Martindani Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg vil også være med å tippe lag! van der Sar Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra Valencia - Fletcher - Anderson - Nani Rooney - Berbatov Kanskje Evans for Ferdinand, men er også sikker på at Ferdinand finner tilbake formen i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er Fletcher tilbake for sure da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er Fletcher tilbake for sure da? Tviler at han starter om han kommer rett fra skade og ikke var med i går. Håper han er på benken i allefall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tror han er usikker. Viktigste er at han blir klar til Chelsea-kampen. Tvillingforvirring. Herlig å ha tvillinger på laget. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er det sånn da at Fabio vil få det gule kortet omgjort mens Rafael slipper unna? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Yeah. Tror jeg ser Utd U18 mot Pool i kveld, er litt sulten på å slå Pool. Vet dere om Eikrem/King osv spiller i kveld? Btw: http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=691085 Haha. EDIT: Faen ta deg Latias. Endret 29. oktober 2009 av tc47 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 http://msn.tv2sporten.no/fotball/adeccolig...es-2979794.html Det hadde verrt morsomt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er det sånn da at Fabio vil få det gule kortet omgjort mens Rafael slipper unna? Husker en lignende situasjon fra CL i forrige sesong. En av Aalborg-spillerne fikk rødt kort (var en annen spiller som skulle ha hatt kortet), men begge fikk spille i neste kamp (som var mot United). Det var altså ingen straff i etterkant for det kortet. Usikker på hvordan dette blir gjort, mtp. at det bare var gult kort (og at FA har andre regler enn Uefa). Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Reserves squad for tonight: Zieler; R Brown, Dudgeon, C Evans, de Laet, Gill; Stewart, Hewson, Norwood, Tosic, James; King, Macheda, Brandy Her er laget som skal spele i kveld i følge ManUnitedYouth. Dette betyr nok at verken Macheda eller Tosic er tiltenkt speletid mot Blackburn, men det var kanskje ikkje så venta heller. Samtidig så ser det jo nesten ut som at dei vil komme til å stille i ein 4-3-3 formasjon, så vi får håpe på offensive takter. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Welbeck, Obertan, Fabio og Rafael aktuelle til Blackburn-kampen da. Savner Will Keane. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er vel tippa av mange medier at Obertan får PL-debuten på laurdag, om det ikkje skjer noko heilt spesielt. Sannsynligvis så får han nok ikkje starte, men det kan nok vere gode muligheiter for at han får komme innpå i løpet av kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Welbeck, Obertan, Fabio og Rafael aktuelle til Blackburn-kampen da. Savner Will Keane. What? Gutten som er like gammel som meg? :!: Greit at han er god, men synes du undervurderer Blackburn altfor mye nå. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Det var vel muligens i forhold til kveldens kamp han savna Keane? Tenkte sjølvsagt feil når eg skreiv 4-3-3 i stad. Kan vere lurt å telle antall spelarar. Endret 29. oktober 2009 av archanios Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Savnet Will Keane i troppen til reservene, ja, forferdelig god. Han er nok ikke klar for førstelaget enda, nei Forresten: Kandidaturtråden for Manchester United. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Welbeck, Obertan, Fabio og Rafael aktuelle til Blackburn-kampen da. Savner Will Keane. Det kan vel ikke også være fordi de spilte kamp for 2 dager siden at de ikke spille da? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Macheda spelte også på tirsdag, så eg tippar det er stor sannsynligheit for at vi ser dei i troppen på laurdag. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Welbeck, Obertan, Fabio og Rafael aktuelle til Blackburn-kampen da. Savner Will Keane. Det kan vel ikke også være fordi de spilte kamp for 2 dager siden at de ikke spille da? Tviler på at de ikke hadde blitt utelatt fra reserve-troppen hvis de ikke skal være innblandet/har en mulighet til å være innblandet på førstelaget. Macheda spilte for to dager siden og han er med i troppen. Jeg tipper minst tre av de fire nevnte er involvert mot Blackburn. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) 1. Zieler 2. R Brown 6. De Laet 5. Gill 3. Dudgeon 10. Norwood 4. C Evans 8. Hewson 7. Stewart 11. Brandy 9. King Laget som startar mot Liverpool i kveld. Litt merkelig med berre tre stk på benken, men Ole har vel sine grunnar. Benken består av Tosic, Macheda og James. Endret 29. oktober 2009 av archanios Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Welbeck, Obertan, Fabio og Rafael aktuelle til Blackburn-kampen da. Savner Will Keane. Det kan vel ikke også være fordi de spilte kamp for 2 dager siden at de ikke spille da? Tviler på at de ikke hadde blitt utelatt fra reserve-troppen hvis de ikke skal være innblandet/har en mulighet til å være innblandet på førstelaget. Macheda spilte for to dager siden og han er med i troppen. Jeg tipper minst tre av de fire nevnte er involvert mot Blackburn. Macheda spilte minst av disse og starter på benken i kveld. Dog tror jeg Rafael og Obertan fort kan være blandt de 18 på banen/benken mot B'Burn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Macheda spilte minst av disse og starter på benken i kveld. Dog tror jeg Rafael og Obertan fort kan være blandt de 18 på banen/benken mot B'Burn. Macheda spilte faktisk hele kampen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå