Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye mulig Liverpool har mange middelmådige spillere, men de har i alle fall spillere som jobber sokkene av seg for drakta og møter opp på kampdag. tre nye enkle poeng for Liverpool, jeg er ikke overrasket.

Det er nemlig her problemet ligger. Greier ikke SAF motivere spillerne til en slik kamp? Skal man i det hele tatt måtte trenge å motivere spillerne til en slik kamp?

 

Forventer vel egentlig ingenting annet enn seier når Liverpool gjester Old Trafford etter jul. Nå er det på tide å faktisk gjøre en jævela innsats mot dette laget!

Lenke til kommentar

Dette var forbanna trist, dog ikke uventet. Gutta så nervøse og altfor forsiktige ut idag. Dessverre føler jeg det er sånn hver gang vi møter Liverpool på Anfield. Ok, så vi slo dem 1-0 der både i 06/07 og 07/08, men seirene begge de gangene var ufortjente. Liverpool er som regel det klart beste laget når de møter United på Anfield, for nøkkespillerne til United virker paralyserte når de spiller der.

 

Jeg har alltid mye mer tro på seier mot Liverpool på Old Trafford, og sist synes jeg vi var uheldige da vi tapte 1-4. Men det forundrer meg stadig når jeg treffer Liverpoolsupportere som er pessimister før lagene skal møtes på Anfield. "Dette går til helvete for Liverpool!" var det en Poolsupporter som sa til meg for noen dager siden. Jeg klarer ikke å forstå hvordan de klarer å si slikt. Alle bør vite at når Liverpool møter United på Anfield med The Kop i ryggen gires de opp til å spille over evne. De løper og løper, for det er så viktig for dem å slå storebror. Og sånn har Liverpool vært de siste 18-19 årene... de vinner ikke ligaen, men hjemme på Anfield er de fullt kapable til å spille over evne og slå lag som United og Chelsea.

 

Vi bør ikke dvele med dette tapet, for vi vet at United ER et bedre lag enn Liverpool, men alt kan skje i et derby på Anfield. Se heller fram mot mars, for med en stor hevnlyst og lærdom av tidligere feil kan vi banke Liverpool på Old Trafford :)

Lenke til kommentar
Hvorfor klage på forsvarsdelen.. Vi var overhode ikke målfarlige.. Nani kunne ikke truffet mer midt på keeper enn det han gjorde, rooney sin heading var svak..

Helt enig, kunne ikke vært mere enig. Forsvarsdelen var OK i dag, angrepet sugde. Berba og Rooney som var helt ute på bærtur.

Lenke til kommentar
Dere som klager på Vidic kan gå og henge dere. Han var bunnsolid i dag. Er det noe vi kan klage på defensivt var det at Rio var en skygge av seg selv og O'Shea gjorde mange feil.

 

Problemet i dag var det offensive. Det ene målet som hadde noe å si kommer mest som følge av at Torres er god og ikke at United er dårlige.

Vidic var United beste, og Carrick var også god med å bryte spillet og vinne baller. Vidic var konge, tapte faen meg aldri dueller nesten. Eneste feilen han gjorde var det siste gule.

Lenke til kommentar

KOR ER ANDERSON -SON -SON ???

 

Scholes skal jo ut etter 45 min! Altfor lite fart og altfor mykje langt! ALTFOR mykje "drillofotball"

 

Laget idag var ein vits. Kun vds og Valencia som gjer det bra. I tillegg til Owen som kom inn. Er dei virkelig så lite sugne på å slå l'pool? Har virka sånn dei siste kampane...

Endret av Scarn
Lenke til kommentar
Hvorfor klage på forsvarsdelen.. Vi var overhode ikke målfarlige.. Nani kunne ikke truffet mer midt på keeper enn det han gjorde, rooney sin heading var svak..

 

Men skuddet til Valencia var grise nært.

 

Endelig et innlegg med noe posetivt, ja. Valencia har vært utroløig god i det siste og det skuddet hadde fortjent å gå under stanga, men desverre.. Synd var det.. men vi tapte helt fortjent i dag og jeg var forbredt på det.

Lenke til kommentar
Dere som klager på Vidic kan gå og henge dere. Han var bunnsolid i dag. Er det noe vi kan klage på defensivt var det at Rio var en skygge av seg selv og O'Shea gjorde mange feil.

Absolutt, men det begynner å bli litt tragikomisk når du greier å pådra deg det 3. røde kortet på rad mot samme motstander.

 

Dette tapet var på ingen måte en krise, hvis jeg skal leke litt Limbeck. Vi ligger kun 2 poeng etter Chelsea. Klarer vi en uavgjort på Brua har vi fått en helt grei uttelling mot de vanskelige lagene der vi også har unnagjort en del av bortekampene. Liverpool skal ikke være gode nok til å kunne kjempe i toppen anyways, så at de er "kun" 4 poeng bak gjør meg ingenting.

Lenke til kommentar
Hvis noen av dere hadde vært manager, hadde dere solgt hele laget etter en dårlig dag da? Jeg mener, spillerene er jo ikke mennesker, de er roboter! De gjør ikke feil og har aldri dårlige perioder. De trenger IKKE trening for å bli i form etter skade og kan selvfølgelig bli programmert til å spille bedre enn motstandere selv om de har ett godt fotball lag. Vi har all rett til å klage på disse robotene hvis de ikke får ting til. Altså, hva så om Rio har vært verdens beste midtstopper år etter år for oss? Han spillte dårlig idag, EVANS HADDE NOK KLART SEG MYE BEDRE. Vi hiver innpå Tosic isteden for Nani! TOSIC, som ikke engang spiller på reserve laget for tia. DET hadde vært saker det, da hadde vi knust dem.. NAMM!

 

Bare fordi du sitter på ræva de der hjemme og ikke lar et Liverpool-tap gå innpå deg så ikke kritiser oss som faktisk tar det her tungt. Ting blir sagt etter kamp, hadde vi vært i managerstolen så hadde vi selvsagt ikke solgt enhver unna etter en kamp. Det er lov for supportere å være frustrerte.

 

Jeg tar nok et liverpool tap minst lik tunkt som deg/dere. Problemet er bare at jeg blir enda mer irritert når jeg ser at dere ikke klarer å bare si " grei, vi tapte, de spillte bedre enn oss idag, ferdig med saken. "

 

Isteden for å bare svelge tapet så mater vi liverpool supporterene her inne med glede da de sitter å leser at vi gang på gang må bortforklare et tap. Vi kan ikke vinne hele tiden, tenk på de som ikke mot oss på 7 år! Vi har levd på en sky de siste 3 sesongene og ikke opplevd mye nedgang, men engang vil det komme en periode der vi kanskje ikke vinner noe som helst, hvordan skal det gå med oss da hvis vi ikke kan ta et tap som et tap?

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Facebook- gruppe: Andre Marriner is a blind asshole

Facebook- gruppe: Andre Marriner - Liverpool - Man Utd fucking disgrace

 

Meld dere på!

 

Greit at vi ikke presterer noe særlig og at Liverpool vant relativt fortjent atter en gang, men Marriner håper jeg nærmest mister livet i løpet av uka. Svarte h*******! Utrolig at det rasshøllet ble satt opp til Premier Leagues største kamp.

Lenke til kommentar

Mulig det bare er meg som har dårlig humor, men denne var litt søt. Sakset fra kamptråden på united.no

 

Ærlig talt, min spillerbørs, ikke ta den seriøst:

VdS: 0

slipper inn to mot l'pool, kan aldri godtas.

 

Evra: 1

tar ikke ansvar og taper mot Liverpool

 

Vidic: 0

Får rødt kort og taper mot Liverpool, tar ikke ansvar.

 

Ferdinand: 0

lar riksbøgen Torres slippe forbi å score, tar ikke ansvar og taper mot Liverpool

 

O'Shea: 1

tar ikke ansvar og taper mot Liverpool

 

Valencia: 0.

den spilleren "alle" sa skulle pisse på Liverpool og herje på kanten, noen som så han gjorde NOE? tar ikke ansvar og taper mot Liverpool

 

Giggs: 2

prøver gjøre noe, men minner om en desperat fisk som har havnet på kjøkkenbenken min og virkelig trenger vann!! tar ikke ansvar og taper mot Liverpool

 

Scholes: 0

Forsøker hjelpe Liverpool få P-ship til å havne i havnen i Liverpool, men Liverpool's spillere er paranoide og klarer ikke ta i mot Marshall-hjelpen fra den lille rødtoppen. tar ikke ansvar og taper mot Liverpool

 

Carrick: 0

ser ut som Moby Dick. For stor og klarer ikke sende mange baller til rett farge ( i dag svart og blå ). Bidrar til Marshallhjelpen. tar ikke ansvar og taper mot Liverpool

 

Rooney: ikke sett på stadion.

min verste opptreden sier KGB agenten Jan Gullion fra Merseyside.

 

Berbatov. 0 (dersom du så han)

er fremdeles på Anfield og plukker opp hårstrikkene han forsøkte treffe cornerflagget med...

 

Edit:

Nani: Franco forsøker med revolusjon vha gummihansker og jentedildo. men får ikke engang karakter minus 8.

Owen: klarer nesten få med seg Liverpools hallik med på et skikkelig bakholdsangrep, men Marriener er våken og gir bare gult kort. (korrekt). Jammen godt vi fikk en mygg.. myggen er bedre i angrep enn hårstrikker? Strengt tatt heter han Berija. Eller hvem var det igjen?

Lenke til kommentar
Noen som merket seg at omtrent alle Liverpoolsjangser på fra høyresiden deres eller etter frispark forårsaket av Evra? Mannen er oppskrytt så det holder.

 

Evra er dårlig om dagen. Men oppskrytt vil jeg ikke si, mannen er verdens beste venstreback i form.

 

HÆ? Mannen er jo bunnsolid. Redda jo eit "mål" idag og. Han gjer ingen god kamp deffansivt i dag, men han var friskare offansivt enn Giggs var omtrent! Oppskrytt? Herregud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...