Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en kamp av Hahnemann. Dere hadde jo helt klart spillet og burde vunnet, men marginene var ikke på deres side i dag.

Fint for oss Liverpool suportere, surt for dere, men men sånn er fotballen. Tror uansett ikke det spiller en veldig stor rolle. Dere har klassespillere i fleng og de takler nok slike situasjoner godt.

Lenke til kommentar

Merkelig hvordan skader angriper lagdeler. På slutten i fjor hadde vi ikke forsvars spillere og per i dag har vi ingen spilleklare spisser. Tevez blir vel sendt utpå nå. Før Fergie vil. Rooney, Saha, Sunny er skadet. Jeg ser på 4 spisser som bra dekning.

 

dette er ingen konfortabel situasjon

Lenke til kommentar
Merkelig hvordan skader angriper lagdeler. På slutten i fjor hadde vi ikke forsvars spillere og per i dag har vi ingen spilleklare spisser. Tevez blir vel sendt utpå nå. Før Fergie vil. Rooney, Saha, Sunny er skadet. Jeg ser på 4 spisser som bra dekning.

 

dette er ingen konfortabel situasjon

9266163[/snapback]

Greit med 4 spiller som dekning, men man kan ikke leve med at to av dei har vært skadet meir eller mindre sammenhengende i flere sesonger på rad.

Snakker da om Saha og Sunny(utheva)

O'Shea på topp sier vel sitt! Rooney/Giggs også forsåvidt. Lite spisser bekymrer meg litt.

Lenke til kommentar

ditta var absolutt ikkje den starten eg håpa på.. :( men for al del, dei spillte til tide glimrande men klarte berre ikkje å score.. :yes:e selfølgeleg jævli skuffa.. :blush: hadde rooney spillte resten trur eg united hadde vunne.. :) menmen..

vinne mot portsmouth no på onsdag so e vi back on track :thumbup:

Endret av Sunhome20
Lenke til kommentar

Det er lenge. Saha og Sunny er vel tilbake om to uker. Solskjær kan vel være klar før det også. Dette er en tung bør på skuldrene til Tevez som knapt har trent med klubben.

 

Vi får satse på at vi reiser oss på Onsdag.

 

Håper vi får se Anderson og Hargreaves også. Serlig Anderson hadde vert fint å ha i dag. Han er en god pasningslegger og kunne gitt oss litt ekstra kreativitet. Vi mister kreativitet på midtbanen når Ronaldo blir flyttet på topp.

 

Når det er sagt så synest jeg ikke vi gjør en dårlig kamp, men vi manglet spisser.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Til dere som er skeptisk til nok midler:

 

"Atletico Madrid ønsker imidlertid ikke å selge Torres for mindre enn 27 millioner pund - den summen overgangsklausulen i spillerens kontrakt åpner opp for. Liverpool ønsker ikke å betale mer enn 24 eller 25 millioner pund. Dette skal ha gitt SAF troen tilbake på at Torres ennå kan bli United-spiller. United skal nemlig være villige til å betale det Atletico Madrid krever."

8950679[/snapback]

 

:D

 

Får bare håpe han vil komme til United da.

8950687[/snapback]

 

Det gikk ikke akkurat slik, nei. :D

Endret av Luis_Garcia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...