Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da drar jeg avgårde til en kompis for å se Premier League. 2 av oss er United fans, mens 2 siste er Scouserfans. Hadde vært så sykt digg om scouserne hadde gått på ett tap, og vi seier over Blackburn.

 

Håper på dette laget idag:

VDS

O'Shea/Rafael/Fabio-Brown-Evans-Evra

Valencia/Nani-Anderson-Carrick-Obertan

Berbatov-Rooney

 

Om Vidic/Rio blir klare - inn for Evans. Om Giggsy blir klar, inn for Carrick.

 

ONE UNITED!

Lykke til idag, gutter.

Lenke til kommentar
Trick or treat?

 

Jeg så forresten dette her, og nå må de søren meg begynne å gi seg. Jeg kjenner jeg får noe i vrangstrupen hver gang de oppfører seg som om Real Madrid var den eneste store klubben i verden:

Ronaldo wants Rooney at Madrid - FIFA.com

Det håper jeg ikke skjer!

 

Hvorfor tror folk at Vidic kan starte, skal ikke han sone de to gule fra forrige kamp?

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Mente du bildet så nei! Mente du artikkelen, så les de siste to sidene :roll:

Jeg mente Bilde, har ikke lest artikkelen, å ikke gidder jeg å bruke energi på det.

Jeg tviler uansett på at dette blir noe realitet i det hele tatt, Om jeg ikke husker feil, har vel Rooney blitt sitert på at han vil være i United ut karrieren. mulig det skurrer litt med mtp klimaet. men jeg tror uansett dette bare er svada.

Lenke til kommentar

Klima? Har Rooney som engelskmann, oppvokst i Liverpool med engelsk kystklima nokon grunn til å ha store problemer med klimaet i Manchester? Har han sagt han vil spele for United ut karriera så trur eg han på det. Trur heller ikkje la Liga er rette plassen for Rooney, er nok litt for fysisk ++

 

At Ronaldo vil ha Roon til Real er ikkje ensbetydande med at Real skal legge inn bud heller, så ta nå dette med stor ro.

Lenke til kommentar
Klima? Har Rooney som engelskmann, oppvokst i Liverpool med engelsk kystklima nokon grunn til å ha store problemer med klimaet i Manchester? Har han sagt han vil spele for United ut karriera så trur eg han på det. Trur heller ikkje la Liga er rette plassen for Rooney, er nok litt for fysisk ++

 

At Ronaldo vil ha Roon til Real er ikkje ensbetydande med at Real skal legge inn bud heller, så ta nå dette med stor ro.

Er La Liga for fysisk for Rooney ? :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...