Larsemão Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ja, Neville storspiller nå i forhold til ifjor. Veldig solid i de siste kampene han har spilt, selvom han i starten var en del feilplassert. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Merkelig det med Foster. Utrolig opp og ned, men plutselig varter han opp med en feberredning. Får håpe han blir stabil snart, ellers får han ikke mange sjanser. Synes du det er merkelig? Han er uerfaren. Enkelt og greit. 2 sesonger fast og han er en kjempegod keeper. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Anderson slet defensivt da. Noe som (som mot Liverpool) gjorde at det ble stort ansvar på forsvaret. Nettop derfor jeg gleder meg til Hazza er tilbake sånn at Andy kan servere spissene på en offensiv midtbane posisjon, og Hazza er defensiv midt som rydder opp og styrer midten! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Typisk at vi seller Foster til en middels klubb, slik at han blir en fantastisk keeper og City kjøper han... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Anderson slet defensivt da. Noe som (som mot Liverpool) gjorde at det ble stort ansvar på forsvaret. Nettop derfor jeg gleder meg til Hazza er tilbake sånn at Andy kan servere spissene på en offensiv midtbane posisjon, og Hazza er defensiv midt som rydder opp og styrer midten! Joda, og vi stilte med en i sentral midtbane. Tviler på at det er en god formasjon. Så hadde vi ikke spilt sånn i viktige kamper heller. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Merkelig det med Foster. Utrolig opp og ned, men plutselig varter han opp med en feberredning. Får håpe han blir stabil snart, ellers får han ikke mange sjanser. Synes du det er merkelig? Han er uerfaren. Enkelt og greit. 2 sesonger fast og han er en kjempegod keeper. Samtidig finnes det enda yngre keepere der ute som er bedre og mer stabile enn Foster. Tenker først og fremst på Adler og Lloris. Jeg håper virkelig at vi kjøper en av disse. Kanskje mest Adler, da Lyon vanligvis krever mye for de beste spillerne sine. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Men nå har vel de spilt fast da? Foster har jp stort sett sittet på benken i 2 år. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er heller ikke så sikker på om de er så mye bedre. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er veldig spent på kva vi ender opp med å gjere i forhold til keeper-plassen. Verken Kuszczak eller Foster vil finne seg i å vere andre/tredjefiolin så altfor lenge, men sidan VDS mest truleg ikkje har altfor lenge igjen før han må utfasast, så vil dei vel gjerne fortsette nokonlunde ufortrødent til det skjer. Eg reknar i det minste med at den av dei som ser ut til å ha the upper hand vil jobbe nokonlunde tolmodig fram til VDS til slutt legger opp, eller blir valgt vekk. Derimot er det neppe nokon av dei to som blir spesielt happy med situasjonen dersom vi i januar eller til sommaren plutselig finner ut at vi heller kjøper inn ein ny keeper for å erstatte VDS. Det vil heilt sikkert føre til at minst ein av våre andrevalg vil forlate klubben og muligens begge, ettersom det vil vere eit veldig tydelig signal på at klubben egentlig ikkje ønskar å satse på dei. At verken Foster eller Kuszczak har spelt spesielt mykje fast den siste tida, har sjølvsagt gjort sitt til at det er vanskelig for dei å spele seg til den sjølvtilliten ein keeper trenger, men samtidig så syns eg ofte dei gjer litt for lite for å overbevise om at dei verkeleg er rett mann for ein klubb som United. Kor lenge har vi råd til å vente på at ein av dei skal utkrystallisere seg som det naturlige førstevalget og begynne å spele stabilt godt i mål. Når ein av våre andrekeeperar spelar, så er det alltid denne lille ekstra usikkerheita som kryper ned langs ryggen på meg, og det ser ofte ut som at forsvaret vårt deler den samme oppfatninga. Klart at VDS også gjer litt rare ting innimellom, men eg føler meg likevel mykje tryggare når han står mellom stengene. Ein annan ting som bekymrar meg, er at ingen av dei potensielle arvtakarane i klubben er spesielt dyktige med beina. For min del så er det nesten ei forutsetning at keeper bør kunne sette igang angrep med gode pasningar og avverge farlege situasjonar der det trengs. På den biten har både Foster og Kuszczak veldig langt igjen og pr dags dato så vil vi heilt klart miste eit angrepsvåpen i form av presise, raske utspel frå keeper med ein av våre andrekeeperar mellom stengene. (Når det er sagt så har Foster eit veldig godt utkast, men så er han til tider latterlig dårlig med beina.) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er heller ikke så sikker på om de er så mye bedre. Jo, de er ikke bare litt bedre, men mye bedre. Det er en nytelse å se Lloris og Adlèr. Jeg tror ikke Foster blir den keeperen man ønsker seg i løpet av to år med fast spill. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er rimelig godt fornøyd med kampen. Flere unggutter fikk prøve seg på førstelaget og vi tok oss greit videre. Foster hadde noen gode redninger, men var dessverre også i dag unøyaktig med klareringene. Dette er dog noe som kan læres, og som gjerne kommer med erfarning, så jeg har fortsatt stir tro på Foster. Angående dommeren synes jeg ikke vi har så mye å klage over. Kortet til Fabio var feil, men i følge regelboken skulle jo Rafael hatt kort (da han viftet et usynlig kort mot dommeren). Utvisningen til Neville var også grei. Han kom ikke i stor fart, men knottene var langt oppå leggen. Han hadde i tillegg veldig god tid til å senke benet, noe han ikke gjorde. Dette synes jeg var det værste med taklingen, og som gjør at et rødt kort er forsvarlig. Sir Alex sa også at han mente det var riktig. Ellers var det veldig gøy å få se Obertan i aksjon for førstelaget, jeg synes han klarte seg bra. Tosic viste også glimtvis hva han kan, og det var synd at avslutningen hans gikk over. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Er heller ikke så sikker på om de er så mye bedre. Jo, de er ikke bare litt bedre, men mye bedre. Det er en nytelse å se Lloris og Adlèr. Jeg tror ikke Foster blir den keeperen man ønsker seg i løpet av to år med fast spill. Det er vel temmelig nøyaktig det samme som ble sagt om Kuszczak når han kom? Det var også mange som forgudet Foster...... helt til noen måneder siden og en og annen tabbe i en periode han fikk spille fast Sorry, var litt nedlatende nå Endret 27. oktober 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Er heller ikke så sikker på om de er så mye bedre. Jo, de er ikke bare litt bedre, men mye bedre. Det er en nytelse å se Lloris og Adlèr. Jeg tror ikke Foster blir den keeperen man ønsker seg i løpet av to år med fast spill. Det er vel temmelig nøyaktig det samme som ble sagt om Kuszczak når han kom? Kuszczak kom fra WBA og han er dårlig med ball i beina og svak i feltet. Jeg synes både Lloris og Adler er strålende keepere i feltet og mye sterkere med ball i beina, dog synes jeg Lloris kunne vært bedre til å distribuere ballen. De spiller også i vesentlig større klubber enn det WBA er og var. Adler ble vel også kåret til beste keeper i bundesliga i 07/08 sesongen. EDIT: Tror egentlig ikke det har vært forguding, Limbeck, men rett og slett at folk syntes det var greit i den perioden han gjorde opp for tabbene sine med noe spektakulært og vi kom enkelt ut av det uten for mye nervøsitet. Det er vanskelig for en storklubb som Manchester United og satse på egne keepere i stallen og jeg tror hverken Kuszczak eller Foster er gode nok til å bli førstekeepere. Endret 27. oktober 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 For min del så likar eg tanken på Foster som United-keeper og framtidig førstevalg for England, men jo meir tid som går jo meir begynner eg å tvile. Han har fantastiske egenskapar på strek, god reaksjonsevne, er engelsk og virkar som ein likandes kar, men han er litt lav, noko som påverkar feltarbeidet hans ganske tydelig, og han er altfor dårlig med beina pr dags dato. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ok, om vi går for Adler. Er du villig til å la han få sjangsen? Altså ikke bare kaste han ut etter litt usikkerhet og noen tabber? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Dersom vi skulle betale ein ikkje uvesentlig sum for ein keeper som skal erstatte VDS, så er ikkje eg i tvil om at han må få tilstrekkelig tillit, spesielt i innkjøringsfasen, då ein meir eller mindre må forvente visse feilskjær. Samtidig så er det nok mykje lettare for ein keeper som har stått fast i ein klubb lenge å komme til ein ny klubb den han også er førstevalg. Det vil sjølvsagt ta litt tid å bli vant med nye medspelarar og sånt, men han er vant til å måtte prestere jamnt og trutt, det er dessverre ikkje våre nest beste akkurat no. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvis du betaler £15M eller der omkring for en keeper får han selvfølgelig sjansen. Disse keeperene har også vist at de kan spille for lag der de ikke blir bombardert, men kanskje får en eller to ting og gjøre i løpet av en kamp der de må være 100 % fokusert. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 This will all end in tears Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 ? Situasjonen for våre to nestbeste keeperar er pr i dag sjølvsagt ikkje så enkel, ettersom ingen av dei er eit klart naturlig førstevalg. Det burde gjere sitt for å skape ein sunn konkurranse, men det er også med på å ta vekk litt av den sjølvtilliten ein keeper bør ha. Sånn sett så kunne det nok vore fordelaktig dersom ein av dei vart satsa 100% på, men det ser ikkje heilt ut til at det vil komme til å skje heilt enda. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Er heller ikke så sikker på om de er så mye bedre. Jo, de er ikke bare litt bedre, men mye bedre. Det er en nytelse å se Lloris og Adlèr. Jeg tror ikke Foster blir den keeperen man ønsker seg i løpet av to år med fast spill. Enig. Begge spiller på landslaget sitt også for tiden. De slår begge Foster i så og si alt, og Lloris er 4 år yngre, mens Adler er to år yngre. Kjøper vi en av disse tipper jeg vi har en klassekeeper i minst 10 år fremover. Endret 27. oktober 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå