The Hoff Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Overraskende mange som har ratt på venstesiden. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Sjekk ut damen til Nani da s Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Neville må stå over mot Blackburn (H), Chelsea (B) og Everton (H). Ikke det at han hadde spilt alle kampene, men han har faktisk spilt godt denne sesongen. Synd han får tre kamper for noe som ikke skulle ha vært gult kort engang... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Neville må stå over mot Blackburn (H), Chelsea (B) og Everton (H). Ikke det at han hadde spilt alle kampene, men han har faktisk spilt godt denne sesongen. Synd han får tre kamper for noe som ikke skulle ha vært gult kort engang... Hvem stiller dere mest antagelig med da? mot Rovers? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Neville må stå over mot Blackburn (H), Chelsea (B) og Everton (H). Ikke det at han hadde spilt alle kampene, men han har faktisk spilt godt denne sesongen. Synd han får tre kamper for noe som ikke skulle ha vært gult kort engang... Hvem stiller dere mest antagelig med da? mot Rovers? Nok av spillere på den posisjonen. Brown, Rafael og O'Shea. Blir nok sistnevnte. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Synd han får tre kamper for noe som ikke skulle ha vært gult kort engang... Strakt ben rett i leggen... Ferguson er enig med meg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Neville må stå over mot Blackburn (H), Chelsea (B) og Everton (H). Ikke det at han hadde spilt alle kampene, men han har faktisk spilt godt denne sesongen. Synd han får tre kamper for noe som ikke skulle ha vært gult kort engang... Hvem stiller dere mest antagelig med da? mot Rovers? Nok av spillere på den posisjonen. Brown, Rafael og O'Shea. Blir nok sistnevnte. Nå snakke jeg om hele første 11en Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Synd han får tre kamper for noe som ikke skulle ha vært gult kort engang... Strakt ben rett i leggen... Ferguson er enig med meg. Var på ballen først, og kunne ikke kontrollere det som skjedde etter. Tror faktisk at dommeren ikke så hele situasjonen, for det kunne se ut som om det var en spiller i veien for han. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1166651&hl= Poll på plass nå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Neville må stå over mot Blackburn (H), Chelsea (B) og Everton (H). Ikke det at han hadde spilt alle kampene, men han har faktisk spilt godt denne sesongen. Synd han får tre kamper for noe som ikke skulle ha vært gult kort engang... Hvem stiller dere mest antagelig med da? mot Rovers? Nok av spillere på den posisjonen. Brown, Rafael og O'Shea. Blir nok sistnevnte. Nå snakke jeg om hele første 11en Da så. VDS O'Shea - Vidic - Ferdinand - Evra Valencia - Carrick - Fletcher - Giggs Rooney - Berbatov Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Robinson Jacobsen/Salgado - Samba - Givet/Nelsen - Chimbonda Emerton/Diouf - Andrews - Nzonzi - Gamst Dunn Di Santo/Kalinic Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvorfor ikke Benny på topp? Han spilte mot Peterborough. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Benni begynner å gå litt ut av dato mener jeg, og Kalinic trenger kamptrening ellers så er det 60 mill rett i dass Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Right, så det beste er å gi han kamptrening mot United på OT. Klokt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg bare elsker Neville og bilen hans Lenke til kommentar
HCG Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 http://msn.tv2sporten.no/fotball/adeccolig...es-2979794.html Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) http://msn.tv2sporten.no/fotball/adeccolig...es-2979794.html Omg, det hadde vært så awesome. Hva med noe slikt på lørdag? van der Sar Da Laet/Rafael - Evans - Vidic - Evra Valencia - Fletcher - Giggs - Nani Rooney - Berbatov Endret 29. oktober 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
HCG Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Lørdag? Trodde det var søndag, jeg. Tar alltid feil. -_- Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Oppe i venstre hjørne på United.no står det "neste kamp". Der står det dato og hvor kampen sendes, samt hvem det spilles mot. Ganske greit hjelpemiddel for oss lettere forvirrede personer TazDog Lenke til kommentar
HCG Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg visste det, Jotun, men jeg var så sikker på at det var søndag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå