Alastor Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvilken back har egentlig klart seg bra mot Torres hittil i år? I fjor, for den saks skyld? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Evra er feilplassert gang på gang defensivt, på et tidspunkt mister han balle og JOGGER tilbake, selv om kuyt er åpen til høyre. Håpløst. Men tar det nesten ikke seriøst engang fra en som ikke nevner Vidic som en av de beste på United idag. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Takk for kampen. Slutt å syt på dommeren. Litt artig at du har hermet etter Sir Game med nicken din, ser du opp til en United supporter? Tviler ikke Hehe, tar tapet med ro. Selv om jeg ville sett United spillerne med bedre innstilling i dag. Lov å tro det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Blir lei meg når Pool-folk sier til meg på facebook at dommern dømte for United hele tiden. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Facebook- gruppe: Andre Marriner is a blind assholeFacebook- gruppe: Andre Marriner - Liverpool - Man Utd fucking disgrace Meld dere på! Greit at vi ikke presterer noe særlig og at Liverpool vant relativt fortjent atter en gang, men Marriner håper jeg nærmest mister livet i løpet av uka. Svarte h*******! Utrolig at det rasshøllet ble satt opp til Premier Leagues største kamp. Er det ikke trist? Når dere taper poeng, da er det alltid pga dommer. Ikke spillerne som sugde. Slutt å skylde på dommeren, som andre dommerne som har dømt under disse kampene dere har avgitt poeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Blir lei meg når Pool-folk sier til meg på facebook at dommern dømte for United hele tiden. Jeg også, bare United-folk da. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Facebook- gruppe: Andre Marriner is a blind assholeFacebook- gruppe: Andre Marriner - Liverpool - Man Utd fucking disgrace Meld dere på! Greit at vi ikke presterer noe særlig og at Liverpool vant relativt fortjent atter en gang, men Marriner håper jeg nærmest mister livet i løpet av uka. Svarte h*******! Utrolig at det rasshøllet ble satt opp til Premier Leagues største kamp. Er det ikke trist? Når dere taper poeng, da er det alltid pga dommer. Ikke spillerne som sugde. Slutt å skylde på dommeren, som andre dommerne som har dømt under disse kampene dere har avgitt poeng. Så du mener ikke at Carragher skulle hatt rødt kort? neivell? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Les nå hele innlegget før du legger inn forbanna kommentar! Edit: @Fox. Endret 25. oktober 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Andre som tror det er på tide at Evans blir førstevalg sammen med Vidic? Litt synd selvfølgelig, ettersom jeg enda har våte drømmer fra Rio anno 07/08, men skader har dessverre ødelagt en del, pluss at han nå er på feil side av 30-tallet. Evans derimot tror jeg kan bli en fantastisk god midtstopper bare han får nok tillitt, omtrent slik som vi har sett med Pique de siste sesongene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Evans bør prioriteres foran Rio slik det ser ut nå. Les gjennom innleggene ordentlig Fox for det er ingen som påstår at vi taper på grunn av dommeren i dag, men at dommeren var dårlig. Vi taper ene og alene fordi vi tydeligvis ikke er motiverte og fordi Torres er en spiller av en helt annen verden. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Facebook- gruppe: Andre Marriner is a blind assholeFacebook- gruppe: Andre Marriner - Liverpool - Man Utd fucking disgrace Meld dere på! Greit at vi ikke presterer noe særlig og at Liverpool vant relativt fortjent atter en gang, men Marriner håper jeg nærmest mister livet i løpet av uka. Svarte h*******! Utrolig at det rasshøllet ble satt opp til Premier Leagues største kamp. Er det ikke trist? Når dere taper poeng, da er det alltid pga dommer. Ikke spillerne som sugde. Slutt å skylde på dommeren, som andre dommerne som har dømt under disse kampene dere har avgitt poeng. Så du mener ikke at Carragher skulle hatt rødt kort? neivell? Han bør ja. Men på en annen side, Owen var på vei til corner. Ikke til målet. Nokså tvilsomt, til tross at jeg mener at det skule være rødt. Dommeren har ikke skylda uansett fordet! Dere slakter hver eneste dommer når dere avgir poeng, det er FOR DRØYT. Barnslig og lavmålt av dere må jeg si! Dessuten dårlig dømming går utover begge lag uansett, hva er problem? Ikke noe å klage på. Endret 25. oktober 2009 av Fox Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Uenig. Vi taper fordi vi er dårlige først og fremst, men om vi hadde f.eks fått straffespark i første omgang samt straffet Liverpool spillerene like hardt med gule kort så hadde vi hatt en bedre sjangse. Edit: @Wisbatov. Endret 25. oktober 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Facebook- gruppe: Andre Marriner is a blind assholeFacebook- gruppe: Andre Marriner - Liverpool - Man Utd fucking disgrace Meld dere på! Greit at vi ikke presterer noe særlig og at Liverpool vant relativt fortjent atter en gang, men Marriner håper jeg nærmest mister livet i løpet av uka. Svarte h*******! Utrolig at det rasshøllet ble satt opp til Premier Leagues største kamp. Er det ikke trist? Når dere taper poeng, da er det alltid pga dommer. Ikke spillerne som sugde. Slutt å skylde på dommeren, som andre dommerne som har dømt under disse kampene dere har avgitt poeng. Så du mener ikke at Carragher skulle hatt rødt kort? neivell? Han bør ja. Men på en annen side, Owen var på vei til corner. Ikke til målet. Nokså tvilsomt, til tross at jeg mener at det skule være rødt. Dommeren har ikke skylda uansett fordet! Dere slakter hver eneste dommer når dere avgir poeng, det er FOR DRØYT. Barnslig og lavmålt av dere må jeg si! Dessuten dårlig dømming går utover begge lag uansett, hva er problem? Ikke noe å klage på. Alle i denne tråden har kritisert omtrent hver eneste United spiller på den gressmatta idag, men du leser jo ikke tråden ordentlig. Og Carragher skulle hatt rødt kort, SOLEKLART! Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Så ikke kampen. Så var det fortjent`? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Så ikke kampen. Så var det fortjent`? Ja. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Dette er en video man må se, uavhengig av om vi taper for Liverpool eller ikke er vi United, en vinnende maskin. Tung dag i dag og det kommer utvilsomt til å gå utover mange på skolen i morgen, men vi er trossalt på god vei mot å kunne ta vår 19. Premier League gull. Se filmen hos Youtubet Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Facebook- gruppe: Andre Marriner is a blind assholeFacebook- gruppe: Andre Marriner - Liverpool - Man Utd fucking disgrace Meld dere på! Greit at vi ikke presterer noe særlig og at Liverpool vant relativt fortjent atter en gang, men Marriner håper jeg nærmest mister livet i løpet av uka. Svarte h*******! Utrolig at det rasshøllet ble satt opp til Premier Leagues største kamp. Er det ikke trist? Når dere taper poeng, da er det alltid pga dommer. Ikke spillerne som sugde. Slutt å skylde på dommeren, som andre dommerne som har dømt under disse kampene dere har avgitt poeng. Hvem er "dere", egentlig? Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Facebook- gruppe: Andre Marriner is a blind assholeFacebook- gruppe: Andre Marriner - Liverpool - Man Utd fucking disgrace Meld dere på! Greit at vi ikke presterer noe særlig og at Liverpool vant relativt fortjent atter en gang, men Marriner håper jeg nærmest mister livet i løpet av uka. Svarte h*******! Utrolig at det rasshøllet ble satt opp til Premier Leagues største kamp. Er det ikke trist? Når dere taper poeng, da er det alltid pga dommer. Ikke spillerne som sugde. Slutt å skylde på dommeren, som andre dommerne som har dømt under disse kampene dere har avgitt poeng. Så du mener ikke at Carragher skulle hatt rødt kort? neivell? Han bør ja. Men på en annen side, Owen var på vei til corner. Ikke til målet. Nokså tvilsomt, til tross at jeg mener at det skule være rødt. Dommeren har ikke skylda uansett fordet! Dere slakter hver eneste dommer når dere avgir poeng, det er FOR DRØYT. Barnslig og lavmålt av dere må jeg si! Dessuten dårlig dømming går utover begge lag uansett, hva er problem? Ikke noe å klage på. Alle i denne tråden har kritisert omtrent hver eneste United spiller på den gressmatta idag, men du leser jo ikke tråden ordentlig. Og Carragher skulle hatt rødt kort, SOLEKLART! Kanskje han burde ha fått rødt kort, ja. Men ærligtalt, å opprette gruppe og anklage ham å være blind asshole. Det er lavmålt! Slutt å rakke ned PL dommerne. Hvem er "dere", egentlig? De som støtter denne tankegangen med slakt av dommeren, med på fb-gruppe og sånt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Den gruppa er flere måneder gammel. Den andre var bare teit. Litt usikker på hva du vil poengtere, at det er teit å opprette slike grupper er vi vel alle enige i - men hva har det med oss i denne tråden å gjøre? Med 90% av de i denne tråden å gjøre? Har det LITE å gjøre med 90% av oss i denne tråden å gjøre, hvorfor poster du det da? Hva forsøker du å få fram? Og hvorfor kaller du et lite mindretall "dere", som en stor generalisering? Forsøker du kanskje å provosere litt med vilje? Endret 25. oktober 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Hvis du sier at dommeren var god, må du virkelig endre virkelighetsoppfattningen din. Hva med når Torres snubler i egne bein og dommeren er rett på fløyta? Hva med et 2-3 klare offside situasjoner(dette er jo ikke hoveddommer sin skyld, men dommerteamet) etc etc. Han var ikke god! Men det er ikke derfor vi taper. Edit: @Fox Endret 25. oktober 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå