Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
United vant turneringen men...

CARRICK PÅ KRYKKER  :no:

6620508[/snapback]

Det er skuffende. Vi får håpe det ikke er noe altfor alvorlig, og at han er tilbake før vi kan si Manchester. :)

6621304[/snapback]

Det skulle ha vært moro å kunne starte en sesong med skadefri tropp, men må vel vente til neste år :no:

Neville, Heinze, Vidic og nå Carrick og hvis Scholes og Rooney skulle få karantene (noe for meg er totalt uforstålig siden det er en turnering i regi av Ajax :nei: ). Så blir det nok en tøff sesong åpning uten de beste på plass...

Lenke til kommentar

Har aldri sett det helt store med Hargreaves, Senna der i mot er en spiller jeg fikk sans for etter det han har gjort i Villarreal. Men jeg går å håper litt på Teves, ligner kanskje litt mye på Rooney men han putter flere mål en det Rooney gjør, fantastisk spiller...

Lenke til kommentar

Hvis det stemmer at de "bare" skal ha 15 millioner pund for Tevez, løp og kjøp. Var det ikke noe sånn Real Madrid betalte for Robinho?, jeg påstår at Tevez er mye bedre enn han og han har fysikken som gjør at han vil klare seg meget bra i engelsk fotball...

Mahamadou Diarra er jo en spennende spiller, sier ikke nei takk. Men ville kanskje ha tatt Masherano foran både han og Senna.

Lenke til kommentar

Masherano blir nok for dyr, han spiller for en klubb som sliter, og han har vel uttalt at han ikke ønsker å forlate klubben, han vil heller hjelpe klubben ut av den situasjonen den er i.

Diarra selges nok ikke billig, jeg for min del synes ikke vi bør betale så mye for han som det Lyon vil kreve, vi har hentet Carrick, så behoved for en sentral midtbane er ikke så stort. Fletcher og O'Shea er godt nok backup.

Tevez er helt klart en god spiller, men er usikker på om jeg ønsker ham til klubben, henter vi ham blir Rossis vei inn på laget enda lenger. Vil heller se at Fergei prøver med det laget han har i dag, dersom det viser seg å være for svakt kan vi heller ta en ny titt på Tevez i Januar. Da er i tillegg den brasilianske serien ferdig, så det er bedre for begge parter...

http://forum.united.no/phpbb/index.php

Lenke til kommentar

Mascherano hadde vært perfekt, men han kommer nok ikke med det første. Som jeg skrev litt lenger opp, vil han bli værende i klubben og hjelpe de ut av den dårlige situasjonen klubben er i!

Jeg er meget spent på hva som kommer til å skje med Senna. Får vi ham, tror jeg vi har gjort nok et fint kupp, spesielt mtp. overgangssummen det ryktes om..

Lenke til kommentar
Fletcher og O'Shea er godt nok backup.

6623989[/snapback]

Jeg håper du køddet med dette her?

6624402[/snapback]

Selvsagt ikke!

Fletcher var god i første halvdel av sesongen i fjor.

O'Shea var god på slutten av sist sesong.

Begge tod er gode nok som backup på den sentrale midtbanen, problemet med disse spillerne er når Fergie setter dem til å spille sammen. De er får dårlige sammen, men sammen med Carrick/Scholes/Giggs er begge gode nok til å spille.

Men jeg tror jeg har nok med å diskutere United på united.no, alle er hjertelig velkommen til å bli med i en saklig diskusjon...

Lenke til kommentar
Selvsagt ikke!

Fletcher var god i første halvdel av sesongen i fjor.

O'Shea var god på slutten av sist sesong.

Begge tod er gode nok som backup på den sentrale midtbanen, problemet med disse spillerne er når Fergie setter dem til å spille sammen. De er får dårlige sammen, men sammen med Carrick/Scholes/Giggs er begge gode nok til å spille.

Men jeg tror jeg har nok med å diskutere United på united.no, alle er hjertelig velkommen til å bli med i en saklig diskusjon...

6625368[/snapback]

Hvis du har mer enn nok med å diskutere på United.no, skjønner jeg ikke hvorfor du poster her... :nei:

Personlig synes jeg hverken Fletcher eller OShea er gode nok i den sentrale midtbanerollen, hver for seg eller når de spiller sammen. Dette har de bevist flere nok ganger, med utallige feilpassninger hver eneste match!

OShea er og blir en forsvarsspiller, så enkelt er det!

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg hverken Fletcher eller OShea er gode nok i den sentrale midtbanerollen, hver for seg eller når de spiller sammen. Dette har de bevist flere nok ganger, med utallige feilpassninger hver eneste match!

OShea er og blir en forsvarsspiller, så enkelt er det!

6626713[/snapback]

Heilt enig!

O'Shea sin plass er i forsvaret, har verken teknikk, overblikk eller kreativitet til

å fungere sentralt. Fletch er bare dårlig og ikkje det talentet SAF trur han er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...