Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen asså! Jævla dritt dommer!

Hvor i himmelens navn var dette dommerens feil?

Å beskylde dommeren for tapet er muligens å ta for hardt i, men pipeblåseren blåste konstnat Liverpool sin vei. Noko som ikkje berre generera fleire sjangser til Liverpool men også er med å irritere United.

 

I tillegg synst eg at han kunne spart seg for begge utvisningane. På Vidic sitt andre gule kort er det 50/50 kven som spring inn i kven, i tillegg kaster Kuyt seg som ei madrass for å få utvist Vidic. Macherano si takling er veldig sein, men ikkje noko stygt. Unødvendig av dommeren.

Macherano sin takling er jo soleklart kort da. + han fikk vell 2 gule?

Lenke til kommentar
Game: Vi er så heldige å ha hatt verdens beste manager gjennom tidene som manager i evigheter nå. Dagen han legger opp blir en av de tristeste dagene i mitt liv. Noen kamper blir tap, det skjer med jevne mellomrom. Selv for de beste lagene i verden.

 

Når det er sagt håper jeg også at vi kjøper en sentral midtbanespiller.

 

Liverpool var klart best.

Et marginalt hakk bedre enn United. Greit at dere vinner, med kampen tatt i betraktning, men klart blir feil å si. Hadde trolig blitt uavgjort hvis ikke Carra hadde røsket ned Owen.

Enig med deg Geir. Du får ingen betre ein SAF, i dag må spelerane ta ansvar. Skulle gjerne hatt Fletcher på midten i dag.

Lenke til kommentar

Berbatov er magisk i nedtak og vendinger, men gjør en ALT for dårlig kamp. Sur og grinete og kjefter, trekker langt pokker ut på siden og slår støttepasninger til giggs/valencia og får ikke til noe som helst.

Rooney er like grinete, og gjør mye av det samme.

Den sentrale midtbanen er ikke vits å kommentere en gang. Latterlig.

Forsvaret er i stor grad bra

VDS storspilte når det gjaldt.

Valencia var tidvis positiv, men ikke noe spesielt.

 

I en slik storkamp holder ikke dette. Å påstå at dommeren på noe vis avgjorde kampen er bare teit, United fortjente IKKE å vinne denne kampen, og spilte jevnt over et hakk dårligere. En utvisning av Carragher hadde vært helt riktig, men det var fem minutter før ordinær spilletid var over, og dere fikk utvist Vidic rett etterpå. Kan ikke se hvordan det skulle ha avgjort noe som helst.

Lenke til kommentar
Berbatov er magisk i nedtak og vendinger, men gjør en ALT for dårlig kamp. Sur og grinete og kjefter, trekker langt pokker ut på siden og slår støttepasninger til giggs/valencia og får ikke til noe som helst.

Rooney er like grinete, og gjør mye av det samme.

Den sentrale midtbanen er ikke vits å kommentere en gang. Latterlig.

Forsvaret er i stor grad bra

VDS storspilte når det gjaldt.

Valencia var tidvis positiv, men ikke noe spesielt.

 

I en slik storkamp holder ikke dette. Å påstå at dommeren på noe vis avgjorde kampen er bare teit, United fortjente IKKE å vinne denne kampen, og spilte jevnt over et hakk dårligere. En utvisning av Carragher hadde vært helt riktig, men det var fem minutter før ordinær spilletid var over, og dere fikk utvist Vidic rett etterpå. Kan ikke se hvordan det skulle ha avgjort noe som helst.

Om Caragher har blitt utvist er det mye i etterkant som ikke har kommet til å skjedd.

Lenke til kommentar
Faen asså! Jævla dritt dommer!

Hvor i himmelens navn var dette dommerens feil?

I tillegg synst eg at han kunne spart seg for begge utvisningane. På Vidic sitt andre gule kort er det 50/50 kven som spring inn i kven, i tillegg kaster Kuyt seg som ei madrass for å få utvist Vidic. Macherano si takling er veldig sein, men ikkje noko stygt. Unødvendig av dommeren.

Er du drita? Det var de to klareste gule kortene i hele kampen. Husker ikke hvilken situasjon Masche fikk det første gule i, men tviler ikke et sekund på at det var fortjent mtp. hvordan masche spiller, og hvilken kamp dette var. Vidic sitt første var litt mer tvilsomt, men ikke klart feil. Begge de andre gule var soleklare. To gule = rødt, så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Faen asså! Jævla dritt dommer!

Hvor i himmelens navn var dette dommerens feil?

I tillegg synst eg at han kunne spart seg for begge utvisningane. På Vidic sitt andre gule kort er det 50/50 kven som spring inn i kven, i tillegg kaster Kuyt seg som ei madrass for å få utvist Vidic. Macherano si takling er veldig sein, men ikkje noko stygt. Unødvendig av dommeren.

Er du drita? Det var de to klareste gule kortene i hele kampen. Husker ikke hvilken situasjon Masche fikk det første gule i, men tviler ikke et sekund på at det var fortjent mtp. hvordan masche spiller, og hvilken kamp dette var. Vidic sitt første var litt mer tvilsomt, men ikke klart feil. Begge de andre gule var soleklare. To gule = rødt, så vidt jeg vet.

Vidic skulle aldri hatt gult kort på det første. Møkkadommer, men United spiller så ræva at vi ikke kan skylde utelukkende på han.

Lenke til kommentar
Berbatov er magisk i nedtak og vendinger, men gjør en ALT for dårlig kamp. Sur og grinete og kjefter, trekker langt pokker ut på siden og slår støttepasninger til giggs/valencia og får ikke til noe som helst.

Rooney er like grinete, og gjør mye av det samme.

Den sentrale midtbanen er ikke vits å kommentere en gang. Latterlig.

Forsvaret er i stor grad bra

VDS storspilte når det gjaldt.

Valencia var tidvis positiv, men ikke noe spesielt.

 

I en slik storkamp holder ikke dette. Å påstå at dommeren på noe vis avgjorde kampen er bare teit, United fortjente IKKE å vinne denne kampen, og spilte jevnt over et hakk dårligere. En utvisning av Carragher hadde vært helt riktig, men det var fem minutter før ordinær spilletid var over, og dere fikk utvist Vidic rett etterpå. Kan ikke se hvordan det skulle ha avgjort noe som helst.

Om Caragher har blitt utvist er det mye i etterkant som ikke har kommet til å skjedd.

Fra spillet var i gang etter at han skulle vært utvist, til vidic ble utvist, gikk det under to minutter. Det er begrenset hvor mye som skjer på to minutter.

 

Faen asså! Jævla dritt dommer!

Hvor i himmelens navn var dette dommerens feil?

I tillegg synst eg at han kunne spart seg for begge utvisningane. På Vidic sitt andre gule kort er det 50/50 kven som spring inn i kven, i tillegg kaster Kuyt seg som ei madrass for å få utvist Vidic. Macherano si takling er veldig sein, men ikkje noko stygt. Unødvendig av dommeren.

Er du drita? Det var de to klareste gule kortene i hele kampen. Husker ikke hvilken situasjon Masche fikk det første gule i, men tviler ikke et sekund på at det var fortjent mtp. hvordan masche spiller, og hvilken kamp dette var. Vidic sitt første var litt mer tvilsomt, men ikke klart feil. Begge de andre gule var soleklare. To gule = rødt, så vidt jeg vet.

Vidic skulle aldri hatt gult kort på det første. Møkkadommer, men United spiller så ræva at vi ikke kan skylde utelukkende på han.

Han sparka ned torres to ganger uten å treffe ball, hvor den ene var etter at dommeren hadde blåst.

Lenke til kommentar
Nesten fristende å sitere noen av innleggene til Wisbatov for noen timer siden, men skal holde mg for til det. Takk for kampen.

 

Torres som kakker seg i hælen og slenger seg, Kuyt som faller som ei bestemor og for å ikke glemme Carragher som kommer inn i en tofotstakling, med strake bein og knottene frem i første omgang, og som er så ufattelig heldig når han treffer ball. Senere drar han selvfølgelig Owen rett ned og slipper unna med et gult kort takket være den sinnsykt dårlige dommeren Marriner. Uspiselig klubb med uspiselige spillere. Vi skulle ha slått det ræva middelmådige laget deres, for dere er middelmådige, og kommer til å havne utenfor topp fire i år, bittert at United-spillerene ikke gidder å spille, men vi spiller iallefall CL neste år uavhengig av hvordan dere presterer i en kamp. Det ræva laget deres knuses forhåpentligvis på Old Trafford neste gang for nå er jeg lei den skiten her. I Januar det handles ny spiller(e). Hva gjør forresten Scholes på banen i en kamp som dette? Latterlig.

Først og fremst dårlig av oss, men spillerne deres er jammen ikke så greie som dere skal ha det til, fortjent tap, men bittert.

 

EDIT: Seriøst, Herr Brun? 2 minutter er ikke mye? Wow

EDIT2: Benk Rio og spill med en reservelagsstopper de neste kampene.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Kampen blir bortdømt. Ufattelig og ubegripelig dømming. Denne kampen ble for stor for han. Når vi i tillegg slår feilpasning på feilpasning og ikke vinner dueller eller andreballer da går det slik.

Kunne ikke sagt det bedre selv.

 

Selv om mange synes Berba sugde i dag vil jeg likevel si han var en av våres beste spillere utpå i dag. Resten av laget sugde. BB må bli VDS med sine redninger i 1. omgang. Målene var han sjanseløse på.

 

Ellers vil jeg si at SAF hadde en taktisk fiasko i dag.

Lenke til kommentar
Berbatov er magisk i nedtak og vendinger, men gjør en ALT for dårlig kamp. Sur og grinete og kjefter, trekker langt pokker ut på siden og slår støttepasninger til giggs/valencia og får ikke til noe som helst.

Rooney er like grinete, og gjør mye av det samme.

Den sentrale midtbanen er ikke vits å kommentere en gang. Latterlig.

Forsvaret er i stor grad bra

VDS storspilte når det gjaldt.

Valencia var tidvis positiv, men ikke noe spesielt.

 

I en slik storkamp holder ikke dette. Å påstå at dommeren på noe vis avgjorde kampen er bare teit, United fortjente IKKE å vinne denne kampen, og spilte jevnt over et hakk dårligere. En utvisning av Carragher hadde vært helt riktig, men det var fem minutter før ordinær spilletid var over, og dere fikk utvist Vidic rett etterpå. Kan ikke se hvordan det skulle ha avgjort noe som helst.

Om Caragher har blitt utvist er det mye i etterkant som ikke har kommet til å skjedd.

Fra spillet var i gang etter at han skulle vært utvist, til vidic ble utvist, gikk det under to minutter. Det er begrenset hvor mye som skjer på to minutter.

Jaha? Så du tror det identiske hadde skjedd om Caragher hadde blitt utvist? tviler sterkt...

Lenke til kommentar
Nesten fristende å sitere noen av innleggene til Wisbatov for noen timer siden, men skal holde mg for til det. Takk for kampen.

 

For hva? Den pissklubben deres er ikke verdt et øre, forhåpentligvis går det rett i grøfta med dere økonomisk og dere råtner nede i League 2. Jeg blir kvalm når jeg ser den røde drakta deres og de usympatiske spillerne. Torres som kakker seg i hælen og slenger seg, Kuyt som faller som ei bestemor og for å ikke glemme Carragher som kommer inn i en tofotstakling, med strake bein og knottene frem i første omgang, og som er så ufattelig heldig når han treffer ball. Senere drar han selvfølgelig Owen rett ned og slipper unna med et gult kort takket være den sinnsykt dårlige dommeren Marriner. Uspiselig klubb med uspiselige spillere. Vi skulle ha slått det ræva middelmådige laget deres, for dere er middelmådige, og kommer til å havne utenfor topp fire i år, bittert at United-spillerene ikke gidder å spille, men vi spiller iallefall CL neste år uavhengig av hvordan dere presterer i en kamp. Det ræva laget deres knuses forhåpentligvis på Old Trafford neste gang for nå er jeg lei den skiten her. I Januar det handles ny spiller(e). Hva gjør forresten Scholes på banen i en kamp som dette? Latterlig.

 

EDIT: Seriøst, Herr Brun? 2 minutter er ikke mye? Wow

EDIT2: Benk Rio og spill med en reservelagsstopper de neste kampene.

 

Ble frista til å finne frem litt popcorn mens jeg leste dette. Herlig. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...