Staalkontroll Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) HÆÆÆ?!! æsj Den kontringa fikk jeg frysninger av, digg Endret 31. oktober 2009 av haddis Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 aaaaaah, offside såklart -_- Faen så pent spill for det Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Begynte å feire. ALTFOR sent av Nani. FAEN FAEN. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Kjedelig med offside, gitt. Dere spiller pent i angrep, da. Dette kan bli en morsom kamp å se. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 OMG! Det nærmer seg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Rooney er HERLIG å se på nå. Stå på Wazza. Berba må finne en måte å ta alle disse sjansene på, helt seriøst. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Chimbonda spiller jævlig stygt. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 De ligger igjen med altfor mange. Selv når vi kommer på de hardeste kontringene er vi bare 3-4 mot 6... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Chimbonda er rett og slett en cunt, pardon my language. Carrick begynner å spille bra defensivt nå, og helt greit offensivt. Tror han blir viktig i andre omgang. Rooney scorer første målet ca 60. min. Endret 31. oktober 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jævla apekatt. Chimbonda burde se rødt snart. Enten så er det taklinger i en viss høyde, knotta inn i ryggen eller sutring og klaging på dommern. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Nå må vi gå ut i 2. omgang og drepe kampen før Blackburn får komme inn i kampen. Synd med Berbatov-headeren, helt riktig å heade ned i bakken der, men ikke på den måten. Sjansesløsing frustrerer livet av meg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Nå vil jeg se at vi går ut og scoret et tidlig mål, og jeg håper vi får se Owen og Obertan i dag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hvis ikke Chimpanda blir utvist i andre klikker eg. Styggeste spilleren på lenge! United spiller bra! Mangler målene.Samarbeidet fra Rooney til Berbatov er bedre enn på lenge. Fra Berbatov til Rooney her derimot ikke sittet like godt. Håper de kjører på i andre omgang! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Fy faen, vi møter et møkkalag. Kommer med altfor sene taklinger, dytter, skyter bort ballen ti sekunder etter at dommeren har blåst, blokkerer hver gang vi prøver å ta et kjapt frispark, og ikke minst drøyer hver gang de har muligheten. Rett og slett tragisk om vi ikke vinner denne kampen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Enten så er det taklinger i en viss høyde, knotta inn i ryggen eller sutring og klaging på dommern. Og riving og sliting i spillerne. Synest Blackburn spillerne spiller skittent i første omgang. Ved hver enste overtallsituasjon river de overende en eller flere spillere. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Er sikker på at vi scorer minimum 2 nål, holder nullen og at Chimbonda blir utvist i løpet av andre omgang. Vil ha inn Obertan og Owen i løpet av omgangen også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Rooney er HERLIG å se på nå. Stå på Wazza. Berba må finne en måte å ta alle disse sjansene på, helt seriøst. Veldig enig. Selv om Rooney's avslutninger også har vært veldig dårligere. Han har derimot spilt Berbatov nydelig gjennom flere ganger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Vil ha inn Obertan og Owen i løpet av omgangen også. Alt annet hadde vært merkelig... Synes Carrick har vært god i dag. Har hatt mange harde og presise taklinger. Brukbar offensivt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå