Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deilig med seier over Blackburn, fortjent. Berbatov får fotball til å virke seksuelt, flott berøring der han setter seg selv opp før han volleyer den inn. "Torres-klasse" prøvde faren min seg med, men det er langt mer magisk enn det spanjolen får til. Obertan gjør en god debut, synes oppriktig synd på han for det kunne blitt en drømmedebut med scoring. Overivrig når han kom inn og løp ballen ut, men han har en hurtighet vi trenger i United, rett og slett utrolig god med ball, selv om han har en tendens til å få det til å se litt klønete ut. Det er ingenting som smaker så godt som Wayne Rooney mål, for en spiller og han elsker klubben, kan det bli bedre?

Lenke til kommentar
Berbatov og Rooney <3 Briliant.

 

Alle gjør en god jobb idag, mot et Blackburnlag som mest sannsynlig må spille 1.Divisjon om de ikke får noe klasse inn i det laget. Fy faen så tamt det er.

Alle? langt ifra, Nani var desidert dårligst, og som vanlig fikk ikke til en dritt. Carrick bedre, men fortsatt mer fart i bena til bestefaren min.

Lenke til kommentar

Jeg vet du hater Nani, men slutt å latterliggjøre han etter hver kamp. Om du tar av hatbrillene, så kommer du til å se at han faktisk spiller god fotball.

 

Hva var galt med Carrick da? Han hadde en solid kamp, og jeg synes virkelig du burde komme med situasjoner der han gjør det dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...