Mr.SS Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Helt grei kamp! Syntes skikkelig synd på Obertan der. Spennende spiller å følge. Begynn å tren hardt slik som Ronaldo gjorde da han kom for oss, og du kan bli en ny CR7. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Eller en GO26. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Fy faen som jeg flira hver gang Obertan sprang. Han har tidenes merkeligste løpsteknikk, men dæven som jeg liker han. Synd han bommet på den store sjansen der. Digg med 2-0, digg med Pool-tap! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Digg med 2-0 Mtp. alle sjansene vi skapte, så er det ikke veldig digg med 2-0. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Deilig med seier over Blackburn, fortjent. Berbatov får fotball til å virke seksuelt, flott berøring der han setter seg selv opp før han volleyer den inn. "Torres-klasse" prøvde faren min seg med, men det er langt mer magisk enn det spanjolen får til. Obertan gjør en god debut, synes oppriktig synd på han for det kunne blitt en drømmedebut med scoring. Overivrig når han kom inn og løp ballen ut, men han har en hurtighet vi trenger i United, rett og slett utrolig god med ball, selv om han har en tendens til å få det til å se litt klønete ut. Det er ingenting som smaker så godt som Wayne Rooney mål, for en spiller og han elsker klubben, kan det bli bedre? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er ingenting som smaker så godt som Wayne Rooney mål, for en spiller og han elsker klubben, kan det bli bedre? Helt enig, en av de beste følelsene i hele verden. Kort svar: nei, det blir ikke bedre enn det. Han blir far om et par dager! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er ingenting som smaker så godt som Wayne Rooney mål, for en spiller og han elsker klubben, kan det bli bedre? Helt enig, en av de beste følelsene i hele verden. Kort svar: nei, det blir ikke bedre enn det. Han blir far om et par dager! Han har blitt far. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 En ting som kunne ha vært bedre, er at Chelsea slutter å score mål. Gruer meg til brua neste uke, for det kommer til å bli tøft. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er ingenting som smaker så godt som Wayne Rooney mål, for en spiller og han elsker klubben, kan det bli bedre? Helt enig, en av de beste følelsene i hele verden. Kort svar: nei, det blir ikke bedre enn det. Han blir far om et par dager! Han ble da far for et par uker sia? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hørte noe på ESPN om at Coleen ventet barn om 2-3 dager. Har du kilde? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hørte noe på ESPN om at Coleen ventet barn om 2-3 dager. Har du kilde? Han ble far før Liverpool-kampen. Husker mange var glade i denne tråden, for da slapp han å miste kampen på Anfield. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hørte noe på ESPN om at Coleen ventet barn om 2-3 dager. Har du kilde? Hmm. NOTW har fjernet artikkelen nå, så den stemte nok ikke. Jaja. Da har han noe å glede seg til. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Han ble vel far samme helg som Berbatov om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Berbatov og Rooney <3 Briliant. Alle gjør en god jobb idag, mot et Blackburnlag som mest sannsynlig må spille 1.Divisjon om de ikke får noe klasse inn i det laget. Fy faen så tamt det er. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Dette bildet ble tatt etter at artikkelen var publisert: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hørte noe på ESPN om at Coleen ventet barn om 2-3 dager. Har du kilde? Hmm. NOTW har fjernet artikkelen nå, så den stemte nok ikke. Jaja. Da har han noe å glede seg til. Ja, da så. Som du sier, han har sikkert en fin uke å glede seg til nå da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Omg, håper han ikke går glipp av Chelsea-kampen da. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Berbatov og Rooney <3 Briliant. Alle gjør en god jobb idag, mot et Blackburnlag som mest sannsynlig må spille 1.Divisjon om de ikke får noe klasse inn i det laget. Fy faen så tamt det er. Alle? langt ifra, Nani var desidert dårligst, og som vanlig fikk ikke til en dritt. Carrick bedre, men fortsatt mer fart i bena til bestefaren min. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg vet du hater Nani, men slutt å latterliggjøre han etter hver kamp. Om du tar av hatbrillene, så kommer du til å se at han faktisk spiller god fotball. Hva var galt med Carrick da? Han hadde en solid kamp, og jeg synes virkelig du burde komme med situasjoner der han gjør det dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå