Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Jepp, har sett hva dere har skrevet her og jeg ser en del av det dere sier og. Men er bare en pesonlig favoritt, Rafael. Er ikke alltid man kan forklare sånne ting. :)

Ellers skjønner jeg ikke hvorfor Macheda kommer før King som har vært mye mye bedre i år.

Tenkte på akkurat det samme nå. Irriterer meg, har ikke likt det jeg har sett av Macheda i år mens King har hatt en strålende seson så langt for reservene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville egentlig se mer av De Laet siden jeg føler at Fabio er god nok for førstelaget snart. De Laet derimot er mektig spennende. Ellers skjønner jeg ikke hvorfor Macheda kommer før King som har vært mye mye bedre i år.

Enig! De Laet kan bli syk! Scoop av United, tvilte da vi hentet han fra Stoke sitt B-lag ifjor, men han kan virkelig bli god!

Lenke til kommentar

Og btw, Fabio var jo direkte dårlig til tider mt CSKA. Hadde et par tabber som kunne let blitt mål, og en burde blitt det og fordi han spilte alle onside osv. Fabio er jo ikke akkurat klar for førstlaget enda, mens Rafael herjet jo mot lag som City i PL og mot spillere som Robinho. Men det er sant at Fabio virker mer smart på banen og at Rafael er altfor kjapp med å bestemme seg osv.

Macheda irriterer meg allerede, men nå er kanskje lit for stygg mot han. Ville bare virkelg se Josh på banen i dag.

WELLLYYY :)

Lenke til kommentar
Og btw, Fabio var jo direkte dårlig til tider mt CSKA. Hadde et par tabber som kunne let blitt mål, og en burde blitt det og fordi han spilte alle onside osv. Fabio er jo ikke akkurat klar for førstlaget enda, mens Rafael herjet jo mot lag som City i PL og mot spillere som Robinho. Men det er sant at Fabio virker mer smart på banen og at Rafael er altfor kjapp med å bestemme seg osv.

Macheda irriterer meg allerede, men nå er kanskje lit for stygg mot han. Ville bare virkelg se Josh på banen i dag.

WELLLYYY :)

Fabio er utrygg, men du mener Rafael er trygg? Det er vel gjerne motsatt. At Fabio ikke er helt innspilt i backfireren skulle bare mangle. Gutten kan forøvrig brukes på ving også, det så vi i starten av kampen.

Uansett, dette blir for lett. Barnley sitt nivå er lavt, veldig lavt. Men liker steget til Obertan. Virker lovende.

Lenke til kommentar

Nei, egentlig så er begge litt utrygge men til meg ser det ut som Fabio er nervøs til tider, mens Rafael er anything but. Uansett, som sagt, så er Rafael bare en liten favoritt her i gården.

Red Army er vokale i kveld. :) AND HE SHITS ON FABREGAAAS

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Og btw, Fabio var jo direkte dårlig til tider mt CSKA.

Uenig, med mindre hukommelsen min er helt fucked up syns jeg han var en av våre beste mot CSKA. Liker forøvrig Fabio best. Han virker mye tryggere og avslappet i spillestilen enn sin bror, som jeg også liker godt.

Crap, gidd å score når jeg henter mat. :(

Lenke til kommentar

Da må du se andre omgangen igjen. (Synd, fordi den kampen er jævlig kjedelig). Han slapp egentlig inn mål på egenhånd en gang, men heldigvis blåste linjemannen for offside selvom det egentlig var onside mener jeg å huske. Tror CSKA bommet uansett menmen. Fabio var veldig dårlig defensivt i andre omgangen og det kunne blitt et par baklengs pga. han. Men overalt virker han litt tryggere enn Rafael ja. Og avslappet; ja det er sant, men spillestilen til Rafael er herlig. Jeg liker sånne spillere litt ekstra mye, som dere vet. Parky. :)

Var bra av Obertan, det han gjorde for litt siden. Også dårlig av Kiko igjen. I dag er det nesten sånn at jeg er ekstra kritisk når det gjelder Kiko siden jeg hadde så lyst å se Josh fra start.

Ooo, synd der, fortjente et mål.

Lenke til kommentar
Fabio var positiv offensivt i første halvdel av første omgang, etter det trakk han helt ned på back. Å da så man ikke mye til han, med unntak av enkelte feilplasseringer.

Jepp, this.

Owen imponerer så langt, liker det jeg ser. Men så er Barnsley GRUSOMT dårlige, jesus. Håper Josh kommer inn tidlig i neste omgang og får med seg et par mål her. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...