Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg varmer opp til kampen med litt The Times vs Liverpool http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/foo...icle6888872.ece.

 

Veldig interessant artikkel. Den angriper Benitez sin klaging angående penger, samt tar et kritisk blikk på Liverpools soneforsvar, i tillegg til at de skryter av hans sterke sider (hovedsakelig det taktiske). Oppfriskende med en artikkel som ikke enten er et rent angrep eller en glorifisering.

Lenke til kommentar

Renè Meulensteen er herlig.

 

EDIT: Det var visst innlegg nummer 3000 også, og jeg som den kjernekaren jeg er dediserer dette innlegget til Renè Meulensteen og den enorme jobben han legger ned daglig som førstelagstrener. Han er er stor bidragsyter.

 

De Laet er forresten helt rå, nå som jeg raidet hans igjen på MUTV.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Jeg varmer opp til kampen med litt The Times vs Liverpool http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/foo...icle6888872.ece.

 

Veldig interessant artikkel. Den angriper Benitez sin klaging angående penger, samt tar et kritisk blikk på Liverpools soneforsvar, i tillegg til at de skryter av hans sterke sider (hovedsakelig det taktiske). Oppfriskende med en artikkel som ikke enten er et rent angrep eller en glorifisering.

 

Akkurat lest igjennom denne nå, veldig spennende lesning, fin måte å lade opp på :)

Lenke til kommentar

LIVERPOOL

 

25 J. Reina

2 G. Johnson

23 J. Carragher

5 D. Agger

22 E. Insua

20 J. Mascherano

21 L. Leiva

18 D. Kuyt

8 S. Gerrard

15 Y. Benayoun

24 D. N`Gog

 

Substitutes

1 D. Cavalieri

10 A. Voronin

12 F. Aurelio

19 R. Babel

26 J. Spearing

28 D. Plessis

37 M. Skrtel

No Torres !!

Lenke til kommentar

Reina

 

Dossena

Carragher

Agger

Insua

 

Mascherano

Lucas

 

Kuyt

Benayoun

Aurelio

 

Torres

 

 

Insua vs Valencia altså, og ingen Johnson. Får bare håpe at Dossena ikke gjentar bragden fra forrige sesong.

 

Edit: Ikke sikker på at dette laget er riktig, men det var det de sa på MUTV i hvertfall.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...