archanios Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Men det har heller ikkje Rio eller Vida. Mot CSKA såg Vida til tider veldig usikker ut, noko som sjølvsagt kan ha litt med underlaget å gjere, men likevel. Rio har mangla litt på det vi veit han vanligvis står for og derfor meinar eg også at Evans bør vere eit brukbart alternativ. Edit: Jaja, då er det snart klar for jobb. Håper nesten førsteomgang blir litt kjedelig før kampen eksploderer i andre omgang, når eg har funne meg ein tv-skjerm. Håper vi kan stille med noko sånt som dette: Kuszczak Rafael, J. Evans, Brown, Fabio Obertan, Fletcher, Gibson, Tosic Macheda, Welbeck Benk:Foster, De Laet, Valencia, Nani, Owen, King, Neville, Scholes. Kan godt tenke meg at det blir Owen i staden for ein av dei to eg har satt opp på topp. Kan også hende at Nani eller Valencia får starte, men trur då mest på Nani ettersom Valencia spelte frå start mot Liverpool. Vanskelig å seie. Spent på å sjå kva lag som stiller. Endret 27. oktober 2009 av archanios Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) KuszczakRafael, J. Evans, Brown, Fabio Obertan, Fletcher, Gibson, Tosic Macheda, Welbeck Benk:Foster, De Laet, Valencia, Nani, Owen, King, Neville, Scholes. Enig i dette laget. Bortsett fra at jeg heller ville hatt Anderson i stedet for Scholes på benken. Håper på et dobbeltbytte etter rundt 60 min der King kommer inn for Welbeck/Macheda og Ando inn for Fletcher. Endret 27. oktober 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvor har det blitt av Eikrem? Hadde vært et klar førstevalg for min del om han hadde vært med i troppen. Ellers synes jeg at King burde få spille mer i kveld. Han har virkelig vært konge på reservelaget, og var ganske positiv i forrige LC-kamp. Hadde vært fantastisk om han fikk spille minst en halv time i kveld. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Eikrem har pådratt seg en skade og er hjemme i Molde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kjipt at det skjer akkurat nå. Har dominert for reservene, og hadde nok fått spille i kveld. Satser på at vi går videre, og at han er tilbake mot neste motstander i LC. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Foster Neville Brown Evans Fabio Rafael Anderson Welbeck Obertan Macheda Owen Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Spennende... En 4-3-3 eller..? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Rafael på midtbanen da regner jeg med. Herlig å se begge da Silva-brødrene på banen. Kan vedde på at kommentatoren blander dem. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Blir spennende å se hvordan SAF har plassert de på banen. Selv tror jeg noe slikt: Foster Neville - Brown - Evans - Fabio Rafael - Anderson - Obertan Welbeck - Owen - Macheda Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Jeg tror Rafael kommer til å imponere sterkt i den possisjonen og stjele showet fra Obertan. Det virker som ( av de lille jeg har sett ) at Rafael er vill etter å imponere når han først spiller. Endret 27. oktober 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Anderson alene sentralt ja... Dette kan bli spennende Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Elsker Rafael, liker han bedre enn Fabio. Ikke smartere, men enda mer full av energi og vilje. Gleder meg. Og Obertan. Sweet. Vet ikke om vi kommer til å spille veldig bra men er ellers veldig fornøyd, gleder meg. Benken da folks? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Obertan minner litt om Berbatov mentaliteten, virker litt slapp i fisken der han går, men plutselig så springer han som ei fitte.. Endret 27. oktober 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Amos, Tosic, O'Shea, De Laet, C. Evans, King, James Ikke mye altså. Stoler på de 11 som starter i kveld. Er så jævlig glad Rafael er tilbake. Bare Hargreaves som mangler nå! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Vil ha inn Tosic, De Laet og King etterhvert. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Elsker Rafael, liker han bedre enn Fabio. Ikke smartere, men enda mer full av energi og vilje. Gleder meg. Jeg også. Har hørt at Fabio er bedre, men liker Rafael mye bedre. Grunnen er vel at han storspilte forrige sesong (var konge mot Robinho), pluss at han scorte det herlige målet mot Arsenal. Fint at han blir testet andre steder på banen også, for vi har egentlig nok høyrebeck i laget. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fabio >>>>>>>>>> Rafael ...and it's not even close. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg ville egentlig se mer av De Laet siden jeg føler at Fabio er god nok for førstelaget snart. De Laet derimot er mektig spennende. Ellers skjønner jeg ikke hvorfor Macheda kommer før King som har vært mye mye bedre i år. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fabio foran Rafael. Rafael tar helt ville sjangser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå