PSV Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 United: 56 Premier League: 18 FA Cup: 11 League Cup: 3 Community Shield: 17 Champions League: 3 Cup Winners Cup: 1 Super Cup: 1 Intercontinental Cup: 1 Fifa Club World Cup: 1 ___ Liverpool: 58 Premier League: 18 Fa Cup: 7 League Cup: 7 Community Shield: 15 Champions League: 5 UEFA Cup: 3 UEFA Super Cup: 3 Noe sånt du lette etter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Gjort noe annet enn å kverulere og lage småkvalme på grensa til unødvendig i dag Daniel? Forsåvidt, Ever?? Småkvalme? Ikke sett. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Gjort noe annet enn å kverulere og lage småkvalme på grensa til unødvendig i dag Daniel? Forsåvidt, Ever?? Småkvalme? Ikke sett. Oki. Måtte bare sjekke. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Skal vi regne med johnston paint trophy også da? Eller hva med Audicup? Da har United langt flere trofeer enn Liverpool. Igjen, på et spørsmål om hvem som har vunnet mest i England, er det korrekte svaret United. Overall er det Liverpool FORDI E-cupene verier tyngere enn FAC. Når man teller trofeer, regner man vanskelighetsgrad og tyngde på vinnstene. E-cupen, Ligaen og FAC in that order. Jeg har ALDRI iløpet av mine 15 år som fotballintressert (PL) hørt om noen som teller ligacupen i denne sammenhengen. Det blir som å telle 2.div osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Dette var rett og slett tragisk. Har faen ikke ord... Hva er galt med Vidic egentlig? Tre røde kort på rad mot Liverpool. Nesten så jeg håper han blir igjen hjemme når Liverpool kommer på besøk til våren. Om ikke så hadde Kuyt punktert kampen, tøft valg av han. Tilfeligheter at det er han og ikke Ferdinand som er der. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det sier jo litt om hvor mye han gir for å unngå å tape, selv om det kan vippe andre veien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kuyt hadde ALDRI i verden rukket den ballen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Gjort noe annet enn å kverulere og lage småkvalme på grensa til unødvendig i dag Daniel? Forsåvidt, Ever?? Han kommer jo stadig med disse flotte humorforsøkene sine da. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg er veldig usikker på hvor man skal sette grensa for hvilke titler som skal gjelde. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 En ting jeg IKKE skal gjøre er å spille Fifa, jeg klikker så... jææævlig av de spillene der. De gjør aldri som jeg sier! Off..Har gått et par kontroller på de spillet der, og jo sintere jeg blir, jo dårligere spiller blir jeg. Nei, får heller bli noe Gears of War og godt gammelt Mastodon når jeg legger meg.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Edit: Når skjedde dette ''argumenteres i senk'' episoden(e) du snakker om? Det skjedde for øvrig en just now. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Dette var rett og slett tragisk. Har faen ikke ord... Hva er galt med Vidic egentlig? Tre røde kort på rad mot Liverpool. Nesten så jeg håper han blir igjen hjemme når Liverpool kommer på besøk til våren. Om ikke så hadde Kuyt punktert kampen, tøft valg av han. Tilfeligheter at det er han og ikke Ferdinand som er der. Var altfor mye fart på ballen. Tror neppe Kuyt hadde tatt den. Uansett, det er latterlig. Når man trenger mål mot slutten, så er det best å være 11 mot 11. Møkkadag. Går og legger meg nå. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jaja, fortjent tap på Manchester United i dag. Flaut for oss, jubel og baluba for dem. Rooney og Berbatov spillte svært dårlig i dag, sammen med mange andre spillere på banen. Ferguson burde byttet Nani og Owen tidligere enn i det 70ende minutt, og vi slurva ALT for mye. I dag var det bare rot, og det ga konsekvenser. Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Berbatov er ikke en gang verdt en promille av det tre hunder millionene som United ga for han, og vi blir faen ikke kvitt ham heller. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 haha, yeah.. Berbatov har vært drittdårlig for oss i år! Etter min mening er Berbatov en av vår viktigste brikke i angrep hvis vi i det hele tatt skal ha noe kreativitet der framme. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jaja, fortjent tap på Manchester United i dag. Flaut for oss, jubel og baluba for dem. Rooney og Berbatov spillte svært dårlig i dag, sammen med mange andre spillere på banen. Ferguson burde byttet Nani og Owen tidligere enn i det 70ende minutt, og vi slurva ALT for mye. I dag var det bare rot, og det ga konsekvenser. Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Berbatov er ikke en gang verdt en promille av det tre hunder millionene som United ga for han, og vi blir faen ikke kvitt ham heller. DU ga mening en stund, men etterhvert så..neh Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Lol @ "Redusert". Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jaja, fortjent tap på Manchester United i dag. Flaut for oss, jubel og baluba for dem. Rooney og Berbatov spillte svært dårlig i dag, sammen med mange andre spillere på banen. Ferguson burde byttet Nani og Owen tidligere enn i det 70ende minutt, og vi slurva ALT for mye. I dag var det bare rot, og det ga konsekvenser. Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Berbatov er ikke en gang verdt en promille av det tre hunder millionene som United ga for han, og vi blir faen ikke kvitt ham heller. Har du i det hele tatt sett noen United kamper i år? Virker jo ikke sånn for å være ærlig. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jaja, fortjent tap på Manchester United i dag. Flaut for oss, jubel og baluba for dem. Rooney og Berbatov spillte svært dårlig i dag, sammen med mange andre spillere på banen. Ferguson burde byttet Nani og Owen tidligere enn i det 70ende minutt, og vi slurva ALT for mye. I dag var det bare rot, og det ga konsekvenser. Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Berbatov er ikke en gang verdt en promille av det tre hunder millionene som United ga for han, og vi blir faen ikke kvitt ham heller. Har du i det hele tatt sett noen United kamper i år? Virker jo ikke sånn for å være ærlig. Enlighten me. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Berbatov bærer nærmest angrepsspillet vårt alene. Den beste måten å angripe på er ved å spille ballen gjennom Berbatov, se på all flikkene hans og pasningene hans. Han er et ballgeni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå