Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Berbatov er magisk i nedtak og vendinger, men gjør en ALT for dårlig kamp. Sur og grinete og kjefter, trekker langt pokker ut på siden og slår støttepasninger til giggs/valencia og får ikke til noe som helst.

Rooney er like grinete, og gjør mye av det samme.

Den sentrale midtbanen er ikke vits å kommentere en gang. Latterlig.

Forsvaret er i stor grad bra

VDS storspilte når det gjaldt.

Valencia var tidvis positiv, men ikke noe spesielt.

 

I en slik storkamp holder ikke dette. Å påstå at dommeren på noe vis avgjorde kampen er bare teit, United fortjente IKKE å vinne denne kampen, og spilte jevnt over et hakk dårligere. En utvisning av Carragher hadde vært helt riktig, men det var fem minutter før ordinær spilletid var over, og dere fikk utvist Vidic rett etterpå. Kan ikke se hvordan det skulle ha avgjort noe som helst.

Om Caragher har blitt utvist er det mye i etterkant som ikke har kommet til å skjedd.

Fra spillet var i gang etter at han skulle vært utvist, til vidic ble utvist, gikk det under to minutter. Det er begrenset hvor mye som skjer på to minutter.

Jaha? Så du tror det identiske hadde skjedd om Caragher hadde blitt utvist? tviler sterkt...

Å herregud. Det blir for dumt.

 

Reality med fjortisskrift: Se situasjonen igjen du. Hva mener du var feil med min beskrivelse av situasjonen?

Jeg sier at om Caragher hadde fått rødt kort som han SKULLE hatt hadde kampen blitt helt anerledes, Liverpool hadde kanskje gjort noen bytter med en gang og lagt seg veldig defensivt, da ville sansynligvis situasjonen mellom Vidic/kuyt ikke oppståt, sånn ser jeg på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke tro at dere prøver å bortforklare dette, jeg trodde ikke United brillene var så hardcore.

 

Vi taper fullt fortjent, dommeren var ræv, men det har ikke noe å si når vi taper så fortjent som vi gjør.

 

Jeg mener SAF bør ta en grundig look på de tre siste Liverpool - United kampene og studere nøye hva som må gjøres, for her i disse kampene er det tydelig at vi gjør noe feil. Det virker som at Liverpool for øyeblikket har funnet koden til å knekke oss og vår oppgave er å overraske dem i neste kamp isteden for å falle i den samme fella vi har gjort de siste kampene.

 

Liverpool spillte rett å slett fantastisk mot oss, presset var så høyt at jeg barre satt or ristet på hodet. De HAR en bedre spiss enn oss, de vet vi alle selv om vi ikke vil inrømme det, og han har evnen til å avgjøre MYE alene. Når de da ikke lar oss få etablere oss i det hele tatt, så er det ingen annen utvei enn TAP.

 

Og for å ikke snakke om måten vi kastet bort de 10 siste minuttene med drillo fotball, ikke noe oppbygning av angrep, barre hive ballen fremover og satse på litt flaks - drillo fotball.

 

Vi har også en bedre stall enn dem, men i det siste kampene mot dem virker det som de er mye mer sultne på å slå oss, mens vi oppfører oss som om vi ikke bryr oss.

 

Det kunne blitt uavgjort hvis vi hadde hatt litt mer marginer med tverrskuddet til Valencia, men det hadde faen meg ikke vært fortjent.

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
Kan ikke tro at dere prøver å bortforklare dette, jeg trodde ikke United brillene var så hardcore.

 

Vi taper fullt fortjent, dommeren var ræv, men det har ikke noe å si når vi taper så fortjent som vi gjør.

 

Jeg mener SAF bør ta en grundig look på de tre siste Liverpool - United kampene og studere nøye hva som må gjøres, for her i disse kampene er det tydelig at vi gjør noe feil. Det virker som at Liverpool for øyeblikket har funnet koden til å knekke oss og vår oppgave er å overraske dem i neste kamp isteden for å falle i den samme fella vi har gjort de siste kampene.

 

Liverpool spillte rett å slett fantastisk mot oss, presset var så høyt at jeg barre satt or ristet på hodet. De HAR en bedre spiss enn oss, de vet vi alle selv om vi ikke vil inrømme det, og han har evnen til å avgjøre MYE alene. Når de da ikke lar oss få etablere oss i det hele tatt, så er det ingen annen utvei enn TAP.

 

Og for å ikke snakke om måten vi kastet bort de 10 siste minuttene med drillo fotball, ikke noe oppbygning av angrep, barre hive ballen fremover og satse på litt flaks - drillo fotball.

 

Vi har også en bedre stall enn dem, men i det siste kampene mot dem virker det som de er mye mer sultne på å slå oss, mens vi oppfører oss som om vi ikke bryr oss.

 

Det kunne blitt uavgjort hvis vi hadde hatt litt mer marginer med tverrskuddet til Valencia, men det hadde faen meg ikke vært fortjent.

Seriøst? synes du de spillte fantastisk? Greit nok at det spillte bra og var til tider bedre enn oss, men fantastisk? synes heller at Man utd var rævva.

Lenke til kommentar

Vi tapte fullt fortjent utifra kampens gang, men det er mye som ble gjort feil av dommeren og Liverpool er rett og slett så kvalmende at det er vanskelig å svelge et tap for dem. Den neste uken blir helvete for de rundt meg.

 

@Bruno: Skriver som jeg alltid har skrevet, at du velger å tro at jeg skal være blid og glad etter et tap for klubben jeg misliker aller mest får stå for din regning. Når man kommer inn og skriver "Jeg er fristet til ..., men jeg skal la være" så er det provoserende. Det er godt mulig at du håndterer tap godt, men jeg er en dårlig taper og det har jeg alltid vært. Jeg er mest skuffet over eget lags innsats, men akkurat nå orker jeg ikke tanket på Liverpool.

EDIT2: Stort sett trenger jeg heller ikke å bli respektert blant Liverpool-supportere på dette forumet uansett. Nå skal jeg høre United Road x50.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Når det gjelder kampen føler jeg nesten at jeg gir litt faen denne gangen her. Spillerne gir jo bengen, så hvorfor skal jeg gidde å bry meg? 3. tapet på rad, 3. røde kortet til Vidic og nok en gang kødder Rio det til. Uniteds beste; Valencia og VDS. Synes synd på disse to i dag som måtte spille med en gjeng slappe kameler. Vurderer nesten å droppe å se neste møte. Det er tydelig at dette er noe spillerne ikke bryr seg om. I dag savnet vi virkelig Fletcher, den sentrale midtbanen var en vits.

 

Dommeren er håpløs i dag. Carragher skal selvfølgelig ha et rødt kort. Kan ikke skylde på dommeren for tapet, men det hjelper ikke akkurat at en inkompetent rotte løper rundt med fløyta.

 

:)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Kan ikke tro at dere prøver å bortforklare dette, jeg trodde ikke United brillene var så hardcore.

 

Vi taper fullt fortjent, dommeren var ræv, men det har ikke noe å si når vi taper så fortjent som vi gjør.

 

Jeg mener SAF bør ta en grundig look på de tre siste Liverpool - United kampene og studere nøye hva som må gjøres, for her i disse kampene er det tydelig at vi gjør noe feil. Det virker som at Liverpool for øyeblikket har funnet koden til å knekke oss og vår oppgave er å overraske dem i neste kamp isteden for å falle i den samme fella vi har gjort de siste kampene.

 

Liverpool spillte rett å slett fantastisk mot oss, presset var så høyt at jeg barre satt or ristet på hodet. De HAR en bedre spiss enn oss, de vet vi alle selv om vi ikke vil inrømme det, og han har evnen til å avgjøre MYE alene. Når de da ikke lar oss få etablere oss i det hele tatt, så er det ingen annen utvei enn TAP.

 

Og for å ikke snakke om måten vi kastet bort de 10 siste minuttene med drillo fotball, ikke noe oppbygning av angrep, barre hive ballen fremover og satse på litt flaks - drillo fotball.

 

Vi har også en bedre stall enn dem, men i det siste kampene mot dem virker det som de er mye mer sultne på å slå oss, mens vi oppfører oss som om vi ikke bryr oss.

 

Det kunne blitt uavgjort hvis vi hadde hatt litt mer marginer med tverrskuddet til Valencia, men det hadde faen meg ikke vært fortjent.

Seriøst? synes du de spillte fantastisk? Greit nok at det spillte bra og var til tider bedre enn oss, men fantastisk? synes heller at Man utd var rævva.

 

Når vi ser på hvor mye kontroll de hadde på Manchester United - seriemester de siste 3 åra så var det fantastisk spillt. Har ikke sett noen som har gravt oss så langt ned i jorda siden Barcelona kampen.

Lenke til kommentar

Jeg er helt utrolig skuffet..

 

Jeg kan ikke si så mye annet enn at akkurat nå så hater jeg Liverpool av hele mitt hjerte.. Jeg hater vær enkelt spiller, hater Benitez, hater supporterene og mest av alt hater jeg og se YNWA overalt..

 

Ja jeg er skikkelig dårlig taper, og hadde stilt forhåpningen til denne kampen skyhøye..

 

Åhoi.. for ta meg ei øl og roe meg litt...

Lenke til kommentar
Vi tapte fullt fortjent utifra kampens gang, men det er mye som ble gjort feil av dommeren og Liverpool er rett og slett så kvalmende at det er vanskelig å svelge et tap for dem. Den neste uken blir helvete for de rundt meg.

Du for kose deg med at mens Liverpool-supporterne kan glede seg over enkeltkamper mot United, kan vi glede oss over trofeer.

 

Også må vi huske på at de fortsatt ligger bak oss på tabellen, og at nå får Benitez mest sannsynlig litt ekstra tid i managerstolen på Anfield.

Lenke til kommentar
Vi tapte fullt fortjent utifra kampens gang, men det er mye som ble gjort feil av dommeren og Liverpool er rett og slett så kvalmende at det er vanskelig å svelge et tap for dem. Den neste uken blir helvete for de rundt meg.

Du for kose deg med at mens Liverpool-supporterne kan glede seg over enkeltkamper mot United, kan vi glede oss over trofeer.

 

Også må vi huske på at de fortsatt ligger bak oss på tabellen, og at nå får Benitez mest sannsynlig litt ekstra tid i managerstolen på Anfield.

:love:

Lenke til kommentar

Det var forøvrig bare fælt å se Ferguson bytte ut Berbatov, som var blant våre spillere som levert en godkjent kamp i dag, i stedet for Rooney, som ikke har kampformen inne enda. Taktisk feilvurdering.

 

Og igjen så viser disse kampene vår avhengige vi er av Fletcher.

 

Det som irritererte meg mest var alt slurvet i defensiv sone, vi klarte jo nesten aldri å få ballen ut.

Lenke til kommentar
Det var forøvrig bare fælt å se Ferguson bytte ut Berbatov, som var blant våre spillere som levert en godkjent kamp i dag, i stedet for Rooney, som ikke har kampformen inne enda. Taktisk feilvurdering.

 

Og igjen så viser disse kampene vår avhengige vi er av Fletcher.

 

Det som irritererte meg mest var alt slurvet i defensiv sone, vi klarte jo nesten aldri å få ballen ut.

Spør du meg var det meste Ferguson gjorde i dag en taktisk feilvurdering.

Lenke til kommentar
forsvar: UT med Rio inn med Evans

 

midtbanen: UT med Nani, INN Tosic/Park når han er frisk, UT med Carrick INN med Anderson

 

Angrep: Burde strengt talt hatt enda i backup

 

Selg: Carrick, Nani

 

Kjøp: D.Silva, Robben, Ribery, D.Villa, Hulk mm.

 

Selv når jeg sitter her på gråten fikk dette innlegget meg til å le bittelitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...