Herr Brun Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jaja, fortjent tap på Manchester United i dag. Flaut for oss, jubel og baluba for dem. Rooney og Berbatov spillte svært dårlig i dag, sammen med mange andre spillere på banen. Ferguson burde byttet Nani og Owen tidligere enn i det 70ende minutt, og vi slurva ALT for mye. I dag var det bare rot, og det ga konsekvenser. Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Berbatov er ikke en gang verdt en promille av det tre hunder millionene som United ga for han, og vi blir faen ikke kvitt ham heller. Har du i det hele tatt sett noen United kamper i år? Virker jo ikke sånn for å være ærlig. Enlighten me. Berbatov har vært en av deres desidert beste. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Berbatov bærer nærmest angrepsspillet vårt alene. Den beste måten å angripe på er ved å spille ballen gjennom Berbatov, se på all flikkene hans og pasningene hans. Han er et ballgeni. Han er god på mottak og pasningene som du sier, men det stopper der. Som vi så i dag, så imponerte han ikke særlig mye med kommunikasjon og pasningslogikk, og kampen mot CSKA Moskva så ser man uten tvil at det er ikke mye bevegelse i denne karen. Det må da være en grunn til at han blir kalt late Berbatov? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Han løp 4. mest pr spillte minutter forrige sesong av unitedspillerne, og ser ut som han løper mer i år. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det må da være en grunn til at han blir kalt late Berbatov? Jepp, kroppsholdningen og joggestilen hans. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Han blir kalt lat, fordi holdningen hans gjør at han ser lat ut. Han løper dessuten ikke som Tevez til han blir tom, men posisjonerer seg hele tiden. Han var forresten også den av spissene våre som vant ballen mest. Han spiller stort sett også på få touch og i dag sviktet kollektivet og ikke Berbatov alene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Fy faen i helvete, uansett hvor dårlige vi er kan Berba slutte med sutring på banen. Tåler det bare ikke. Fuckings skjerp deg. Rio prøver jo faktisk, det er det som er synd. Han er bare ikke match fit, det ser man. Også er jo Evans halvskadet med ankelen og alt, så det er en ganske dårlig situasjon. Vidic var fantastisk i dag, ingenting å si på han og gjorde det han måtte gjøre på slutten der og første gule var aldri gult. Dommeren var en pussywhipped faggot btw. Ikke så mye mer å si. At Carragher ikke får rødt er så utrolig latterlig at... jesus christ. Natta folks. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Å si at berbatov er lat viser at man ikke vet hva man snakker om. Å si at han ikke er viktig for United viser det bare enda tydeligere. Se 1 united kamp eller 2 før du kommer med latterlige påstander. Og hvis du faktisk har sett United kampene i år, vel, da er det vel ikke håp. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har bare lest et par sider her, orker ikke alt tullet, vil bare få ut en melding siden jeg så noen nevnte meg i noen innlegg (Game f.eks.). Ja, jeg er knust nå. Men vet du hva? Jeg merker jeg driter i det. Jeg var forberedt på det her og Liverpool er en trist klubb, da særlig supporterne. Gratulerer med ... hva er det? Sjette plass ellerno? Hopp i døden. Kampen var avgjort etter første omgang, dommeren tura på sopp hele kampen. Liverpool 0, Man Utd 0, dommeren 1. Marriner hadde tydligvis satt store penger på at Carragher ikke skulle få rødt ellerno. Makan til inkonsekvent imbisil. Jævla parasitt. Hva med Lucas? Han burde hatt kortet et par ganger. Det er ingen som kan mene at dette var rettferdig. Nå vet jeg ikke hva som står på sidene før, men håper det er noen LFC-supportere som har selvrespekt nok til å si at det her var fattig. Det er offsidesituasjoner, frisparksituasjoner og klaging som dommer Marriner lar gå gang på gang. Det positive: De beholder Rafa en stund til. For en tufs. Samtlige spillerne unntatt Vidic, VDS og Valencia (+ delvis Giggs) får stryk. Mener bestemt at vi tapte i mangel på Fletcher. Til alle Utd-supportere her inne: Man vinner ikke ligaen på èn kamp. Og man blir ikke best av å vise det i èn kamp. ONE UNITED!! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Hvor har det blitt av gode gamle Rio? Savner han virkelig. Han er jo favorittspilleren min. Vil ikke endre både avatar og signatur. Endret 25. oktober 2009 av RePaC Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hm, var det bare meg som så Rafa's antydninger til gestikulering når Liverpool gikk opp i tet? Skulle likt å sett det igjen. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvor har det blitt av gode gamle Rio? Savner han virkelig. Han er jo favorittspilleren min. Samme her. Men jeg har sterk tro på at han kommer tilbake, og det går jeg utifra at du har også. Oh Rio, Woooaah, Oh Rio, Woooaah, He went to see el Tel, And then he said farewell... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg venter nok ikke forgjeves, men det burde komme snart! Jeg vet Rio kan mye bedre enn dette, på en annen side er ikke Torres en dårlig spiller. Etter jul er Rio garantert tilbake i toppform om han holder seg skadefri (får jeg håpe). Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Å si at berbatov er lat viser at man ikke vet hva man snakker om. Å si at han ikke er viktig for United viser det bare enda tydeligere. Se 1 united kamp eller 2 før du kommer med latterlige påstander. Og hvis du faktisk har sett United kampene i år, vel, da er det vel ikke håp. Når landslagssjefen til Bulgaria til og med sier at Berbatov er lat og uinspirert, så burde det vel ringe en bjelle hos deg? Jeg har sett nok kamper til å skjønne at Berbatov hadde prestert mye mer enn det han gjør på banen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Å si at berbatov er lat viser at man ikke vet hva man snakker om. Å si at han ikke er viktig for United viser det bare enda tydeligere. Se 1 united kamp eller 2 før du kommer med latterlige påstander. Og hvis du faktisk har sett United kampene i år, vel, da er det vel ikke håp. Når landslagssjefen til Bulgaria til og med sier at Berbatov er lat og uinspirert, så burde det vel ringe en bjelle hos deg? Jeg har sett nok kamper til å skjønne at Berbatov hadde prestert mye mer enn det han gjør på banen. Du kan begynne med å se på statistikkene i Premier League. Hva han gjør på landslaget, driter jeg i. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Å si at berbatov er lat viser at man ikke vet hva man snakker om. Å si at han ikke er viktig for United viser det bare enda tydeligere. Se 1 united kamp eller 2 før du kommer med latterlige påstander. Og hvis du faktisk har sett United kampene i år, vel, da er det vel ikke håp. Når landslagssjefen til Bulgaria til og med sier at Berbatov er lat og uinspirert, så burde det vel ringe en bjelle hos deg? Jeg har sett nok kamper til å skjønne at Berbatov hadde prestert mye mer enn det han gjør på banen. Du kan begynne med å se på statistikkene i Premier League. Hva han gjør på landslaget, driter jeg i. Ren idioti å påstå at statistikker avgjører hvor gode prestasjoner en spiller gjør på en gressmatte. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nå var det "latskapen" vi diskuterte, men greit: Berbatov har vœrt vår viktigste offensive bidragsyter denne sesongen! Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Syntest ikkje berbatov gjer nok for å havne der han skal vere i avgjerande situasjoner. For meg virkar det jævla rart at berbatov virkelig beveger seg så mykje, og har etterkvert konkludert med at når tv-kameraet er ein anna plass har han intervalltreningar tvers over bana, men så fort det filmer han igjen småjoggar han litt, og gir sjeldent alt for å komme i avslutningsposisjon når vingane våre legger inn. Når det er sagt syntest eg berba er ein utmerka spelar, og er særs glad for at vi har ein av verdens smartaste fotballhoder i troppen. Heilt utruleg kva han får til i blandt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Når det komme til disse såkalte "uinnspirerte" bortspillingene av ballen i andre omgang så er eg 100% enig med kommentatorene. Berbatov gjør som de trener på daglig. VALENCIA derimot er ikke der de andre spillerne pleier å være. Tror det er mye av grunnen til frustrasjonen og klagingen til Berbatov (som forøvrig han bare kan kutte ut med umiddelbart) nemlig at kommunikasjonen mellom Valencia og de andre er ikke tilstede. Føler flere ganger at Valencia er på helt andre plasser enn der han burde, og mot Insua og Aurelio SKAL Valencia komme forbi flere ganger. I dag tror eg helt ærlig Nani hadde gjort sakene mye bedre på høgre enn Valencia. I går før kampen trodde eg ikke det Og han burde lagt ballen ut til Carrick istedet for å skyte fra dødlinja. Men, så var det jo bare millimetere om å gjøre, så det blir litt lame å si det og Kampen er for min del glemt. Har en god evne til å fortrenge slike ting. Enig med D'Amico. Man blir best av å vinne mange kamper. Ikke tape 4, så vinne en og vips så er man verdens beste lag. ONE United, mange av de andre. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Laget jeg ønsker mot Barnsley: Kuz Neville/Rafael - Brown - Evans(?) - Fabio Nani - Eikrem - Anderson - Tosic Welbeck - Owen/Macheda Blanding av hva jeg tror Fergie velger og hva jeg ønsker. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Synes også Valencia gjorde mye rart i går. Han er alt for treg med å sette fart. Flere ganger hadde han sjangsen til å utfordre Insua en-mot-en, men han var for treg og da rakk Aurelio å komme tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå