Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Alastor, jeg siktet til dem som føler seg truffet. Det sier kanskje sitt om du føler deg truffet?

Ser at mange her, nesten alle faktisk, anklager dommeren for at han har fucked kampen. Til tross spillerne var dårlige. Men er det nødvendig å slakte dommer hver gang Man.Utd. avgir poeng? Det er for drøyt.

 

 

 

Hans-o, han var ikke fantatisk. Men det var også like ille for liverpool, men de vant jo. Og dere tapte dessverre. Thats it.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alastor, jeg siktet til dem som føler seg truffet. Det sier kanskje sitt om du føler deg truffet?

Ser at mange her, nesten alle faktisk, anklager dommeren for at han har fucked kampen. Til tross spillerne var dårlige. Men er det nødvendig å slakte dommer hver gang Man.Utd. avgir poeng? Det er for drøyt.

 

List gjerne opp hvem som mener dette. Da til meg på PM, vi beveger oss off topic nå.

 

Sist vi avga poeng var mot sunderland, og mot burnley. Jeg kan ikke huske dommerslakt (jeg kan huske feil, dog).

 

Slutt med generaliseringen din. Det er unødvendig :).

 

EDIT: Og ja, dommeren var generelt dårlig. Mye rart. Ikke at det gjorde at vi tapte kampen.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva du vil fram til? Dommeren var Dårlig! Jeg har da ikke sagt noe om at han bare var dårlig 1 vei, fordi det var han ikke. Du burde seriøst begynne å lese hva du svarer på. Grunnen til at jeg dro fram eksempler fra United var at det er dem jeg husker spesifikt, men jeg vet han gjorde mye rart andre veien, Men at man er dårlig begge veier unnskylder for faen meg ikke at man er drittdårlig! og det var han! Dårlig!

Lenke til kommentar

Alastor, det var dommerslakt i alle gangene. I mange steder, det synes jeg at det er litt drøyt. Derfor reagerer jeg :) Jeg driver ikke med generalisering, jeg har jo skrevet at det jeg mener med "dere" er de som driver med det. Om du overser det, da er det ditt valg.

 

Hans-o, da er vi enige om det. Dommeren var dårlig, og Liverpool var bedre enn Man.Utd. i denne kampen. Da hjelper det lite å skylde på dommeren. Når det har gått utover begeg lagene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Takk for kampen. Jeg har ikke lest alle innleggene vedrørende oppgjøret, men jeg er enig i de som hevder at vi til tider fikk hjelp av dommeren. Mest på grunn av timingen på avgjørelsene som gikk i vår favør. Det var ingen store feil han gjorde (noe oldboysa på MUTV sa seg enige i), men dere kunne fort fått en straffe og Carragher skulle hatt rødt da han rev ned Owen.

 

Jeg skjønner at det er kjipt å tape mot et av hatlagene og jeg skjønner at det er ekstra kjipt når dommeren til tider dømmer mot dere.

Lenke til kommentar
Takk for kampen. Jeg har ikke lest alle innleggene vedrørende oppgjøret, men jeg er enig i de som hevder at vi til tider fikk hjelp av dommeren. Mest på grunn av timingen på avgjørelsene som gikk i vår favør. Det var ingen store feil han gjorde (noe oldboysa på MUTV sa seg enige i), men dere kunne fort fått en straffe og Carragher skulle hatt rødt da han rev ned Owen.

 

Jeg skjønner at det er kjipt å tape mot et av hatlagene og jeg skjønner at det er ekstra kjipt når dommeren til tider dømmer mot dere.

 

:O

Imponerende.

Lenke til kommentar

Uansett om han treffer ball eller ikke så er taklingen i seg selv mer enn nok til å dømme straffe for. Uansett en dommer som gjorde ufattelig mye rart, inkonsekvent og mye feil.

 

Gjemmer uansett ikke unna det faktum at vi sugde i stort sett alle ledd, spesielt midtbanen svikter. Scholes skulle aldri vært på banen.

Lenke til kommentar
forsvar: UT med Rio inn med Evans

 

midtbanen: UT med Nani, INN Tosic/Park når han er frisk, UT med Carrick INN med Anderson

 

Angrep: Burde strengt talt hatt enda i backup

 

Selg: Carrick, Nani

 

Kjøp: D.Silva, Robben, Ribery, D.Villa, Hulk mm.

 

Detta er VELDI forkortet fra min mening

 

Hvilken prislapp hadde det blitt tror du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...