Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Send spillerne hjem i skam. At de i det hele tatt våger å møte opp en sånn innstilling til årets største kamp. Jeg skammer og er skuffet over at vi for 3. gang på rad må se spillerne rett og slett gi faen i det som er viktigst for oss supportere.

Enig

 

Om ikke SAF kjøper en sentralmidtbane i januar kommer ikke jeg til å grine om han legger opp sommer.

 

Carrick slår bare støtte og selv de slår han bort.

 

Denne sesongen blir trofeeløs i form av liga og Cl i alle fall, basert på kvaliteten i laget. Kommer til å bli drept på brua.

Lenke til kommentar
Faen asså! Jævla dritt dommer!

Hvor i himmelens navn var dette dommerens feil?

f.eks Rødt kort til Caragher hadde sikkert vært til Manutd fordel.

Ja, men det gjør det ikke til dommeren sin feil. gutta spilte for dårlig. Punktum.

Gjør det ikke til dommerens feil? Så om Torres hadde blitt avblåst for feilaktig offside på sjansen han scora på så har ikke det vært dommerens feil at liverpool ikke fikk sjans til å score?

Lenke til kommentar

Game: Vi er så heldige å ha hatt verdens beste manager gjennom tidene som manager i evigheter nå. Dagen han legger opp blir en av de tristeste dagene i mitt liv. Noen kamper blir tap, det skjer med jevne mellomrom. Selv for de beste lagene i verden.

 

Når det er sagt håper jeg også at vi kjøper en sentral midtbanespiller.

 

Liverpool var klart best.

Et marginalt hakk bedre enn United. Greit at dere vinner, med kampen tatt i betraktning, men klart blir feil å si. Hadde trolig blitt uavgjort hvis ikke Carra hadde røsket ned Owen.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Faen asså! Jævla dritt dommer!

Hvor i himmelens navn var dette dommerens feil?

Å beskylde dommeren for tapet er muligens å ta for hardt i, men pipeblåseren blåste konstnat Liverpool sin vei. Noko som ikkje berre generera fleire sjangser til Liverpool men også er med å irritere United.

 

I tillegg synst eg at han kunne spart seg for begge utvisningane. På Vidic sitt andre gule kort er det 50/50 kven som spring inn i kven, i tillegg kaster Kuyt seg som ei madrass for å få utvist Vidic. Macherano si takling er veldig sein, men ikkje noko stygt. Unødvendig av dommeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...