Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Fantastisk elendig takling. Velfortjent utvisning.

9264592[/snapback]

 

Må si meg enig der. Hodeløst.

 

Skal ikke sparke dere mens dere ligger nede, men Nani spilte ikke akkurat bra. Dere klarte ikke å bryte ned forsvaret til Reading og uansett hva sjansestatistikken sier så var de fleste "sjansene" langskudd. Nesten ingen stikkere eller smarte, korte baller. Jaja, looking good.

9264671[/snapback]

 

Desverre vanskelig med smarte, korte baller og stikkere mot lag som spiller med 10 man i forsvar, og i tillegg har dommern på sin side.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen, var surt med poengdeling i dag ikke bra at vi kommer på etterskudd i PL.

Men hva i allverden gjør Carrick på banen? Tar feilpasninger 7/10, gjorde altfor mye feil i dag.

Men man skal ikke bare skylde på han, United hadde jo ingen rene spisser i 2. omg. SAF kunne jo ha tatt med en spiss til i tropppen istedenfor bare Rooney.

Danielzu

Nei, dem er ikke Gerrard, men mye bedre ;)

Idag hadde dem bare litt uflaks, skjekk i Mai hvem som har trofèt i henda ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Etter denne starten, så vil hele laget jobbe mye mere for å prestere bedre neste kamp. Sikker på vi ser et mere heltent United lag neste helg. Ta det med ro gutta ;D

9264717[/snapback]

 

Ikke vær så sikker på det. Det er få ting som tenner spillere mer enn serieåpningen.

 

 

Desverre vanskelig med smarte, korte baller og stikkere mot lag som spiller med 10 man i forsvar, og i tillegg har dommern på sin side.

9264723[/snapback]

 

Hvem hadde dommeren på sin side sa du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg sier det pga har sett United gjort det så utallige mange ganger før.

Men har også sett lag som har blitt mere nervøs etter et slikt nederlag.

Får bare vente og se, Premier League er heeerlig :)

9264743[/snapback]

 

Utallige ganger før? Hvor mange ganger har United tapt en serieåpning på Old Trafford de siste årene? Null?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sa jeg serieåpning? Jeg sa et nederlag.

9264756[/snapback]

 

Poenget er at dette ikke bare er et nederlag. Dette er serieåpningen, ergo sa jeg at det er får ting som tenner spillere mer - tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Triste saker dette her...:wallbash:  man shitty skal gruses neste runde!

Håper ikke skaden til Rooney var så alvorlig.. har ikke akkurat flust med spisser heller med tanke på saha og gjengen fortsatt er skadet...  :(

9264766[/snapback]

 

Er ikke Saha og Solskjær friskmeldte da?

Lenke til kommentar

Dette var nedtur som faen, jeg blir så forbannet. Slutt å spill så jævli pent noen ganger, velg enkle løsninger, gi faen i å prøve å chippe over 8 Reading-spillere hver jævla gang. Dette føltes som et tap, totalt uakseptabelt. Og jeg visste at Rooney kom til å bli skadet da jeg så benken, hvorfor ikke Tevez? Han hadde klart seg fint.

 

Faen heller, feber har jeg også.

Lenke til kommentar
Triste saker dette her...:wallbash:  man shitty skal gruses neste runde!

Håper ikke skaden til Rooney var så alvorlig.. har ikke akkurat flust med spisser heller med tanke på saha og gjengen fortsatt er skadet...   :(

9264766[/snapback]

 

Er ikke Saha og Solskjær friskmeldte da?

9264775[/snapback]

Nope, er vel klare om 3 uker har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Jaja, mange kamper igjen bla bla bla.

 

For å si det sånn: For å vinne PL skal man ikke tape mye poeng. Når vi allerede taper 2 poeng i 1. serierunde hjemme mot et lag vi skal slå enkelt, så føler jeg ikke akkurat at vi kommer til å få noen stor sesong. Nå kommer vi til å ligge bakpå i PL allerede fra start, og nok et poengtap nå i de neste kampene kan bety, som i sesongene før 06/07, at vi kan risikere å få en luke opp til Chelsea. Jeg ser det ekstremt vanskelig å tette en sånn luke.

 

Kall meg gjerne pessimist, men å tape så ekstremt viktige poeng i starten av sesongen for å henge med, hjelper ikke akkurat på den dårlige følelsen jeg hadde fra før foran denne sesongen.

Lenke til kommentar

Det var virkelig synd med poengtap i dag. Vi styrte hele kampen og hadde overelegent flest sjanser. Hahnemann var virkelig god i dag. Hadde det ikke vært for han hadde vi vunnet denne kampen enkelt.

 

Men vi blir litt for lite kreative foran mål og vo mangler en god del breddespill. Ellers synes jeg Nani gjorde et bra innhopp i dag. Hadde noen gode finter.

 

Men ingenting å frykte enda. Det er jo bare den første kampen. Vi har en bitteliten fordel i og med at vi spiller på onsdag noe som ikke Liverpool gjør f.eks.

Lenke til kommentar
Triste saker dette her...:wallbash:  man shitty skal gruses neste runde!

Håper ikke skaden til Rooney var så alvorlig.. har ikke akkurat flust med spisser heller med tanke på saha og gjengen fortsatt er skadet...   :(

9264766[/snapback]

 

Er ikke Saha og Solskjær friskmeldte da?

9264775[/snapback]

Nope, er vel klare om 3 uker har jeg hørt.

9264788[/snapback]

 

De to har vel begynt å trene med laget igjen, er vel kun Neville som blir borte en tre uker til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...