Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

I morra blir det kamp på pc'en igjen gitt. Foreldrene på besøk i helgja, så da kan man ikke bare stikke når de er så greie og kommer opp og pusser opp leiligheten vår :)

 

Håper virkelig på seier i morra, og egentlig en storseier der spillet sitter, og mål scores på sjansene.

 

Skadene er noe skit, men så er jo igrunn Blackburn også det. Så kanskje det går opp i opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I morra blir det kamp på pc'en igjen gitt. Foreldrene på besøk i helgja, så da kan man ikke bare stikke når de er så greie og kommer opp og pusser opp leiligheten vår :)

 

Håper virkelig på seier i morra, og egentlig en storseier der spillet sitter, og mål scores på sjansene.

 

Skadene er noe skit, men så er jo igrunn Blackburn også det. Så kanskje det går opp i opp.

Nå mangler ikke vi akkurat nøkkelspillere, mangler vel kun Vince Grella

Lenke til kommentar
Hva mener du? Eg har aldri sagt at Blackburn mangler nøkkelspillere. Kun sagt at Blackburn er skit....

Uff, hadde vært så typisk om vi tapte poeng nå. :(

 

Nei, selv om Blackburn er skit, så betyr ikke det at United ikke er skit.

 

Liverpool kampen tror eg faktisk Viking hadde vunnet om de møtte United den dagen. Og Viking scorer jo ikke mål, så det sier litt om hvor skit United var.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Så alle svineinfluensa-spillerne er tilbake? De må egentlig være hjemme i sju dager, ellers er det en stor sjanse for at de smitter United-spillerne også. :wallbash:

 

 

Vi kan jo spille med masker :)

 

Hva mener du? Eg har aldri sagt at Blackburn mangler nøkkelspillere. Kun sagt at Blackburn er skit....

Uff, hadde vært så typisk om vi tapte poeng nå. :(

 

Nei, selv om Blackburn er skit, så betyr ikke det at United ikke er skit.

 

Liverpool kampen tror eg faktisk Viking hadde vunnet om de møtte United den dagen. Og Viking scorer jo ikke mål, så det sier litt om hvor skit United var.

 

Vi hadde slaktet viking

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Hva mener du? Eg har aldri sagt at Blackburn mangler nøkkelspillere. Kun sagt at Blackburn er skit....

Uff, hadde vært så typisk om vi tapte poeng nå. :(

 

Nei, selv om Blackburn er skit, så betyr ikke det at United ikke er skit.

 

Liverpool kampen tror eg faktisk Viking hadde vunnet om de møtte United den dagen. Og Viking scorer jo ikke mål, så det sier litt om hvor skit United var.

 

Vi hadde slaktet viking

 

Seff. Det var for å sette det på spissen....

 

Har tenkt litt på en ting den siste tiden:

 

Har vi spillere som over tid skal erstatte Giggs og til dels Scholes?

 

Scholes er jo ikke så mye å erstatte akkurat for tiden, men Giggs? Han må vi jo ha en erstatning for, siden han kommer til å spille som en gud helt til den timen han velger å legge opp.

 

Hvem kan være en erstatning for en spiller som Giggs?

Lenke til kommentar

Ser det at tyske aviser melder at Rene Adler kan vere på vei til United. Han var på Anfield og såg kampen sist helg, sjølv om at Rudi Voller nektar for at det hadde noko med eit eventuelt klubbskifte å gjere. Spekulasjonane om Rio fortsetter i engelske media og blir neppe mindre til vi ser ei forberdring i spelet hans. Samtidig så blir vi linka til ein ny unggut frå Everton som skal sjåast på som ein langvarig erstattar for Rio, nemlig Jack Rodwell. Vi har jo kjøpt unge spelarar frå Everton før, og det har jo fungert greit. Samleartikkel for spelarrykter kan sjåast her hos RoM. Adler ryktet las eg først på Skysports, btw.

 

Ellers så må eg innrømme at eg har lurt litt på kva poenget med all Blackburn-propagandaen her inne skal bety. Dersom eg vil lese noko om Blackburn før kampen, så har eg ingen problemer med å finne det sjølv. Like irriterande med blackburn-spam som med Roma-spam. At det er for lite aktivitet i eigen tråd er inga unnskyldning for å plage oss.

 

Når det gjelder kampen i dag, så er eg veldig spent på kva lag vi kjem til å stille med og rimelig spent på korleis vi kjem til å spele. Reknar med at SAF krever ein reaksjon etter tapet sist helg, og det krever forsåvidt eg også, sjølv om at eg neppe har så mykje inflytelse på akkurat det. Med Giggs, Rio og Vidic usikre før kampen, så blir det litt usikkerheit i forhold til kven som startar. Skulle alle tre vere ute, så stiller vi vel kanskje med noko sånt som dette?

 

VDS

Rafael/O'Yeah, Brown, Evans, Evra

Valencia, Anderson/Scholes, Carrick, Nani

Berba, The Boy

 

Hadde vore kjekt å sjå Obertan inn for Nani og ser også at Ben Hibbs håper på det samme, men eg tippar at han startar på benken og kjem inn i løpet av andre omgangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...