Jotun Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 I morra blir det kamp på pc'en igjen gitt. Foreldrene på besøk i helgja, så da kan man ikke bare stikke når de er så greie og kommer opp og pusser opp leiligheten vår Håper virkelig på seier i morra, og egentlig en storseier der spillet sitter, og mål scores på sjansene. Skadene er noe skit, men så er jo igrunn Blackburn også det. Så kanskje det går opp i opp. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 I morra blir det kamp på pc'en igjen gitt. Foreldrene på besøk i helgja, så da kan man ikke bare stikke når de er så greie og kommer opp og pusser opp leiligheten vår Håper virkelig på seier i morra, og egentlig en storseier der spillet sitter, og mål scores på sjansene. Skadene er noe skit, men så er jo igrunn Blackburn også det. Så kanskje det går opp i opp. Nå mangler ikke vi akkurat nøkkelspillere, mangler vel kun Vince Grella Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Så alle svineinfluensa-spillerne er tilbake? De må egentlig være hjemme i sju dager, ellers er det en stor sjanse for at de smitter United-spillerne også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Skadene er noe skit, men så er jo igrunn Blackburn også det. Så kanskje det går opp i opp. Nå mangler ikke vi akkurat nøkkelspillere, mangler vel kun Vince Grella Hva mener du? Eg har aldri sagt at Blackburn mangler nøkkelspillere. Kun sagt at Blackburn er skit.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hva mener du? Eg har aldri sagt at Blackburn mangler nøkkelspillere. Kun sagt at Blackburn er skit.... Uff, hadde vært så typisk om vi tapte poeng nå. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Skadene er noe skit, men så er jo igrunn Blackburn også det. Så kanskje det går opp i opp. Nå mangler ikke vi akkurat nøkkelspillere, mangler vel kun Vince Grella Hva mener du? Eg har aldri sagt at Blackburn mangler nøkkelspillere. Kun sagt at Blackburn er skit.... remember remember September 24, 2005! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Hva mener du? Eg har aldri sagt at Blackburn mangler nøkkelspillere. Kun sagt at Blackburn er skit.... Uff, hadde vært så typisk om vi tapte poeng nå. Nei, selv om Blackburn er skit, så betyr ikke det at United ikke er skit. Liverpool kampen tror eg faktisk Viking hadde vunnet om de møtte United den dagen. Og Viking scorer jo ikke mål, så det sier litt om hvor skit United var. Endret 30. oktober 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 remember remember September 24, 2005! Beklager seint svar. Var opptatt med å lese på kvinneguiden sitt forum 2005... Sist seier eller noe? Eller var det da Gamsten og han "kompisen" på bildet møttes? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Var da Gamsten scorte to mot oss. Forferdelige dag. EDIT: Hva gjør du på kvinneguiden, Jotun? Endret 30. oktober 2009 av Latias Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Så alle svineinfluensa-spillerne er tilbake? De må egentlig være hjemme i sju dager, ellers er det en stor sjanse for at de smitter United-spillerne også. Vi kan jo spille med masker Hva mener du? Eg har aldri sagt at Blackburn mangler nøkkelspillere. Kun sagt at Blackburn er skit.... Uff, hadde vært så typisk om vi tapte poeng nå. Nei, selv om Blackburn er skit, så betyr ikke det at United ikke er skit. Liverpool kampen tror eg faktisk Viking hadde vunnet om de møtte United den dagen. Og Viking scorer jo ikke mål, så det sier litt om hvor skit United var. Vi hadde slaktet viking Endret 31. oktober 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 http://www.brscn.com/nyheter.asp?action=visNyhet&id=3955 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hva mener du? Eg har aldri sagt at Blackburn mangler nøkkelspillere. Kun sagt at Blackburn er skit.... Uff, hadde vært så typisk om vi tapte poeng nå. Nei, selv om Blackburn er skit, så betyr ikke det at United ikke er skit. Liverpool kampen tror eg faktisk Viking hadde vunnet om de møtte United den dagen. Og Viking scorer jo ikke mål, så det sier litt om hvor skit United var. Vi hadde slaktet viking Seff. Det var for å sette det på spissen.... Har tenkt litt på en ting den siste tiden: Har vi spillere som over tid skal erstatte Giggs og til dels Scholes? Scholes er jo ikke så mye å erstatte akkurat for tiden, men Giggs? Han må vi jo ha en erstatning for, siden han kommer til å spille som en gud helt til den timen han velger å legge opp. Hvem kan være en erstatning for en spiller som Giggs? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 La Giggs holde på til Ra'vel Morrison er klar for A - laget. Eventuelt kan Gabriel Obertan være erstatning for waliseren. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Gabriel Obertan Han glemte eg ja. Har ikke fått sett han i kamp enda, så kom ikke på han. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Håper vi rundpuler Blackburn i dag. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ser det at tyske aviser melder at Rene Adler kan vere på vei til United. Han var på Anfield og såg kampen sist helg, sjølv om at Rudi Voller nektar for at det hadde noko med eit eventuelt klubbskifte å gjere. Spekulasjonane om Rio fortsetter i engelske media og blir neppe mindre til vi ser ei forberdring i spelet hans. Samtidig så blir vi linka til ein ny unggut frå Everton som skal sjåast på som ein langvarig erstattar for Rio, nemlig Jack Rodwell. Vi har jo kjøpt unge spelarar frå Everton før, og det har jo fungert greit. Samleartikkel for spelarrykter kan sjåast her hos RoM. Adler ryktet las eg først på Skysports, btw. Ellers så må eg innrømme at eg har lurt litt på kva poenget med all Blackburn-propagandaen her inne skal bety. Dersom eg vil lese noko om Blackburn før kampen, så har eg ingen problemer med å finne det sjølv. Like irriterande med blackburn-spam som med Roma-spam. At det er for lite aktivitet i eigen tråd er inga unnskyldning for å plage oss. Når det gjelder kampen i dag, så er eg veldig spent på kva lag vi kjem til å stille med og rimelig spent på korleis vi kjem til å spele. Reknar med at SAF krever ein reaksjon etter tapet sist helg, og det krever forsåvidt eg også, sjølv om at eg neppe har så mykje inflytelse på akkurat det. Med Giggs, Rio og Vidic usikre før kampen, så blir det litt usikkerheit i forhold til kven som startar. Skulle alle tre vere ute, så stiller vi vel kanskje med noko sånt som dette? VDS Rafael/O'Yeah, Brown, Evans, Evra Valencia, Anderson/Scholes, Carrick, Nani Berba, The Boy Hadde vore kjekt å sjå Obertan inn for Nani og ser også at Ben Hibbs håper på det samme, men eg tippar at han startar på benken og kjem inn i løpet av andre omgangen. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Dropper Halloween for denne kampen, så hvis ikke United vinner... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Trick or treat? Jeg så forresten dette her, og nå må de søren meg begynne å gi seg. Jeg kjenner jeg får noe i vrangstrupen hver gang de oppfører seg som om Real Madrid var den eneste store klubben i verden: Ronaldo wants Rooney at Madrid - FIFA.com Endret 31. oktober 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 This is the ideal place for the world's best players and there's little doubt [Wayne Rooney] is one of them. Og vi er ikke det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Anses Rooney som en av verdens beste spisser? Endret 31. oktober 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå