Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi er KONGENE av sjansesløsing, seriøst. Til og med Owen bommer for oss, på de letteste sjansene. Vinner IHVERTFALL ikke ligaen på målforskjell i år. :)

 

3 points. Enestre som betyr noe akkurat nå siden vi skal til Stamford Bridge nå om en uke. Blir en vanskelig kamp, men har troa som alltid.

 

Red Devils. :)

 

O'Shea = fantastisk i dag.

 

Brown = herlig å ha i midtforsvar (et par tabber men elelrs herlig og ivrig)

 

Good day, Pool tapte jo også. :D AAAAAH, digg.

Lenke til kommentar

Obertan var da kanonpositiv i dag!?

 

Rett nok så sullet han det til på målene, men så debuterer han for United på OT. Nok til at eg hadde pisset på meg hvertfall :) Utenom de to "avslutningene" hans så synest eg han virker svææært lovende!

 

Andre omgang var jo *gjesp*. Fyttifeite for et drittlag Blackburn er. En gjeng med stygge spillere og helt hjelpaslaust lag.

 

Carrick var veldig god i første i dag synest eg. I andre la eg ikke merke til han. Må nesten bety at defensivt hadde United veldig god kontroll.

 

Anderson blomstret tidvis i dag.

Lenke til kommentar

Obertan var i hvert fall veldig mye involvert i spillet, selv om han var klønete flere ganger. Sjansen han hadde fra fem meter skulle ha vært mål. Og hans første involvering var til å le av. Men han er en god spiller, og gleder meg til å følge han videre. Han har i hvert fall imponert meg siden han kom tilbake fra skade. :)

Lenke til kommentar

Synest igrunn Nani gjorde en allright kamp i dag eg!

 

Og hans første involvering var til å le av.

 

Når han løp ballen over linja helt upresset begynte eg nesten å grine. Lurte på hva United hadde kjøpt. Første eg ser av fyren i United trøye, åsså gjør han slik! hehehehe

 

Men så tok det seg kraftig opp!

Lenke til kommentar

Heilt ok kamp, som vi fullstendig dominerer. Blackburn er aldri heilt på høgde og blir overkjørt i store delar av kampen. Vi er likevel alt for lite flinke til å sette sjansane når vi får dei, i tillegg til at vi til tider sliter litt med preisjonen på siste halvdelen. Tar til takke med tre poeng i dag, men hadde håpt på enda litt meir i dag. Mot Chelsea så får vi aldri råd til å vere så lite presise, samt at vi neppe får 1/4 av sjansane vi hadde i dag. Vi må rett og slett ta mykje bedre vare på dei sjansane vi får.

 

Måla syns eg var veldig pene. Nydelig av Berbatov når han vender og får pressa tilbake i lengste hjørnet, og Roon scorar eit flott mål på ei fin pasning frå Anderson.

 

Det var gøy å sjå Obertan i dag, men eg håper nesten det var nervane som spelte han eit puss. Makan til håplause avslutningar skal ein sjå langt etter. Litt skuffande også at han valgte å avslutte i staden for å spele til ein heilt ledig Rooney, tidlig i innhoppet. Ellers viser han jo eindel av kvalitetane han har, med god teknikk og stor fart, men akkurat i dag, så var han ikkje heilt heldig med alle valga sine, i tillegg til at dei avgjerande pasningane og avslutningane ikkje var gode nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...