Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen av dere hadde vært manager, hadde dere solgt hele laget etter en dårlig dag da? Jeg mener, spillerene er jo ikke mennesker, de er roboter! De gjør ikke feil og har aldri dårlige perioder. De trenger IKKE trening for å bli i form etter skade og kan selvfølgelig bli programmert til å spille bedre enn motstandere selv om de har ett godt fotball lag. Vi har all rett til å klage på disse robotene hvis de ikke får ting til. Altså, hva så om Rio har vært verdens beste midtstopper år etter år for oss? Han spillte dårlig idag, EVANS HADDE NOK KLART SEG MYE BEDRE. Vi hiver innpå Tosic isteden for Nani! TOSIC, som ikke engang spiller på reserve laget for tia. DET hadde vært saker det, da hadde vi knust dem.. NAMM!

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
Hvis noen av dere hadde vært manager, hadde dere solgt hele laget etter en dårlig dag da? Jeg mener, spillerene er jo ikke mennesker, de er roboter! De gjør ikke feil og har aldri dårlige perioder. De trenger IKKE trening for å bli i form etter skade og kan selvfølgelig bli programmert til å spille bedre enn motstandere selv om de har ett godt fotball lag. Vi har all rett til å klage på disse robotene hvis de ikke får ting til. Altså, hva så om Rio har vært verdens beste midtstopper år etter år for oss? Han spillte dårlig idag, EVANS HADDE NOK KLART SEG MYE BEDRE. Vi hiver innpå Tosic isteden for Nani! TOSIC, som ikke engang spiller på reserve laget for tia. DET hadde vært saker det, da hadde vi knust dem.. NAMM!

 

Bare fordi du sitter på ræva de der hjemme og ikke lar et Liverpool-tap gå innpå deg så ikke kritiser oss som faktisk tar det her tungt. Ting blir sagt etter kamp, hadde vi vært i managerstolen så hadde vi selvsagt ikke solgt enhver unna etter en kamp. Det er lov for supportere å være frustrerte.

Lenke til kommentar
Tviler på at Rafa hadde fått sparken om tap.

 

Ikke umiddelbart, nei, det sa jeg heller ikke. Men ledelsen ville nok blitt litt mindre tålmodig på å få resultater.

 

syter akkurat så mye jeg orker. idag legger jeg all skylda på Ferdinand

 

Jaha?

svak mot torres rett før målet

Torres er da heller ikke enkleste spilleren å spille forsvarer mot da siden han har enorm fart.

Lenke til kommentar
Hvis noen av dere hadde vært manager, hadde dere solgt hele laget etter en dårlig dag da? Jeg mener, spillerene er jo ikke mennesker, de er roboter! De gjør ikke feil og har aldri dårlige perioder. De trenger IKKE trening for å bli i form etter skade og kan selvfølgelig bli programmert til å spille bedre enn motstandere selv om de har ett godt fotball lag. Vi har all rett til å klage på disse robotene hvis de ikke får ting til. Altså, hva så om Rio har vært verdens beste midtstopper år etter år for oss? Han spillte dårlig idag, EVANS HADDE NOK KLART SEG MYE BEDRE. Vi hiver innpå Tosic isteden for Nani! TOSIC, som ikke engang spiller på reserve laget for tia. DET hadde vært saker det, da hadde vi knust dem.. NAMM!

latterlig

 

svak mot torres rett før målet

 

Og da gir du han skylda for at resten av laget spiller patetisk ellers i kampen?

nei

Lenke til kommentar

Jeg savner oppriktig ekte røde djevler på banen i kampen i dag. Vi hadde aldri spilt sånn med Roy Keane ved siden av Scholes, Brown i stedet for Vidic i forsvar. Vi trengte Darren Fletcher i dag og gjerne også Gary Neville.

 

EDIT: Gud, jeg savner Keano.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Mye mulig Liverpool har mange middelmådige spillere, men de har i alle fall spillere som jobber sokkene av seg for drakta og møter opp på kampdag. tre nye enkle poeng for Liverpool, jeg er ikke overrasket.

 

Var meget godt forbredt på dette. Blir mer forbanna enn trist denne gangen også, det er jo faen ikke vilje og innsats. Basert på innsats var dette så fortjent at jeg ikke engang har grått ei tåre. Det var ikke de 11 utpå der i dag verdig.

 

Kommer til å følge United til jeg dør og står bak klubben UANSETT, sev om enkelte spillere får det glatte lag av etter elendige opptredner over tid. Selvsagt var kommentaren om SAF skrevet i affekt, men jeg står på at det er usansynlig svakt å ikke forsterke oss på midten når pengene er der.

 

United we stand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...