Herr Brun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Klima? Har Rooney som engelskmann, oppvokst i Liverpool med engelsk kystklima nokon grunn til å ha store problemer med klimaet i Manchester? Har han sagt han vil spele for United ut karriera så trur eg han på det. Trur heller ikkje la Liga er rette plassen for Rooney, er nok litt for fysisk ++ At Ronaldo vil ha Roon til Real er ikkje ensbetydande med at Real skal legge inn bud heller, så ta nå dette med stor ro. Er La Liga for fysisk for Rooney ? :O Nei. Rooney er for fysisk for La Liga. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Klima? Har Rooney som engelskmann, oppvokst i Liverpool med engelsk kystklima nokon grunn til å ha store problemer med klimaet i Manchester? Har han sagt han vil spele for United ut karriera så trur eg han på det. Trur heller ikkje la Liga er rette plassen for Rooney, er nok litt for fysisk ++ At Ronaldo vil ha Roon til Real er ikkje ensbetydande med at Real skal legge inn bud heller, så ta nå dette med stor ro. Er La Liga for fysisk for Rooney ? :O Vil vel heller tro at det er omvent, nå har jeg fulgt veldi lite med på la liga, men er det ikke den ligaen mer for individualister? (obs) skriveleif. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Er La Liga for fysisk for Rooney ? :O Han mente at Roon var for fysisk for La Liga, noe som vil ende opp med mange gule kort. Riktig riktig. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har Man. United med på oddsen min i dag, 0-1 handicap. Tipper 3-0 som sluttresultat. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har Blackburn med på oddsen min jeg, med 1-0 i handicap. Vinn-vinn situasjon. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Arsenal er faen meg skummle =/ Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Blir spennende å se hvem som spiller i dag. Håper Obertan kan få med seg noen få minutter mot slutten av kampen. Tror det blir Rooney-Berbatov på topp, noe som er greit. Alltid viktig med en seier, og vi skal ikke ta lett på noe selv om statistikken absolutt taler for seier til oss i kveld. Viktig at vi kommer tilbake på vinnersporet ettersom vi skal møte Chelsea allerede neste helg. Tipper på en 2-0 seier til oss, men jo større seier, jo bedre! __________________________________________________________________________________ Ronaldo får si hva han vil. Selv om han ønsker å spille mer med Rooney, så betyr ikke det at resten av Real ønsker det samme. Tror nok ikke at Rooney føler noen spesiell grunn for å dra dit heller. Hvis Ronaldo så gjerne vil spille med Rooney, så burde han ha tenkt på det før han stakk fra oss. -Glory, glory Man United! Endret 31. oktober 2009 av Goldshoten Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Klima? Har Rooney som engelskmann, oppvokst i Liverpool med engelsk kystklima nokon grunn til å ha store problemer med klimaet i Manchester? Har han sagt han vil spele for United ut karriera så trur eg han på det. Trur heller ikkje la Liga er rette plassen for Rooney, er nok litt for fysisk ++ At Ronaldo vil ha Roon til Real er ikkje ensbetydande med at Real skal legge inn bud heller, så ta nå dette med stor ro. Er La Liga for fysisk for Rooney ? :O Nei. Rooney er for fysisk for LaLiga! Voldsomt så mange som svarte på denne... hehehe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Men du trenger ikke å gjøre det da, Jotun! Skal varme opp med Pool-kamp. Tror egentlig at Hangeland og co. kan greie å kjempe om poeng, spesielt etter å ha sett laget til Pool. Hadde vært herlig om enten Liverpool eller Chelsea gikk på poengtap i dag. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Prater du om? Liverpool vinner ENKELT i dag. Book it. Angående kampen, så håper jeg virkelig ikke på noen nervebitende kamp. Bare få det unnagjort, helst til pause, slik at nervene mine kan få litt hvile. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 De har ikke vært flinke til å punktere kamper i år for å si det mildt =/ Hater at det alltid ender med neglebiting .. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Enkelt og enkelt. Fulham på Craven Cottage er ikke noe walk in the park. Og Liverpool pleier å slite uten Gerrard. Kjører Jotun-stil: Kan garantere at en eller annen Pool-supporter kommer med "lol, hva skjedde for en uke siden???"... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 De kommer til å voldta Fulham så hardt at Brede Hangeland blir gravid. Okei, den var jævlig dårlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 De kommer til å voldta Fulham så hardt at Brede Hangeland blir gravid. Okei, den var jævlig dårlig. Eller så er det Zamora som skal voldta Liverpool. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Og der tok Fulham ledelsen... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Bobby Zamora godter meg nå Ufortjent dog Endret 31. oktober 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Liverpool kommer tilbake, ingen tvil om det. 1-0 til Fulham så tidlig er som forventet. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det KAN bli litt vanskelig med det skade utsatte laget å komme tilbake. Liverpool har jo mesten hele første forsvare ute.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå