fox Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Alastor, jeg siktet til dem som føler seg truffet. Det sier kanskje sitt om du føler deg truffet? Ser at mange her, nesten alle faktisk, anklager dommeren for at han har fucked kampen. Til tross spillerne var dårlige. Men er det nødvendig å slakte dommer hver gang Man.Utd. avgir poeng? Det er for drøyt. Hans-o, han var ikke fantatisk. Men det var også like ille for liverpool, men de vant jo. Og dere tapte dessverre. Thats it. Endret 25. oktober 2009 av Fox Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Synes det gikk mye mot manu, og mye mot liverpool, men det klarer jo ingen å se, kanskje forståelig nok i kampens hete. Men det jeg lurer på er hva dere synes om Rooney sin konstant skriking mot dommeren uten at han får kort? Det er slapp dømming det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Alastor, jeg siktet til dem som føler seg truffet. Det sier kanskje sitt om du føler deg truffet?Ser at mange her, nesten alle faktisk, anklager dommeren for at han har fucked kampen. Til tross spillerne var dårlige. Men er det nødvendig å slakte dommer hver gang Man.Utd. avgir poeng? Det er for drøyt. List gjerne opp hvem som mener dette. Da til meg på PM, vi beveger oss off topic nå. Sist vi avga poeng var mot sunderland, og mot burnley. Jeg kan ikke huske dommerslakt (jeg kan huske feil, dog). Slutt med generaliseringen din. Det er unødvendig . EDIT: Og ja, dommeren var generelt dårlig. Mye rart. Ikke at det gjorde at vi tapte kampen. Endret 25. oktober 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg skjønner ikke hva du vil fram til? Dommeren var Dårlig! Jeg har da ikke sagt noe om at han bare var dårlig 1 vei, fordi det var han ikke. Du burde seriøst begynne å lese hva du svarer på. Grunnen til at jeg dro fram eksempler fra United var at det er dem jeg husker spesifikt, men jeg vet han gjorde mye rart andre veien, Men at man er dårlig begge veier unnskylder for faen meg ikke at man er drittdårlig! og det var han! Dårlig! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvorfor så mye oppstår om dommeren når alle er enige om at det er ikke han som har skyld i tapet? Takk for kampen gutta! Nok en thriller, jeg hadde hjertet i nesa i hele kampen tror jeg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Alastor, det var dommerslakt i alle gangene. I mange steder, det synes jeg at det er litt drøyt. Derfor reagerer jeg Jeg driver ikke med generalisering, jeg har jo skrevet at det jeg mener med "dere" er de som driver med det. Om du overser det, da er det ditt valg. Hans-o, da er vi enige om det. Dommeren var dårlig, og Liverpool var bedre enn Man.Utd. i denne kampen. Da hjelper det lite å skylde på dommeren. Når det har gått utover begeg lagene. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Men hvor skylder vi på dommeren? vi skylder på egne spillere, på manglende engasjement og glød. At du tror vi skylder på dommeren er noe helt annet enn at vi faktisk gjør det. Endret 25. oktober 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Pass deg for Alastor, du kan risikere å måtte sende svarene dine på PM hvis du er uenig med ham. Lei kamp, trist dommer, trist spill. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Som et lite lyspunkt, 2-2 hos de lyseblå, og west ham har akkurat utlignet mot arsenal Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Og begge lag ledet faktisk 2-0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Takk for kampen. Jeg har ikke lest alle innleggene vedrørende oppgjøret, men jeg er enig i de som hevder at vi til tider fikk hjelp av dommeren. Mest på grunn av timingen på avgjørelsene som gikk i vår favør. Det var ingen store feil han gjorde (noe oldboysa på MUTV sa seg enige i), men dere kunne fort fått en straffe og Carragher skulle hatt rødt da han rev ned Owen. Jeg skjønner at det er kjipt å tape mot et av hatlagene og jeg skjønner at det er ekstra kjipt når dommeren til tider dømmer mot dere. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Takk for kampen. Jeg har ikke lest alle innleggene vedrørende oppgjøret, men jeg er enig i de som hevder at vi til tider fikk hjelp av dommeren. Mest på grunn av timingen på avgjørelsene som gikk i vår favør. Det var ingen store feil han gjorde (noe oldboysa på MUTV sa seg enige i), men dere kunne fort fått en straffe og Carragher skulle hatt rødt da han rev ned Owen. Jeg skjønner at det er kjipt å tape mot et av hatlagene og jeg skjønner at det er ekstra kjipt når dommeren til tider dømmer mot dere. :O Imponerende. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jaja, vi vinner neste kamp. [WE WILL WIN!] Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 men dere kunne fort fått en straffe Mener du at dommeren fort kunne blåst på det der eller mener du at Carrahger fort kunne bommet? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Uansett om han treffer ball eller ikke så er taklingen i seg selv mer enn nok til å dømme straffe for. Uansett en dommer som gjorde ufattelig mye rart, inkonsekvent og mye feil. Gjemmer uansett ikke unna det faktum at vi sugde i stort sett alle ledd, spesielt midtbanen svikter. Scholes skulle aldri vært på banen. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det virker som gullet vil stå mellom United og Chelsea i år ja, med mindre Liverpool får en jævlig lang seiers rekke.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Som jeg savnet denne mannen utover i kampen, lenge siden jeg har vært så jævlig skuffet som i dag... Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 forsvar: UT med Rio inn med Evans midtbanen: UT med Nani, INN Tosic/Park når han er frisk, UT med Carrick INN med Anderson Angrep: Burde strengt talt hatt enda i backup Selg: Carrick, Nani Kjøp: D.Silva, Robben, Ribery, D.Villa, Hulk mm. Detta er VELDI forkortet fra min mening Hvilken prislapp hadde det blitt tror du? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Savner Cantona. Hva faen skjer med at Nani får lov til å loffe frispark i 87. minutt midt på keeper når vi ligger under 1-0? Bedre at Rooney banker ballen i hodet på Vidic. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Takk for kampen. Slutt å syt på dommeren. Ja det var jo rette gjengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå