the red har nokre gode synspunkt på Nani i denne bloggartikkelen RoM Veldig kloke ord, lov å håper. Han har egenskapene, mangler hodet... Med fotball foran begge ordene. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Sammme vinnervilje? Det er en fantastisk redning på strek, en reaksjonsredning og det er nettopp det Kuszczak er så god på. Jepp. Strekspillet er Kuszczak knallgod på. Det er i feltet det mangler. Se på denne. Det skal jo være umulig PIG hadde vel vært en av verdens beste keepere hadde han hatt feltarbeidet inne, han er virkelig syk på strek.. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Jeg vet du hater Nani, men slutt å latterliggjøre han etter hver kamp. Om du tar av hatbrillene, så kommer du til å se at han faktisk spiller god fotball. Hva var galt med Carrick da? Han hadde en solid kamp, og jeg synes virkelig du burde komme med situasjoner der han gjør det dårlig. Jeg hater ikke Nani, jeg hater alt det rare han gjør for så å miste ballen til motspiller eller som ender med skudd langt utenfor mål. Carrick: har en farlig passningsfot, men di passningene kommer så sinnsykt seint altfor ofte, akkurat som han ikke helt vet hvor han er eller hvor medspillerne er, det skjer veldi ofte i kampene, har ikke noe bestemt situasjon/tidspunkt edit: om Obertan fortsetter å spille slik han spilte igår, tror jeg han tar plassen fra Nani, å ja.... Jeg er ganske sikker på at Nani blir solgt i Januar. Endret 1. november 2009 av LuckyNr7 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fortsetter han å spille som i går blir vel han solgt i Januar... Det eneste Obertan viste i går var vel fart og at han greide å slå pasninger på spillere som var 2 meter unna. Jeg har trua på Obertan jeg men hvis han fortsetter å være like nærvøs som i går så tar han ingen sin plass, LuckyNr7. Og når du klager på Nani i går igjen og Carrick generelt... Hvor er fotballforståelsen din? For meg virker det litt som at du ser på navnet på ryggen og bestemmer deg for å like navnet eller ikke. No offence! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Han har all sin rett til å klage på Nani etter gårsdagens kamp. Han spilte rett å slett DÅRLIG. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fortsetter han å spille som i går blir vel han solgt i Januar... Det eneste Obertan viste i går var vel fart og at han greide å slå pasninger på spillere som var 2 meter unna. Jeg har trua på Obertan jeg men hvis han fortsetter å være like nærvøs som i går så tar han ingen sin plass, LuckyNr7. Og når du klager på Nani i går igjen og Carrick generelt... Hvor er fotballforståelsen din? For meg virker det litt som at du ser på navnet på ryggen og bestemmer deg for å like navnet eller ikke. No offence! Nå hadde Obertan to elendige avslutninger, samt at han sprang ut over sidelinja en gang. Ellers var han alltid spillbar, tok gode løp. Hadde en herlig pasning til Evra, å gjorde mange flere positive ting enn bare å springe. Nani var bedre enn Valencia igår, Valencia var usynlig med unntak av noen gode innlegg. Nani skapte flere situasjoner, å presset frem flere hjørnespark de fleste ikke ville fått noe ut av. I tillegg klarte han faktisk å bedømme når han skulle utfordre og ikke. Så Nani hadde en kamp midt på Treet igår, Carrick gjorde en god figur. Spilte slik han skal spille, men det var mot et veldig tamt Blackburn. Så jeg friskmelder ingen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nå hadde Obertan to elendige avslutninger, samt at han sprang ut over sidelinja en gang. Ellers var han alltid spillbar, tok gode løp. Hadde en herlig pasning til Evra, å gjorde mange flere positive ting enn bare å springe. Nani var bedre enn Valencia igår, Valencia var usynlig med unntak av noen gode innlegg. Nani skapte flere situasjoner, å presset frem flere hjørnespark de fleste ikke ville fått noe ut av. I tillegg klarte han faktisk å bedømme når han skulle utfordre og ikke. Så Nani hadde en kamp midt på Treet igår, Carrick gjorde en god figur. Spilte slik han skal spille, men det var mot et veldig tamt Blackburn. Så jeg friskmelder ingen. Flott innlegg eg er veldig enig i igår. Det med Valencia er svært synd. I begynnelsen utfordret han mye mer. Nå løper han fram, stopper opp og slår støttepasninger eller mister ballen. Han må få mer selvtillitt igjen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Problemet til Nani er jo at han ikke er usynlig, men at han gjør stadig idiotiske valg i hver kamp. Nani har jo teknisk og det meste på plass, men når man har en hjerne som et ekorn så er det ikke alltid lett. Men skal slutte å være negativ jeg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nå hadde Obertan to elendige avslutninger, samt at han sprang ut over sidelinja en gang. Ellers var han alltid spillbar, tok gode løp. Hadde en herlig pasning til Evra, å gjorde mange flere positive ting enn bare å springe. Nani var bedre enn Valencia igår, Valencia var usynlig med unntak av noen gode innlegg. Nani skapte flere situasjoner, å presset frem flere hjørnespark de fleste ikke ville fått noe ut av. I tillegg klarte han faktisk å bedømme når han skulle utfordre og ikke. Så Nani hadde en kamp midt på Treet igår, Carrick gjorde en god figur. Spilte slik han skal spille, men det var mot et veldig tamt Blackburn. Så jeg friskmelder ingen. Flott innlegg eg er veldig enig i igår. Det med Valencia er svært synd. I begynnelsen utfordret han mye mer. Nå løper han fram, stopper opp og slår støttepasninger eller mister ballen. Han må få mer selvtillitt igjen. Valencia må slutte å være så jævla kåt på den dødlinja. Skjær inn, han har fart nok. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Bare jeg som syntes at Valencia har dårlig teknikk? Som om han ikke er venn med ballen i det hele tatt, eller har noe finterepetoar. Han har fart & styrke, og det er som regel det eneste han bruker. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Fy faen som jeg og mine fellow United-fans lo da Obertan bare løp ut over sidelinja med ballen i går. Fantastisk start på en debut. :!: EDIT: Valencia burde virkelig lære seg opp til å bruke venstrefoten. Han går seg fast hver gang siden han på død og liv bare MÅ legge inn med høyre. Endret 1. november 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Valencia har et begrenset finterepertoar, dette vil forandre seg innen en sesong eller to med Meulensteen som 1. lagstrener, det vet alle som husker hva Meulensteens første jobb i Manchester United var. Helt fantastisk at vi har en så fotballfaglig sterk mann i Manchester United. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Godt å se en spiller som Valencia som er så rask og har så mye potensial. Bare han ikke stagnerer. Men en ting: Er Obertan høgrekant? Hvorfor kjøper United inn så syyykt mange høgrekanter? Burde vært mer fornuftig å kjøpt inn en med venstrefot til venstrekanten. Nani, Valencia, Park, Obertan kan brukes på høgre. Rene venstrekanter har United knapt vel? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fortsetter han å spille som i går blir vel han solgt i Januar... Det eneste Obertan viste i går var vel fart og at han greide å slå pasninger på spillere som var 2 meter unna. Jeg har trua på Obertan jeg men hvis han fortsetter å være like nærvøs som i går så tar han ingen sin plass, LuckyNr7. Og når du klager på Nani i går igjen og Carrick generelt... Hvor er fotballforståelsen din? For meg virker det litt som at du ser på navnet på ryggen og bestemmer deg for å like navnet eller ikke. No offence! Om spillern heter mx1000, Nani, eller gudene vite har ingen betydning. Hvis Nani er så fantastisk, hvorfor spiller han ikke fulle kamper da? å i viktige kamper? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvis Nani er så fantastisk, hvorfor spiller han ikke fulle kamper da? å i viktige kamper? Ikke har sagt at han er fantastisk. Han får bare ufortjent mye kritikk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Brukbar kamp i dag. Kampen viser tydelig at vi har store mangler på midtbanen, vi klarer ikke å dominere så mye som før, og vi blir løpende mye i mellom. Det er bare å takke Berbagud, og hans gudebenådede basisteknikk. Obertan? Fyren er faen ikke god nok for å spille for United, fyren var jo ikke god til å spille i Ligue 1, han ble jo lånt ut til en andredivisjonsklubb i fjor. Lukter flopp lang vei. Fem tap for Liverpool. Så forbanna deilig, var redd vi skulle choke i går, og da hadde ikke Liverpool-tapet betydd noe som helst. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Brukbar kamp i dag. Drukket litt for mye i dag? Håper du tar like mye feil om Obertan som du gjorde med Pool-kampen i går. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Obertan? Fyren er faen ikke god nok for å spille for United, fyren var jo ikke god til å spille i Ligue 1, han ble jo lånt ut til en andredivisjonsklubb i fjor. Lukter flopp lang vei. Lorient spilte i Ligue 1 i fjor også. Muligens klarer ikke folk se potensialet i den klønete teknikken og de skranglete beina til Obertan, men med tillit og ikke altfor mange skadeavbrekk, så kan han bli Uniteds klare valg etterhvert. Dog, tror jeg verken Fergie eller United har den tiden. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Okei, fair enough. Hadde fått for meg at Lorient var i nest øverste divisjon i fjor. Men faktum er at han ikke var god nok for å spille for Bordeaux i fjor, da er han heller ikke god nok for oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå